Czy ktoś się zna na jarzębinach???

1. Data: 2007-09-22 21:13:22

Temat: Czy ktoś się zna na jarzębinach???
Od: "dacz" <d...@w...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie .W razie odzewu zadam konkretneepytanie.Pozdrawiam
Dacz

2. Data: 2007-09-23 05:25:42

Temat: Re: Czy ktoś się zna na jarzębinach???
Od: "Zbigniew Mazur" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dacz napisał:

> W razie odzewu zadam konkretneepytanie.

W razie pytania może dostaniesz konkretną odpowiedź.

Pozdrawiam zasadniczo, ;-)

Zbyszek

3. Data: 2007-09-23 07:58:13

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Mazur pisze:

> W razie pytania może dostaniesz konkretną odpowiedź.

Ktoś mógłby się przyznać, że się zna, aż mnie skręca z ciekawości jakie
to może być pytanie :)))
Kaśka

4. Data: 2007-09-23 10:06:50

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dacz" <d...@w...vp.pl> napisał w wiadomości
> Jak w temacie .W razie odzewu zadam konkretneepytanie.Pozdrawiam
> Dacz

Ja się znam na degustacji :-).
Masz pytanie to pytaj.

Pozdrawiam - Jagoda

5. Data: 2007-09-23 14:03:14

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie .W razie odzewu zadam konkretneepytanie.Pozdrawiam
> Dacz

Konkretnie zna się Władysław Bugała. I paru innych.
Poxzdrawiam.Mirzan

6. Data: 2007-09-24 18:37:37

Temat: Re: Czy kto si zna na jarz binach???
Od: nevisilien <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

mo na powiedzie e ja si znam na jarz binach :)
expertem nie jestem, ale egzamin z dendrologi zaliczy am ca kiem
przyzwoicie ;)

7. Data: 2007-09-24 19:54:20

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci news:1190659057.005621.13440@r29g2000hsg.googlegroup
s.com
nevisilien <n...@g...com> napisal(a):
> mo na powiedzie e ja si znam na jarz binach :)
> expertem nie jestem, ale egzamin z dendrologi zaliczy am ca kiem
> przyzwoicie ;)

Hejka. Drogi znawco, jesli korzystasz z google groups do wysylania
postów na grupy dyskusyjne, to nie uzywaj polskich znaków diakrytycznych
(aszzcel...). Pisz litery bez "ogonków"
Pozdrawiam odrózniajaco Ja...cki

8. Data: 2007-09-26 19:06:11

Od: nevisilien <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Drogi znawco, jesli korzystasz z google groups do wysylania
> postów na grupy dyskusyjne, to nie uzywaj polskich znaków diakrytycznych
> (aszzcel...). Pisz litery bez "ogonków"
> Pozdrawiam odrózniajaco Ja...cki

Wybaczcie.. sila przyzwyczajenia, ale walcze z soba i obiecuje
poprawe :]

Jaka kosa/podkaszarka do sadu,ogrodu ?
Pomocy moje tujki wiedna
do kompostownika