Re: Czy ktoś chciał by ... ?

Data: 2011-03-28 19:57:29
Temat: Re: Czy ktoś chciał by ... ?
Od: "cbnet" <c...@n...pl>

A mnie takie coś jakoś nie pociąga.

Tzn taka niejako ~amatorszczyzna.
Nie za bardzo sprawia mi "egoistyczną przyjemność" bawienie
się w to.

Grałem ok. 6 lat i przeszło mi z dnia na dzień.
Po tym, jak posłuchałem tych, co "czują to" o wieeeele lepiej.
Przeszło mi zupełnie.

Ale ponieważ mój dziadek był muzykiem (skrzypkiem), a tata
też miał do tego niewąski talent (co wykorzystywał chętnie
i dosyć często), więc owszem lubię posłuchać co nieco.
W tym gitara klasyczna - jak najbardziej.
Zwłaszcza zaś skrzypce - totalny odlot IMHO.

--
CB