Czy ktos ma?

1. Data: 2001-02-11 10:23:09

Temat: Czy ktos ma?
Od: "Maciek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W pracy czekają mnie testy psychologiczne na badanie osobowości chiba....
wiecie może gdzie znajdę takowe? Chcialbym zobaczyć jakiego typu pytania
są... (gdyby ktoś miał innego rodzaju testy to też mile widziane)
Thx
--
Pozdraviam, MazoL
m...@p...onet.pl

1. Data: 2001-02-12 11:43:25

Temat: Re: Czy ktos ma?
Od: "Agnieszka Linkiewicz" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiecie może gdzie znajdę takowe? Chcialbym zobaczyć jakiego typu pytania
> są... (gdyby ktoś miał innego rodzaju testy to też mile widziane)

Jeżeli jesteś w Wawie, polecam zajrzenie do pracowni testów psychologicznych
na UW. Proponuje tez poszukać jakiegoś psychologa wśód znajomych. mogą Ci w
pracy robić testy niestandaryzowane, takie ich wewnętrzne narzędzia, to
wtedy do nich nie dotrzesz. pozdroofka

AUTENTYCZNA historia (troche dlugie)
psphome
Rozmowy przez IRC i chaty o psychologii.
sposób na złą kobietę czyli fatalną kobietę
miedzy innymi terapie