Czy ktos moze mi podac pomocna dlon?

11. Data: 2003-06-04 09:34:30

Temat: Re: Czy ktos moze mi podac pomocna dlon?
Od: "Zbyszek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chlopie daj sobie z tym spokoj .przyjmij taka zasade jak ja kiedys
przyjalem -nie liczy sie co bylo przedemna liczy sie tylko to co jest od
chwili bycia ze mna.Jestem z zona 23lata.Zapewniam cie to bardzo dobra
zasada.pozdrawiam i zycze uporania sie z problemem bo jak nie to zniszczysz
wszystko.

12. Data: 2003-06-04 09:45:15

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Albert Jacher, Mówca Boga wrote:
> A FollowUp to a message dated 03 Jun 2003 from pl.soc.rodzina
> message-id= news:bbj4fe$cvv$1@news.onet.pl :
>
> Nawroccie sie na Religie Madrosci. Religia madrosci nie ma tak
> chorobliwego stosunku do ludzkiej seksualnosci jak inne religie.

IMO Zbyt przeceniasz religię, zbyt niedoceniasz religijności.

puchaty

13. Data: 2003-06-04 10:21:51

Temat: A ja mam gorącą prośbę!!!
Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Snajper" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Niedobrze mi... :-$
>
> --
> ### Pozdrawiam
> ### Rafal SNAJPER Siwinski
> ###

Tego mówcę od p.B wrzuciłem do KF. Nie widzę jego postów i wydawało mi się,
że załatwia mi to sprawę na zawsze. Niestety echa jego wypowiedzi docierają
do mnie tak jak to powyżej, w postaci Waszej reakcji i cytatów. Może udałoby
się zignorować Albercika do końca i nieodwołalnie ?? Życie byłoby
piękniejsze, a słońce świeciłoby jaśniej!!

Pozdrawiam

Sławek

14. Data: 2003-06-04 10:27:31

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zrób porządek ze swoją podświadomością. Zajrzyj wgłąb,

> puchaty

Ty se sam zaglądaj zboczeńcu ;-))))).
Nie jest proste zajrzeć w podświadomość Puchaty.
To prawie jak zaglądanie we własną np. wątrobę.
Można, potrzebny tylko ostry nóż.
Myślę, że lepiej robić to z udzialem specjalisty - taki chirurg np. niech
zagląda do wątroby a psychiatra do podświadomości inaczej może się to
skończyć tak sobie. Nie przejmuj się Sylwek - z tym da się żyć ;-))).

Pozdrawiam

Sławek

15. Data: 2003-06-04 10:40:09

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie masz wyjscia idź do psychologa.

Napisał przecież, że nie zna dobrze języka - jest za granicą.

> Jestes egoistą i oszustem.

Wydaje mi się, że to zbyt ostra ocena osoby, której nie znasz, a która
zwraca się po pomoc.

> Nie wiem po co Ci to wszytsko rozpamietywać.

Sądzę, że Sylwek też nie wie. Nie wie również, jak to zrobić, żeby NIE
rozpamiętywać - wspomniał o tym.

> ale zniszczysz całe swoje otoczenie.

Sam napisał, że zdaje sobie z tego sprawę.

> Idź do psychologa, oni ni gryzą.

A Ty Jacku - czytaj uważniej czyjeś wypowiedzi, zanim odpiszesz.

Ola

16. Data: 2003-06-04 10:44:38

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek wrote:
> Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ty se sam zaglądaj zboczeńcu ;-))))).

A se zaglądam. A tam Pani cała na czarno, z twarzą jak maska
śmierci, na głowie z czerwonym anielskim włosiem mówi:
"Pójdź do mnie, do mnie pójdź - puchaty. Nic nie zmieniaj
a będzie nam DOBRZE"

> Nie jest proste zajrzeć w podświadomość Puchaty.

[poważniej] Masz rację Sławek. I często może bardziej boleć
niżby się mogło wydawać.

> [...]
> Myślę, że lepiej robić to z udzialem specjalisty - taki chirurg np.
> niech zagląda do wątroby a psychiatra do podświadomości inaczej może

Na pewnym etapie można pomóc sobie samemu. Nie wiem czy Sławek może.
Jak sobie nie będzie mógł poradzić zapewne znajdzie pomoc.
IMO nikt go tutaj nie uzdrowi. A nawet jak trafi do psychologa
całą drogę przejść będzie musiał sam.

> Nie przejmuj się Sylwek - z tym da się żyć

Tylko po co? (o co się pytam zresztą w nowym wątku)

puchaty

17. Data: 2003-06-04 11:01:57

Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 04 Jun 2003 from pl.soc.rodzina
message-id= news:MPG.1947ca3752b21c70989b54@news.onet.pl :

> Albercie, nie wydaje Ci sie ze w Twojej religii brakuje jakiegos
> pustelnika-ascety, ktory mieszkalby sobie gdzies, bez netu, bez
> kontaktu z ludzmi i przemysliwal swa wiare?

Nie. Religia Madrosci zaleca zycie spoleczne i wspoldzialanie dla dobra
publicznego. Oczywiscie samotne dzialania pojedynczych ludzi tez maja jakis
sens, ale jednak dzialania wspolne wiekszej liczby ludzi sa bardziej
efektywne w wielu przypadkach. W szegolnosci nauczanie nowej religii jest o
wiele efektywniejsze w grupie, niz pojedynczo na pustkowiu.

> Twoje rady sa porazajace.

Zgadza sie. Po tak dlugim czasie wladzy katolikow w Polsce, oferowanie
ludziom swobody wyboru alternatywnej religii, sposobu myslenia o swiecie i
stylu zycia - jest szokujace i moze niektorych porazac.

--
Albert Jacher lek., Mówca Boga, Swięty Prorok
www.albertanism.freezope.org news://alt.religion.albertanism

18. Data: 2003-06-04 11:05:51

Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 04 Jun 2003 from pl.soc.rodzina message-id=
news:bbkf3d$49$1@news.onet.pl :

> IMO Zbyt przeceniasz religię, zbyt niedoceniasz religijności.

Religia to podstawa dla religijnosci. Falszywa religia powoduje ze
religijnosc jest bezsensowna. Dopiero religia prawdy nadaje wlasciwy sens
religijnosci.

Jesli jakas religia potepia ludzkie cialo i ludzka seksualnosc jako zle i
grzeszne, to bycie religijnym zgodnie z taka wynaturzoną religią, jest
bezsensownym wysilkiem i poswieceniem.

Z dobrymi życzeniami,

19. Data: 2003-06-04 11:14:46

Temat: Re: A ja mam gorącą prośbę!!!
Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 04 Jun 2003 from pl.soc.rodzina
message-id= news:bbkh6c$nd5$1@nemesis.news.tpi.pl :

[...]
się zignorować Sławka do końca i nieodwołalnie ?? Życie byłoby
piękniejsze, a słońce świeciłoby jaśniej!!

20. Data: 2003-06-04 12:23:57

Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty" <p...@w...pl> rzecze tak w news:bbkiio$9gv$1@news.onet.pl:

> A se zaglądam. A tam Pani cała na czarno, z twarzą jak maska
> śmierci, na głowie z czerwonym anielskim włosiem mówi:

Było nie oglądać Agentki o Stutwarzach!!!

--
.... :: s i w a ( a t ) v e g e . p l :: ....
.... :: ICQ:67729327 :.....: GG:25557 :: ....

Staruszki + ZUS
POSPRZĄTAM
organizatorzy
Szokująca (nie)nagość