Czy ktos probowal Rachel?

1. Data: 2002-09-18 10:57:32

Temat: Czy ktos probowal Rachel?
Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie. I moze cos o nich powiedziec? Dobre czy zle, warto czy nie warto
kupic?
Mapet

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-09-19 07:58:24

Temat: Re: Czy ktos probowal Rachel?
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie. I moze cos o nich powiedziec? Dobre czy zle, warto czy nie
warto
> kupic?
> Mapet

Ja probowalam bo blyszczyk jest dodatkiem do nowego Twojego Stylu i jest
swietny. Widzialam kilka zdjec tych kosmetykow, maja sliczne kolory i BARDZO
chcialabym je kupic, ale ich nie ma w sklepach!
A Ty masz je gdzie kupic? Moze gdzies blisko Krakowa?
K.

1. Data: 2002-09-19 08:29:20

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
BARDZO
> chcialabym je kupic, ale ich nie ma w sklepach!
> A Ty masz je gdzie kupic? Moze gdzies blisko Krakowa?

Och, niestety ja jestem z Wroclawia i u mnie jest ich duzo. W drogeriach,
nawet w supermarketach drogeryjnych Rossman. Dlatego sie pytalam. A skoro
mowisz, ze swietny to... sprobuje. No i kupie Twoj Styl :))
Kruszynka vel Mapetka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-09-19 08:39:37

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

> Ja probowalam bo blyszczyk jest dodatkiem do nowego Twojego Stylu i jest
> swietny.

Dodatkiem do pazdziernikowego Twojego Stylu? A gdzie on był - w srodku
gdzies przyklejony, czy tak dodatkowo luzem?
Ja nie dostałam a prenumeruje ....Dodali tylko różowy notesik z olowkiem.
Czyzby znowu podobna sytuacja jak z reklamowka Sephory w poprzednim numerze?

Pozdrawiam.
Ela

1. Data: 2002-09-19 08:47:15

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet w supermarketach drogeryjnych Rossman. Dlatego sie pytalam. A skoro
> mowisz, ze swietny to... sprobuje. No i kupie Twoj Styl :))

Tylko uwaga!
Nie we wszystkich egzemplarzach TS jest blyszczyk.
Ja sobie wczoraj przywiozlam TS z ta probka z Warszawy
A swoja droga to swinstwo, ze tak robia.
No nie?:)
Kaska

1. Data: 2002-09-19 08:47:30

Od: "agnes" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja nie dostałam a prenumeruje ....Dodali tylko różowy notesik z olowkiem.
> Czyzby znowu podobna sytuacja jak z reklamowka Sephory w poprzednim

W moim pazdziernikowym TS tez byl tylko rozowy notesik. I zadnych innych
probek. Gazete kupilam w Poznaniu. Chyba dyskryminacja....

Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2002-09-19 09:27:36

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnes" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> >

> W moim pazdziernikowym TS tez byl tylko rozowy notesik. I zadnych innych
> probek. Gazete kupilam w Poznaniu. Chyba dyskryminacja....

O to pocieszajace, ze nie tylko ja nie dostalam, ale z drugiej strony nigdy
dotad tak nie robili. Czy nalezy zlożyc to na karb pojawienia sie nowej
szefowej magazynu?
TO JEST SWINSTWO. Przeciez powinni dolaczac do wszystkich numerow, a jesli
juz nie moga :-(( to winni przede wszystkim promowac prenumeratorow. Dzieki
nim maja forse z gory i wiedza ile egzemplarzy sprzedadza na pewno.Kiedys to
wlasnie prenumeratorzy dostawali dodatkowe probki itp.
W przypadku poprzedniego tego typu wybryku napisalam do nich. Pani sie
tlumaczyla, ze dostali ograniczona ilosc tej "reklamowki" Sephory i nie
mogli dac wszystkim. Nic jednak nie zareagowala na informacje, ze jako
prenumeratorka nie dostalam,a w kiosku w mojej miejscowosci moglam kupic
spokojnie Twoj Styl z Sephora. Dziwne.Chyba trzeba zrezygnowac z
prenumeraty, by dostawac gadzety :-))) Oczywiscie z laski swojej Pani
przyslala mi ten katalog Sephory oddzielnie do domu.
Czy za kazdym razem trzeba teraz wysylac do nich maile?

Ela (oburzona)

1. Data: 2002-09-19 11:49:04

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W przypadku poprzedniego tego typu wybryku napisalam do nich. Pani sie
> tlumaczyla, ze dostali ograniczona ilosc tej "reklamowki" Sephory

Oooo, a ja nie mialam pojecia, ze ilosc reklamowek jest ograniczona. Ja
mialam i wykorzystalam. Ale widzialam tez, ze w Sephorze daja te reklamowki
klientkom. No, przy kasie daja, zwyczajnie :) Tylko najpierw trzeba cos
kupic i tu jest bol :)
Ale to, ze nie do wszystkich egz. daja, to faktycznie kanal. Hmmm, a moze
ktos je po drodze podbiera?
Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-09-19 12:03:47

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
reklamowki
> klientkom. No, przy kasie daja, zwyczajnie :) Tylko najpierw trzeba cos

Ja wlasnie kupowalam w Sephorze, ale kwota jaka mialam zaplacic byla za
niska, by otrzymac ten "katalog". I chyba trzeba bylo nawet kupic konkretnie
produkty Sephory.

> Ale to, ze nie do wszystkich egz. daja, to faktycznie kanal. Hmmm, a moze
> ktos je po drodze podbiera?

Czasopismo przychodzi skrzetnie zafoliowane, nawet podwojnie w jasna i
ciemna folie. Wiec chyba jak w dystrybucji pakuja to nie ma mozliwosci, by
ktos podebral np. na poczcie.

To w takim razie mam pytanie- czy ktos z prenumeratorow dostal ten
blyszczyk? Czy moze pojawil sie tylko w wolnej sprzedaży, w kioskach?

Pozdrawiam.
Ela

1. Data: 2002-09-19 12:12:56

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ela" wrote:

> To w takim razie mam pytanie- czy ktos z prenumeratorow dostal ten
> blyszczyk? Czy moze pojawil sie tylko w wolnej sprzedaży, w kioskach?

No w Poznaniu w kioskach tego nei było, Sephory tez nie było!!!
]Coś mi sie wydaje, ze próbkami obdarzają tylko Warszawkę.

Pełen nieprofesjonalizm!

--

Lia

Lublin - fryzjer