Czy ktoś u nich był ? (W-wa)

1. Data: 2003-10-06 08:19:48

Temat: Czy ktoś u nich był ? (W-wa)
Od: "Justyna" <J...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

zamierzam wybrać się do fryzjera w Warszawie, ale nie wiem którego wybrać:
Laurent czy Jean Louis David ?
Czy ktoś korzystał z usług w tych salonach?
Proszę o opine ( ewent. doradźcie jakiegoś dobrego fryzjera). Korzystała
któraś z komputerowego dobierania fryzur? Gdzie w W-wie?

Z góry dzięki
Justyna

1. Data: 2003-10-07 07:22:32

Temat: Re: Czy ktoś u nich był ? (W-wa)
Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Proszę o opine ( ewent. doradźcie jakiegoś dobrego fryzjera). Korzystała
> któraś z komputerowego dobierania fryzur? Gdzie w W-wie?
Z mojego doswiadczenia Laurent absolutnie, chyba ze lubisz zeby
ci cala fryzure strzyzono golarka, bo nozyczek tam prawie nie uswiadczysz. A
o Laurencie nieraz dobrze slyszalam. Co do komputerowego doboru fryzur, to
nie wiem na ile jest to sensowne, ale pamietam ze salon Hest na
swietokrzyskiej miedzy Krucza a Marszalkowska mial cos takiego i chyba dalej
ma.
Napisz czy skorzystalas z dobierania komputerowego i co o tym mylisz! :)

Zofia Gebert

1. Data: 2003-10-07 10:30:09

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Justyna" <J...@p...fm> wrote in message
> [...]
> Proszę o opine ( ewent. doradźcie jakiegoś dobrego fryzjera). Korzystała
> któraś z komputerowego dobierania fryzur? Gdzie w W-wie?

Moge tylko powiedziec cos o Laurencie w Szczecinie. W W-wie niestety nie
bylam (jeszcze).
Strzyglam sie tam w Szczecinie wiele razy i zawsze bylam bardzo zadowolona.
Zarowno cenowo (dla studentek mycie+strzyzenie+modelowanie bylo za 25 zl)
jak i z fryzurki. To u nich zmienilam calkowicie fryzure z wlosow do ramiom,
bez grzywki (ktore mocno sie kreca) na krociotkie, za uszko i ze smieszna
grzyweczka.

Pozdrawiam,
Dominika R

1. Data: 2003-10-07 10:50:08

Od: "afa" <affa@o2_wytnij_to_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <J...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Proszę o opine ( ewent. doradźcie jakiegoś dobrego fryzjera). Korzystała
> któraś z komputerowego dobierania fryzur? Gdzie w W-wie?

ja pare razy bylam u JLD i nie polecam, drogo i tak sobie jesli chodzi o
jakosc. ja ostatnio chcialam wycieniowac troche wlosy (mam proste do polowy
plecow), skrocic przy twarzy - a fryzjerka przyciela mi doslownie kilkka
pasemek, z tylu jeszcze w miare ale z przodu nie bardzo, do tego ulozone
byly beznadziejnie, tak ze zaraz po przyjsciu do domu musialam umyc, tak
byly potargane i posklejane w straczki. a zaplacilam za to 60 pln. IMO nie
warto.

afa

1. Data: 2003-10-07 12:23:17

Od: "Karola" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Proszę o opine ( ewent. doradźcie jakiegoś dobrego fryzjera). Korzystała
> któraś z komputerowego dobierania fryzur? Gdzie w W-wie?

ja byłam u Laurenta tam koło szpitalnej, strzygł mnie pan Przemek i byłam
bardzo zadowolona, bo zrobił dokładnie to,co chciałam.wiem,że oni są też
dosyć dobrzy w dobieraniu fryzur i kolorów.
JLD jest chyba mało nowatorski,ale ja tam nie byłam..zrobia Ci to, co
chcesz,ale chyba rzadko wykazuja jakakolwiek inicjatywę.
za to w wspominanym salonie "Hest: jest naprawde przemiła obsługa,dobrze tną
i doradzają i jest tez komputerowe dobieranie fryzur. niestety drożej niz w
Laurencie.

pozdrawiam
Karola

1. Data: 2003-10-07 12:36:21

Od: "afa" <affa@o2_wytnij_to_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karola" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
tną
> i doradzają i jest tez komputerowe dobieranie fryzur. niestety drożej niz

a u Laurenta ile kosztuje? sciecie z myciem itd.

afa

1. Data: 2003-10-07 13:12:33

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Proszę o opine ( ewent. doradźcie jakiegoś dobrego fryzjera). Korzystała
> któraś z komputerowego dobierania fryzur? Gdzie w W-wie?

Polecam zdecydowanie Laurenta - Szpitalna 5 :)
Staram sie zawsze bedac w Wawie zapisac sie do Zanety i jeszcze ani razu nie
zawiodlam sie. Moja mama strzyze sie tez tutaj, ale u innej pani ... imienia
nie pamietam. (smieje sie ze ona zawsze dobiera fryzury czesane wiatrem)
Co do cen to zawsze za strzyzenie okolo 40 zl place, ale mam wlosy krotkie a
z tego co wiem cena uzalezniona jest od dlugosci wlosow.

Kiedys moja mama strzygla sie u JLD, ale byla to bardzo dawno i z tego co
pamietam nie byla zadowolona.

Valentine
d...@w...pl

1. Data: 2003-10-07 13:21:19

Od: "Tooska" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Proszę o opine ( ewent. doradźcie jakiegoś dobrego fryzjera). Korzystała
> któraś z komputerowego dobierania fryzur? Gdzie w W-wie?

Ja bylam w JLD i moge stwierdzic, ze bardzo duzo zalezy od konkretnego
zakladu. W tej samej sieci, ale moze to wygladac zupelnie inaczej. Np.
Warszawa Wilenska - czekalam 25 minut i Pani nawet mnie nie uprzedzila, ze
sa problemy, chociaz zapisalam sie wczesniej i specjalnie przyjechalam na
umowiona godzine. Kino Femina - ok, bez problemu. Szybka akcja byla, bo nam
prad siadl w pracy, wiec poszlam do fryzjera.
Generalnie - strzyga OK, ale wielkiej rewelacji nie ma. Poza tym 60 pln to
jak dla mnie duzo.

W Laurencie bylam bardzo dawno temu i wiem tylko, ze nie podobalo mi sie, bo
wygladalam za powaznie. Odczucia typowo subiektywne...

Pozdrawiam,
Tooska

1. Data: 2003-10-07 15:25:31

Od: "Karola" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a u Laurenta ile kosztuje? sciecie z myciem itd.

w zależności od długości włosów...ja za półdługie w zeszłym roku płaciłam
chyba 43 złote..za długie jest chyba 53... ale od zesżłego roku mogło
podrożeć.

karola

1. Data: 2003-10-07 15:49:21

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze - chciałam się przywitać, bo pierwszy raz zaglądam na to forum,
a w sprawach Justyny:

> Laurent czy Jean Louis David ?
Jeśli wybór tylko z tych dwóch, to ja bym obstawiała Laurenta.
Poza tym polecam "Stanisława" na Swiętokrzyskiej, zawsze szłam tam na ślepo
do nieznanych fryzjerek i było ok.

Korzystała któraś z komputerowego dobierania fryzur? Gdzie w W-wie?

Korzystałam w Hest w Al. Jerozol. i byłam baaardzo rozczarowana.
Wygląda to tak: słaba kamera + komputer i strasznie prymitywny programik
graficzny. Dostałam byle jaki wydruk i zapłaciłam nie pamiętam dokładnie
ile, ale nie było to mało.
(tak było jakiś 1-2 lata temu, może coś się poprawiło?)

Jeśli możesz sobie zrobić zdjęcie aparatem cyfrowym, to więcej zyskasz na
kupieniu programu komp firmowanego przez Cosmopolitan (Model Look? czy jakoś
tak, nie mam go pod ręką)
Pozdrawiam,

Lady Huncwot

Viva Kerastase -oleo relax