Czy ktos widzial w Polsce rajstopy w sprayu???

1. Data: 2004-05-13 14:21:49

Temat: Czy ktos widzial w Polsce rajstopy w sprayu???
Od: "mikro.biolog" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja kolezanka przywiozla ze Slowacji rajstopy w sprayu. Wygladaja jak
prawdziwe, sa w dotyku dokladnie takie jak rajstopy tekstylne! Moze ktos zna
adres strony na ktorej mozna je kupic? Uwazam ze to rewelacyjna sprawa,
zwlaszcza na lato do dusznego biura, w ktorym szefowa wiecznie wymaga
eleganckiego ubrania:(

m.biolog

1. Data: 2004-05-13 17:24:03

Temat: Re: Czy ktos widzial w Polsce rajstopy w sprayu???
Od: "Aga G." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja kolezanka przywiozla ze Slowacji rajstopy w sprayu. Wygladaja jak
> prawdziwe, sa w dotyku dokladnie takie jak rajstopy tekstylne! Moze ktos zna
> adres strony na ktorej mozna je kupic?

Popatrz na opakowaniu. Tam może znajdziesz namiary na jakąś stronę internetową
a tam moż namiary na dystrybutorów.

1. Data: 2004-05-14 06:38:03

Od: "mikro.biolog" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie bardzo moge popatrzec na opakowanie, bo go zwyczajnie nie mam:(
Widzialam tylko gotowy efekt, na nogach kolezanki. Heh, nie bardzo mi sie
chce jechac do Opola tylko w tym celu.

m.biolog

1. Data: 2004-05-14 09:07:09

Od: "Anuti" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> adres strony na ktorej mozna je kupic? Uwazam ze to rewelacyjna sprawa,
> zwlaszcza na lato do dusznego biura, w ktorym szefowa wiecznie wymaga

Jejku! zaintrygowaliscie mnie oboje z kolezanka ;)
Prosze o wiecej szczegolow!

Ja mam znajomosci na slowacji, mieszkalam tam nawet pol roku ale o takim
wynalazku nic nie slyszalam ;(

Pozdro
Ania

1. Data: 2004-05-14 13:32:32

Od: "mikro.biolog" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wynalazek jest naprawde fajny: wyglada to najpierw jak samoopalacz, potem
trzeba rozsmarowac rowno na nogach, poczekac chwile i potem jak wyschnie
wyglada juz jak normalne prawdziwe rajstopy. Mnie sie podoba przede
wszystkim dlatego, ze nie sciagaja sie jak normalne rajstopy i nie ma
wreszcie ryzyka ze sie zrobi dziura w najmniej odpowiednim momencie!!!:)) I
znalazlam strone: www.airstocking.com. W Polsce chyba jeszcze tego nie ma,
ale jesli ktos cos wie, to prosze o adres sklepu!

m.biolog

1. Data: 2004-05-14 15:40:50

Od: "Anuti" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mikro.biolog" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wynalazek jest naprawde fajny: wyglada to najpierw jak samoopalacz, potem
> trzeba rozsmarowac rowno na nogach, poczekac chwile i potem jak wyschnie
> wyglada juz jak normalne prawdziwe rajstopy.

ale numer!super sprawa!

a co ze sciaganiem / zmywaniem rajstop?
trzeba je potem normalnie zmyc??;)

Pozdrawiam
Ann

1. Data: 2004-05-14 20:01:24

Od: "..." <l...@i...oijduhf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anuti" napisał w wiadomości
> a co ze sciaganiem / zmywaniem rajstop?
> trzeba je potem normalnie zmyc??;)

Na stronie napisane jest ze mozna zmyc mydlem...
M.

1. Data: 2004-05-14 20:34:50

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..." <l...@i...oijduhf> napisał w wiadomości

> Na stronie napisane jest ze mozna zmyc mydlem...

ta i tez jest napisane ze sa woodoodporne.......no wiec?

pozdr

1. Data: 2004-05-15 07:48:20

Od: "mikro.biolog" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sama woda ich nie zmywa, ale jak sie uzyje mydla, to po chwili ma sie
zupelnie czysta skore. Podobno jedno opakowanie starcza na dwadziescia
razow.

m.biolog

1. Data: 2004-05-15 08:00:48

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sama woda ich nie zmywa, ale jak sie uzyje mydla, to po chwili ma sie
> zupelnie czysta skore. Podobno jedno opakowanie starcza na dwadziescia
> razow.

i kosztuje okoll 87 zl w przeluiczeniu z yrnow :)
kto jedzie do japonii? :)
to sie zapisze na dostawe

pozdr

Ostatnio kupiłam (ważenia)
Przeźroczyste zęby
[jak] trwały makijaż oczu wieczorowo-weselny?
gdzie do Spa?
polskie kosmetyki w anglii