Czy ktos wie jak ???

1. Data: 2001-09-02 09:53:21

Temat: Czy ktos wie jak ???
Od: "Illates" <Black.blood@.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio dlugo zastanawialem sie chcialem cos
zmienic w swoim pier.... zyciu.
Powiedzialem koniec z alkoholem teraz najwazniejsze beda studia i praca !
Nie minelo pare dni i co sie stalo mecz Polska wygrywa 3:0 . No to co jedno
piwko drugie piwko .... . Wyladowalem jak zawsze w pubie z ekipa pech
chcial ze byli tam jeszcze inni koledzy a jak sie spotka kumpla którego zna
sie x lat to wtedy zawsze sie cos ciekawego zdazy.
Kolejne browarki i wlacza sie agresor (chec oklepania kazdego kto sie glupio
spojrzy).
Skonczylo sie na malym dymie. A było to tak
Kumpel mowi sluchajcie tamci kolesie maja jakis
problem ! Dlugo nas prosic nie musial o rozwiazanie tego problemu w
najbardziej prymitywny i barbarzynski sposob dostali klapsy
juz przy stoliku. Zaczela sie sie awantura z szefowa
lokalu. Wyprosila nas i zadzwonila na policje.
Prawie zawsze narzekamy ze gliny sie spoznaja,
ale gdy chodzi o nasz wlasny tylek to wtedy jestesmy z tego zadowoleni.
Przyjechaly dwie furgonetki, ale bylo tylko czterech gliniarzy.
Nas bylo dwa razy tyle i wlasnie spadalismy taxami
do innego lokalu . I co ? Oni nawet nie skumali.
Wieczor mogl sie zakonczyc bardzo fatalnie.
Jak w wiekszosci przypadkow alkohol znow
wygral pokonal mnie! Moje postanowienia ze
juz nie pije (nie jestem alkoholikiem lubie sie po prostu dobrze
bawic).Musze jeszcze zaznaczyc ze kiedy jestem trzezwy nie rozwiazuje
klopotow sila.
/// Czy ktos potrafi wygrac z samym soba ? ///

1. Data: 2001-09-02 11:50:43

Temat: Re: Czy ktos wie jak ???
Od: Maciek <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale mieliscie chociaz racje ze ich sklepaliscie?

no i w jakim klubie to bylo?

1. Data: 2001-09-02 15:34:47

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Illates" <Black.blood@.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> klopotow sila.
> /// Czy ktos potrafi wygrac z samym soba ? ///

Może jakby to Tobie któs nakopał parę razy;) to by Ci rozum wrócił tam gdzie
powinien:) !
Nawet kilka pał o władzy mogłoby czasem zbawić niektóre niewyżyte jednostki. Wybacz.
Eva

1. Data: 2001-09-02 17:14:56

Od: "JurekA" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Illates" <Black.blood@.wp.pl> napisał w wiadomości
/ciah-ciah/
Skoro Ci alkohol nie sluzy to po prostu nie pij go:-) To na prawde nie jest
problem:-)
J.

1. Data: 2001-09-02 17:56:31

Od: "Happy Jack" <j...@l...it> szukaj wiadomości tego autora

Moze zacznij palic trawke. Efekt lepszy i tak wspaniale uspokaja...... :)

Pozdro,
Jacek (jak zawsze praktyczny)

1. Data: 2001-09-02 19:40:22

Od: "saq" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hejak

czyzby ?
Ihmo :jesli tak to po prostu - nie pij
a jesli nie mozesz nie pic. to zastanow sie czy aby na pewno nie jestes ?
saq

1. Data: 2001-09-02 21:29:53

Od: "Illates" <Black.blood@.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może jakby to Tobie któs nakopał parę razy;) to by Ci rozum wrócił tam
gdzie powinien:) !

>Dostalem pare razy za nic to tylko zwieksza nienawisc do innych, a nie
pomaga.

> Nawet kilka pał o władzy mogłoby czasem zbawić niektóre niewyżyte
jednostki. Wybacz.
> Eva
> Jesli dostalbym ...kilka pal... stalbym sie twardszy
i bardziej niz kiedykolwiek zly!!!

> Słuchaj Eva calkiem niedawno wracalem z kolega z imprezy bylo naprawde
fajnie, ale co sie
stalo ? Nagle pojawilo sie dwoch partyzantow
( czyli kolesie ktozy atakuja z nienacka)
dostalem od tylu koles mogl mnie tak trafic
ze znalazlbym sie na ziemi, a wtedy nic by mi nie pomoglo zmasakrowal by
mnie swoimi butami !!!
Na szczescie dla mnie jego uderzenie nie odnioslo
zamierzonego skutku.
> Do czego zmierzam wlasnie do tego ze ja taki
nie jestem wiem ze powod awantury w lokalu
byl blachy.
Myslisz moze ze jestem czlowiekiem agresywnym
jesli tak to jestes w bledzie. Zdazylo sie juz kilkakrotnie ze ktos mnie
zaczepial i powiem ci
ze ja nie szukam zawsze rozwiazan silowych.
Niestety jesli ktos w moim miescie zaczepia mojego kolege to na pewno bardzo
przesadza,
a jesli chodzi o policje to oni czepiaja sie zawsze
wtedy gdy przeciwnik jest slabszy i wiedza ze sie i
ich boi.
> Wiem ze kobiety nie lubia przemocy i zawsze
patrza krytycznie na takie meskie zachowanie
masz racje Eva ze wiekszosc bojek jest bezsensu!
> Szkoda ze widzisz we mnie dresiarza ( Jak ja ich nie cierpie !!!)
Pozdrawiam:
Illates

1. Data: 2001-09-02 21:37:16

Od: "Illates" <Black.blood@.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciek" <s...@f...onet.pl> wrote in message
> ale mieliscie chociaz racje ze ich sklepaliscie?
>
> no i w jakim klubie to bylo? ( Bronx)
>
> Powiem szczerze wstyd mi za to ze stanelem
po stronie kumpla nie zwracajac wiekszej uwagi
na racje.
> Zastanow sie czy po kilku piwach kwestionowalbys to co mowi twoj kolega ?
> Z cala pewnoscia kiedy kumpel mowi ci ze
ktos ma do niego problem staniesz po jego stronie.
Pozdrawiam:
Illates

1. Data: 2001-09-02 21:47:22

Od: "Illates" <Black.blood@.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Happy Jack" <j...@l...it> wrote in message
> [...]
> Jacek (jak zawsze praktyczny)
>
> Oczywiscie palenie powoduje ze jestesmy pacyfistycznie nastawieni do zycia
jest ok.
Z czasem chyba z tego wyroslem przestalo mnie
to bawic kiedys bylo fajnie, kumple nadal sie w to bawia, ale ja wole
naprawde wypic piwo ( wódexu nie pije)
Szczerze sam palisz czy pijesz, a moze jedno i drugie ???
Pozdrawiam:
Illates

1. Data: 2001-09-02 23:22:29

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Illates":

> Pozdrawiam:

Nie widzę w Tobie dresiarza;)) - nie lubię tylko jak ktoś marnuje sobie najlepsze
lata tłukąc się z
głupkami;) i pijąc bez umiaru.
Jeśli wiesz, że tracisz głowę po piwie, to unikaj takich sytuacji.
CZYM się wtedy różnisz od dresiarza ?
Tym, że myślisz, że nim nie jesteś ? Widuję takie grupy - po prostu odbija im aż
miło.
Ty jesteś lepszy - masz chwile refleksji i chcesz coś w sobie zmienić, więc po prostu
Zmien. Nikt za
Ciebie tego nie zrobi. Zawsze znajdzie sie jakis kumpel, na ktorego ktos krzywo
spojrzy:)).
No a poza tym nie dziw sie, ze kobiety patrza na Was jak na jaskiniowcow, bo tak
wygladacie:).
Pozdrawiam,Eva

szczesliwe malzenstwo?
śluby czystości
czy to jest przyjaźń, czy to jest kochanie?
cwiczenia w poznawaniu siebie
Doświadczenie Boga...? [długie]