Re: Czy leki dostaja nóżek?

Data: 2001-12-22 00:16:43
Temat: Re: Czy leki dostaja nóżek?
Od: <a...@p...onet.pl>

> Wczesniej zwalalem takie sytuacje na wybujała wyobraźnię pacjentow ale za
> duzo jest takich przypadków. Może moglibyscie mi wyjasnić gdzie może ginąć
> zawartość opakowań/ Czy do aptek tez trafiaja puste opakowania?

na kazdytm etapie mog azniknac:
1. produkcja ('pozyczaja' pracownicy, przepuszczaja tabletkarki)
2. hurtownia - (pozyczaja prac. hurtowni)
3. apteki (moze ktos przez pomylke wydac opakowanie 'napoczete', chociaz nie
zdaza sie to czesto...
4. w dziwnych ukladach pomiedzy lekarzami i farmaceutami moze wystapic
zbywanie w aptekach lekow przeznaczonych na 'darmowe probki lekarskie' -
zawartosci zredukwane, czyli 1/2 opakowania - ale z reguly dokladaja na pelny
stan, czyli z 2 robia jedno cale :-))

adam