Re: Czy mieć za dużo kumpli i przyjaciół to problem?

From: "noElka" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy mieć za dużo kumpli i przyjaciół to problem?
Date: Sun, 22 Oct 2000 21:53:42 +0200

flamaster <n...@p...onet.pl> wrote in message
news:8svf0i$l4v$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
> Niestety tak ...
Skoro tak uwazasz:(( ja sie z tym nie zgodze
>Jak byś się czuł wiedząc że masz dużo przyjaciół - ek
> i nie możesz znleźć w nich partnera<tą drugą połwe>mówiąc krótko
> strasznie.Czemu niektóre osoby mogą być twoimi przyjaciółmi a nie chća być
> kimś więcej...

zastanawiales sie nad tym czy nie lepiej jest miec wiecej przyjaciol a
poszukac drugiej polowki miedzy obcymi ci ludzmi.
To fakt ze najlepiej jest gdy dwoje kochajacych sie ludzi jest przyjaciolmi
ale...
Hmmm podejzewam ze masz jakas konkretna osobe na mysli :))) fajnie ale
zastanow sie jeszcze raz czy warto bo czasami byc przyjaciolmi i sie
rozumiec a byc z przyjaciol kims wiecej to cos zupelnie innego.patrzysz
wtedy nie jak przyjaciel ale jak kochajaca osoba i wszystko cie boli, nawet
najdrobniejsza "ryska".

Ja tez nie ale napisalam co myslalam :))))))

> P.S :Czy można zostać psychologiem jak się ma wykształcenie technika
> elektronika?<a raczej nie ma na razie.....:-) >myśle o psychologi....
> --
a dlaczego nie :)