Czy mieć za dużo kumpli i przyjaciół to problem?

1. Data: 2000-10-22 19:26:04

Temat: Czy mieć za dużo kumpli i przyjaciół to problem?
Od: "flamaster" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety tak ...Jak byś się czuł wiedząc że masz dużo przyjaciół - ek
i nie możesz znleźć w nich partnera<tą drugą połwe>mówiąc krótko
strasznie.Czemu niektóre osoby mogą być twoimi przyjaciółmi a nie chća być
kimś więcej...hmmmm nie wiem cZy się jasno wyraziłem ale zobaczymy na wasze
odpowiedzi

P.S :Czy można zostać psychologiem jak się ma wykształcenie technika
elektronika?<a raczej nie ma na razie.....:-) >myśle o psychologi....
--
flamaster
n...@p...onet.pl

1. Data: 2000-10-22 19:53:42

Temat: Re: Czy mieć za dużo kumpli i przyjaciół to problem?
Od: "noElka" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

flamaster <n...@p...onet.pl> wrote in message
> Niestety tak ...
Skoro tak uwazasz:(( ja sie z tym nie zgodze
> [...]
> i nie możesz znleźć w nich partnera<tą drugą połwe>mówiąc krótko
> strasznie.Czemu niektóre osoby mogą być twoimi przyjaciółmi a nie chća być

zastanawiales sie nad tym czy nie lepiej jest miec wiecej przyjaciol a
poszukac drugiej polowki miedzy obcymi ci ludzmi.
To fakt ze najlepiej jest gdy dwoje kochajacych sie ludzi jest przyjaciolmi
ale...
Hmmm podejzewam ze masz jakas konkretna osobe na mysli :))) fajnie ale
zastanow sie jeszcze raz czy warto bo czasami byc przyjaciolmi i sie
rozumiec a byc z przyjaciol kims wiecej to cos zupelnie innego.patrzysz
wtedy nie jak przyjaciel ale jak kochajaca osoba i wszystko cie boli, nawet
najdrobniejsza "ryska".

Ja tez nie ale napisalam co myslalam :))))))

> P.S :Czy można zostać psychologiem jak się ma wykształcenie technika
> elektronika?<a raczej nie ma na razie.....:-) >myśle o psychologi....
> --
a dlaczego nie :)

1. Data: 2000-10-22 20:20:49

Od: "prodrive" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> P.S :Czy można zostać psychologiem jak się ma wykształcenie technika
> elektronika?<a raczej nie ma na razie.....:-) >myśle o psychologi....

- a po Ci duzo "przyjaciol (ek)" - najlpiej wogole nie miec nikogo takiego

--
"Linux is like a wigwam:
no windows - only apache

1. Data: 2000-10-22 21:20:05

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czemu niektóre osoby mogą być twoimi przyjaciółmi a nie chća być
> kimś więcej...

Czemu niektorzy przyjaciele chca byc kims wiecej mimo iz mamy ta swoja
polowke? (mam ostatnio taki wlasnie problem, zupelnie przeciwny)

> P.S :Czy można zostać psychologiem jak się ma wykształcenie technika
> elektronika?<a raczej nie ma na razie.....:-) >myśle o psychologi....

qrcze, tyle tu elektronikow, a ja sie mecze z zadaniem z teorii obwodow,
ludzie pomozcie, przeciez to dla was pestka :).
pa
spider.

1. Data: 2000-10-23 10:10:38

Od: "Steerpik" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.
noElka wrote in message news:8svgj6$mkt$1@sunsite.icm.edu.pl...
/.../
> Hmmm podejzewam ze masz jakas /.../
> najdrobniejsza "ryska"./.../
> a dlaczego nie :)

Wszystko ok.:) I nie podejrzewaj nikogo -
o złośliwości!

To z sympatii.
Steerpik
- - - - - -

1. Data: 2000-10-23 12:39:03

Od: "noElka" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

****** hmmmm no tak
> --
> pozdrawiam
******Ja tez

Steerpik
**** noElka

1. Data: 2000-10-24 19:59:34

Temat: Psychologia a wykształcenie, bylo: Czy mieć za dużo kumpli i przyjaciół to problem?
Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> P.S :Czy można zostać psychologiem jak się ma wykształcenie technika
> elektronika?<a raczej nie ma na razie.....:-) >myśle o psychologi....

Prof. Wieczorkowska na jednym z wykładów powiedziała "Każdy ma jakieś błędy
na sumieniu, a ja zaczynałam jako mgr matematyki, co mam nadzieję mi państwo
wybaczą" ;)

Pozdrawiam,
Diana

1. Data: 2000-10-25 07:07:51

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Diana" <a...@a...net> wrote in message

> [...]
błędy
> na sumieniu, a ja zaczynałam jako mgr matematyki, co mam nadzieję mi

No więc można próbować kończyć na ten przykład elektronikę i telekomunikację
i zaczynać psychologię. Nawet jakoś by pewno wyszło gdyby nie "przypętało"
się założenie rodziny, czyli rozpoczęcie pracy zawodowej. Efekt - doktorat z
telekomunikacji i świstek o skreśleniu z drugiego roku psychologii...

rgr

1. Data: 2000-10-25 15:58:51

Od: "flamaster" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pocieszyłeś mnie :-))))))

Czy można pogodzić życie prywatne z nauką?
witam
szkoly a swobody obywatelskie (c.d. feminizm, bylo o sadach....
cos na rozluznienie Tatus lubi kotka...
Nauka jezyka obcego dzieci z dysleksja i dysgrafia ...