witam

1. Data: 2000-10-22 19:19:13

Temat: witam
Od: "koala bear" <p...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Przeglądam Waszą listę już od dłuższego czasu i postanowiłam się w końcu
przywitać. To jest dla mnie pewnego rodzaju terapia, aby przełamać własną
nieśmiałość.
Przełamałam :))
Pozdrawiam serdecznie
Ania K.

1. Data: 2000-10-22 21:15:42

Temat: Re: witam
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przywitać. To jest dla mnie pewnego rodzaju terapia, aby przełamać własną

hey
baw sie dobrze
spider.

1. Data: 2000-10-23 08:55:00

Od: "Brian" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik koala bear <p...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8svekl$ejn$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
> przywitać. To jest dla mnie pewnego rodzaju terapia, aby przełamać własną

Hi,
Trzymaj się

--
Brian (lakonicznie, ale serdecznie)

b...@e...pl
#Life is the bitch and then you die#

1. Data: 2000-10-23 12:40:11

Od: "noElka" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

no hejka :)))
noElka

1. Data: 2000-10-24 17:22:13

Od: "Marsaj" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik koala bear <p...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8svekl$ejn$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
| Hej!
| Przegladam Wasza liste juz od dluzszego czasu i postanowilam sie w
koncu
| przywitac. To jest dla mnie pewnego rodzaju terapia, aby przelamac
wlasna
| niesmialosc.
| Przelamalam :))
| Pozdrawiam serdecznie
| Ania K.

Mnie się to do tej pory nie udało, no cóż moja nieśmiałość jest
potężna.
W każdym razie cieszę się, że tu zajrzałaś. :-)
A propos - jak Ci się tu podoba? ;-)
Pozdrawiam
Marcin
P.S. Bardzo mi się podoba imię Ania - jest takie sympatyczne. Może to
dzięki kilku fajnym Aniom na grupie.

1. Data: 2000-10-27 19:45:01

Od: "news.tpi.pl" <j...@...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Cieszę się, że dałaś sobie radę i przyszłaś do nas.
3MAY się
Jola

koala bear napisał(a) w wiadomości: <8svekl$ejn$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> [...]
|przywitać. To jest dla mnie pewnego rodzaju terapia, aby przełamać własną

szkoly a swobody obywatelskie (c.d. feminizm, bylo o sadach....
cos na rozluznienie Tatus lubi kotka...
Nauka jezyka obcego dzieci z dysleksja i dysgrafia ...
Czy można kochać?
uzewnetrznianie uczuc