Czy można kochać?

1. Data: 2000-10-22 15:19:30

Temat: Czy można kochać?
Od: "Tango" <r...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zastanawiam sie nad takim faktem czy można kochac dwie osoby a
konkretnie dwie kobiety (coczywiście nei chodzi o milość rodzicielską)
czy można to jakoś p0ogfodzić ?czy wtedy całe żecuie bedzie sie
ciątgnąć jako jedno wielkie kłamstwo wobed siebie tej drugiej i
terzeciej osobie/
Pozdrawiam
Tango

1. Data: 2000-10-22 16:03:08

Temat: Re: Czy można kochać?
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tango wrote:
> [...]
> czy można to jakoś p0ogfodzić ?czy wtedy całe żecuie bedzie sie
> ciątgnąć jako jedno wielkie kłamstwo wobed siebie tej drugiej i

Oczywiście, że można i często się tak dzieje.
Za to pogodzić to jest prawie, że niemożliwe.

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

1. Data: 2000-10-22 16:56:09

Od: "Sebbie" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tango <r...@b...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8sv0j3$33s$...@n...tpi.pl...
> [...]
> czy można to jakoś p0ogfodzić ?czy wtedy całe żecuie bedzie sie
> ciątgnąć jako jedno wielkie kłamstwo wobed siebie tej drugiej i

czy ja wiem..? ja na przyklad kocham kogos...z kim juz nie jestem.... a
jestem z kims innym, czuje cos do tej nowej osoby... ale... to chyba nie
milosc... chyba nawet na pewno...

ale wracajac do tematu.. jesli by mowic o wyidealizowanym pojeciu milosci
to... tak naprawde mozna kochac tylko jedna osobe... inaczej... to nie jest
to juz to uczucie...

ale definicji milosci jest tak wiele.... ze odpowiedz na to pytanie moze
rownie dobrze brzmiec i tak i nie...

pozdrawiam
Sebbie

1. Data: 2000-10-23 09:28:11

Od: "Brian" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zastanawiam sie nad takim faktem czy można kochac dwie osoby a
> konkretnie dwie kobiety (coczywiście nei chodzi o milość rodziciels

Można. Wiem to.

> czy można to jakoś p0ogfodzić ?czy wtedy całe żecuie bedzie sie
> ciątgnąć jako jedno wielkie kłamstwo wobed siebie tej drugiej i
> terzeciej osobie/

Nie można. Wcześniej czy później to wylezie i im później, tym będzie bardz
iej bolało. To też wiem.
No chyba, że zakładasz to sobie i że czujesz, że to w porządku, ale chyba
nie, skoro o to pytasz.

> Pozdrawiam
> Tango

Brian

b...@e...pl
#Life is the bitch and then you die#

1. Data: 2000-10-23 10:40:44

Temat: Odp: Czy można kochać?
Od: "Revenge" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sie
> ciątgnąć jako jedno wielkie kłamstwo wobed siebie tej drugiej

Mozna. Ale malo ktora kobieta zniesie taka konkurencje w uczuciach.

Aska

1. Data: 2000-10-23 12:41:08

Od: "noElka" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tango <r...@b...onet.pl> wrote in message news:8sv0j3$33s$1@news.tpi.pl...
> [...]
> czy można to jakoś p0ogfodzić ?czy wtedy całe żecuie bedzie sie
> ciątgnąć jako jedno wielkie kłamstwo wobed siebie tej drugiej i
******* Mozna mozna jestem jedna z nich a druga... no coz
Ale to jest cholernie meczace
pozdrowka
noElka

1. Data: 2000-10-24 10:19:06

Od: "asia s" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie można kochaćnaraz dwóch osób -obojętnie -kobiet czy mężczyzn. Taki układ
nie ma żadnej przyszłości. Zawsze ktoś w tym fatalnym układzie będzie
cierpiał.Nie wyobrażam sobie, żeby mój mąż oprócz mnie kochał inną kobietę.
To ja mam być dla niego tą najważniejszą i jedyną... No, i oczywiście nasza
wspaniała dwuletnia córeczka. Pozdrawiam Aśka S.

1. Data: 2000-10-24 14:34:34

Od: "MARCIN" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tango" <r...@b...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy można to jakoś p0ogfodzić ?czy wtedy całe żecuie bedzie sie
> ciątgnąć jako jedno wielkie kłamstwo wobed siebie tej drugiej i

koleś postaraj się określić w tej sprawie , to nie jest łatwe , no ale co
zrobisz jeśli wszystko wyjdzie na jaw .
POZDRAWIAM : malutki z Kielc.

uzewnetrznianie uczuc
Sen