Czy moc blendera/miksera 220W jest ok?

1. Data: 2006-09-13 04:50:23

Temat: Czy moc blendera/miksera 220W jest ok?
Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moc blendera/miksera 220W jest wystarczajaca do poszadkowania np warzyw
czy miesa? Prosze o opinie posiadaczy. TIA

Pozdr.

Ziomall

--
"Kiedy zrozumialem jak wazny jest kazdy dzien
Okazalo sie, ze juz coraz dluzszy rzucam cien..." - K. Staszewski

2. Data: 2006-09-13 06:39:40

Temat: Re: Czy moc blendera/miksera 220W jest ok?
Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziomall napisał(a):
> Czy moc blendera/miksera 220W jest wystarczajaca do poszadkowania np warzyw
> czy miesa? Prosze o opinie posiadaczy. TIA

Jesli chodzi Ci o no name z np. allegro to odpusc sobie.
Za 20 zl wiecej masz Boscha
http://www.allegro.pl/item127278415_blender_bosch_ms
m5000_nowy_od_reki_gwaranc_fv.html

--
pozdrawiam, barney

3. Data: 2006-09-13 09:39:12

Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli chodzi Ci o no name z np. allegro to odpusc sobie.
> Za 20 zl wiecej masz Boscha
> http://www.allegro.pl/item127278415_blender_bosch_ms
m5000_nowy_od_reki_gwaranc_fv.html

Dokladnie myslalem o tym:
http://www.allegro.pl/item125043527_blender_apollo_5
_elementow_gwarancja_2_lata_hit.html

Ten Bosch ma 260W i tylko jedna koncowke. Myslisz, ze te do ktorych
zapodalem linka to badziew jakis? Nie sugerowalem sie konkretna marka bo
czasami produkty sa podobne. Chociaz na paczatku rozgladalem sie za Braunem.

Pozdro
Ziomall

4. Data: 2006-09-13 11:41:31

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziomall napisał(a):

> Ten Bosch ma 260W i tylko jedna koncowke. Myslisz, ze te do ktorych
> zapodalem linka to badziew jakis? Nie sugerowalem sie konkretna marka bo
> czasami produkty sa podobne. Chociaz na paczatku rozgladalem sie za Braunem.

220 czy 260 W na takie urzadzenie to za malo IMO.
Mam takiego brauna i ma 600W. Jakis czas napewno popracuje, ale tak maly
silnik szybko sie spali. A w apollo pewnie o wiele szybciej niz w boschu.
Z drugiej strony 70 zl to nie majatek, mozna za rok kupic nowy :)

--
pozdrawiam, barney

5. Data: 2006-09-13 20:19:43

Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ziomall" napisał w wiadomości

> Czy moc blendera/miksera 220W jest wystarczajaca do poszadkowania np
> warzyw czy miesa? Prosze o opinie posiadaczy. TIA

Nie wiem, jak duże znaczenie ma moc blendera, bo używam go tylko do
"miksowania" warzyw na zupy, sosy itp. Do mięsa mam maszynkę do mielenia
mięsa ;-).
Stanowczo odradzam jednak kupowanie wszelkich "no name'ów". Kupiłam sobie
takie coś tanie i zaraz się zepsuło, a poza tym przy miksowaniu
rozbryzgiwało mi zawartość miski na całą kuchnię. Tak samo sprawa miała się
u mojej teściowej. Teraz mam Siemensa 260W i nie narzekam.
Moja szwagierka ma Brauna
http://www.agdrtv.net/cgibin/shop?info=MR6550BCHC
i to jest naprawdę świetne urządzenie, godne polecenia.

Pozdrawiam, Bernadetta

6. Data: 2006-09-14 04:57:02

Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moja szwagierka ma Brauna
> http://www.agdrtv.net/cgibin/shop?info=MR6550BCHC
> i to jest naprawdę świetne urządzenie, godne polecenia.

Wierze, ze jest swietne. Ale cena troche zaporowa. Czuje, ze skonczy sie
tylko na firmowym blenderze bez zadnych dodatkow. Dzieki za rady.

Pozdro
Ziomall

--
"Kiedy zrozumialem jak wazny jest kazdy dzien
Okazalo sie, ze juz coraz dluzszy rzucam cien..." - K. Staszewski

[opinie] Whirlpool JT 358
Mania "przedwstępności" czy to ja źle rozumuję?
Wentylator a wentylacja grawitacyjna, wolno czy nie ?
kaloryfer nad blatem kuchennym
najstarsze urządzenie w domu