Czy mogę mieć nadzieję?

51. Data: 2002-03-27 07:22:27

Temat: Re: Czy mogę mieć nadzieję?
Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Loonie <L...@n...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7pi3k$l4c$...@n...onet.pl...

> A ty? Poza tym ja wykazuję dużo kobiecych cech, a kobiet się o wiek nie
> pyta, ty, ty, ... ty Mężczyzno!

Ja, jak każdy facet, nie wstydzę się swojego wieku, bo wiem, że z każdym
rokiem jestem dojrzalszy :-))

Mam (skończone) 27.

> Powiem tylko, że w niedzielę mam urodzinki (samotnie spędzać je będę na
> obczyźnie...

Wyślę Ci życzenia :-))) (jeśli tylko uda mi się odgonić mojego brata na
chwilę od kompa ;-))

pozdrawiam

Monika

52. Data: 2002-03-27 09:34:45

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> a écrit dans le message news:
a7s19f$plq$...@n...tpi.pl...

> [...]
> dyskusyjnych napisał:a7pi3k$l4c$...@n...onet.pl...

> Ja, jak każdy facet, nie wstydzę się swojego wieku, bo wiem, że z każdym

A ja będę mieć 25. Ojej!

> Wyślę Ci życzenia :-))) (jeśli tylko uda mi się odgonić mojego brata na
> chwilę od kompa ;-))

A proszę bardzo. Niewiele ich dostanę - tym bardziej będzie mi miło. :-))

--
Pozdrowienia
Loonie

Cos dla "ciezarowek" - warto zobaczyc
woda na mlyn feministek? ;-) artykul z onetu
Równowaga alimentacyjna, czyli Samotni- odnoga
zdjęcia slubne - kto?
slub