Re: Czy możliwy jest związek bez seksu ?

Data: 2000-10-13 13:41:16
Temat: Re: Czy możliwy jest związek bez seksu ?
Od: "Ania Lipek" <a...@p...com>

> Są chamy i z tym się zgadzam, ale nigdy w życiu się z Tobą nie zgodzę co
do
> tego, że Wszyscy są CHAMY!

No dobra - zgadzam sie. Nie mam szczescia do facetow i taka jest prawda.
Najgorsze ze wszystkiego jest to, ze ci normalni, ci wszyscy przecietniacy
(takich najbardziej lubie), chyba jeszcze nigdy na mnie nie zwrocili uwage.
Raczej bardziej debile w dodatku pojebani sie mna interesuja :-(. Ja nie
chce kogos inteligentnego (bo sama taka nie jestem), nie chce tez kogos
przystojnego, ale kogos z kim bede mogla sie zrozumiec, pogadac. Chcialabym
aby ten ktos byl wyrozumialy i potrafil sluchac, to moze troche za wiele...
ale mysle, ze kiedys zlaczy mnie los z kims takim.
Ania