Czy można absolutnie kontrolować swoje emocje ??

1. Data: 2003-11-01 20:56:09

Temat: Czy można absolutnie kontrolować swoje emocje ??
Od: "Marta M" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Już od bardzo dawna interesuje się tym jak ludzie radzą sobie z emocjami.

Mam pytanie. Czy jest możliwe na tyle opanować siebie że można panować
całkowicie nad sobą ?

1. Data: 2003-11-02 21:03:05

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta M" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> Już od bardzo dawna interesuje się tym jak ludzie radzą sobie z emocjami.
>
> Mam pytanie. Czy jest możliwe na tyle opanować siebie że można panować
> całkowicie nad sobą ?

do pewnego momentu chyba tak...
ale jak się przesadzi, to
potem NIC już się nie kontroluje
;))

a poza tym to panowanie nad sobą chyba nie zawsze jest złe, no nie?

pozdrowienia

Natalia

1. Data: 2003-11-02 23:53:46

Od: "zielsko" <zielsko_p@WTYNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 01 Nov 2003 21:56:09 +0100, Marta M wrote in
<bo3qrn$l7$1@shodan.interia.pl>:

> Już od bardzo dawna interesuje się tym jak ludzie radzą sobie z
> emocjami.

Doberek.
Odpowiedz sobie na pytanie czym jest emocja? Jak powstaje?. Jakie ma
składniki? Czemu służy? Wtedy otrzymasz odpowiedź na swoje pytanie.
Pozdrawiam.
Paweł.

1. Data: 2003-11-03 10:57:42

Od: "Szeptem" <pshepioor[SKASUJTO]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już od bardzo dawna interesuje się tym jak ludzie radzą sobie z emocjami.
>
> Mam pytanie. Czy jest możliwe na tyle opanować siebie że można panować
> całkowicie nad sobą ?

Mnisi tybetanscy potrafia :)

1. Data: 2003-11-04 09:04:05

Od: "Iva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
ujme tak, wiele razy bylam w sytuacji ze nie panowalam nad soba, ale
pamietaj ze kazda walaka ze samym soba dozy do celu jakim jest opanowanie i
spokoj. jestesmy ludzmi i emocje zawsze beda nam towarzyszyc, mozemy tylko
mocno sie starac by nami zbytnio niekierowaly wowczs moze bedziesz panowal
nad samym soba.
pozdrawiam.

1. Data: 2003-11-05 23:02:59

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 04 Nov 2003 10:04:05 +0100, Iva wrote:
Doberek.

> [...]
> nami zbytnio niekierowaly wowczs moze bedziesz panowal nad samym soba.

A jak to sie robi?

--
Paweł Zioło
www.fotozielsko.prv.pl