Czy mozna nabawic sie reumatyzmu?

1. Data: 2007-02-20 10:04:07

Temat: Czy mozna nabawic sie reumatyzmu?
Od: "Mazi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moze jest wsrod grupowiczow lekarz-nurek albo inna osoba znajaca temat
nurkowania, reumatyzmu itp? Pytam poniewaz po ostatnim nurkowaniu przez
kilka dni mialem dziwne bole w stawach palcow. Po kilku dniach ustapilo a
zaczelo sie od tego, ze w sobote nurkowalem w zimnej wodzie (kamieniolomy).
Zmarzlem troche w rece poniewaz nurkuje w mokrym skafandrze. Nurkuje w sumie
co tydzien ale takie bole mialem pierwszy raz - w sumie pierwszy raz tak
porzadnie zmarlem pod woda ;-( I sedno sprawy: czy nurkujac w piance
powiedzmy raz w tygodniu w zimnej wodzie przez okolo godzine mozna nabawic
sie reumatyzmu lub innego schorzenia czy raczej reumatyzm jest skutkiem
dlugotrwalego odzialywania zimna, wilgoci, itp? Innych zlych skutkow
nurkowania w zimnej wodzie nie zauwazylem - zadnych przeziebien.

Bedze wdzieczny za informacje w tym temacie.

--
pozdrawiam Mazi

2. Data: 2007-02-20 10:52:42

Temat: Re: Czy mozna nabawic sie reumatyzmu?
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mazi" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> raczej reumatyzm jest skutkiem dlugotrwalego odzialywania zimna, wilgoci,
> itp? Innych zlych skutkow nurkowania w zimnej wodzie nie zauwazylem -

Bezpośrednią przyczyną reumatyzmu jest zła dieta. A wilgoć, częste
przemarznięcia, przeciągi są przyczyną pośrednią, która towarzyszy złej
diecie.
Przeczytaj wątek poniżej pt; "reumatyzm, zakażenia bakteryjne, wirusowe..."
Przy zmianie diety na właściwą można prawie zawsze przyczynowo wyleczyć
reumatyzm o ile nie powstały w organizmie zmiany nieodwracalne (co jest
rzadkością, szczególnie u młodych ludzi).
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-02-20 15:48:15

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Ciekawe, że na RZS (reumatoidalne zapalenie stawów) chorują ludzie pod
róznymi szerokosciami geograficznymi, mający skrajnie różne diety.
To jest choroba z gatunku autoagresywnych. A co do diety przy RZS, to pisali
o niej lekarze z wrocławskiej AM. Pewnie można znaleźć w sieci. Wniosek jest
taki - nie ma diety, która "leczy" RZS. dużo czyni wiara pacjenta w
skutecznosc wybranego sposobu żywienia. Są produkty które na dłuższą metę,
spozywane w dużych ilościach - mogą nasilać objawy RZS.
Aha, można pić tran - działa przeciwzapalnie.

4. Data: 2007-02-20 19:15:40

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" <ola@bla-bla_.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> spozywane w dużych ilościach - mogą nasilać objawy RZS.
> Aha, można pić tran - działa przeciwzapalnie.

Znam bardzo wiele przypadków wyleczenia RZS dietą optymalną, a więc to jest
dowód, że chorzy stosowali przed zachorowaniem złą dietę. Pod różnymi
szerokościami ludzie źle jedzą, bo stosując złe proporcje podstawowych
składników odżywczych (białka, tłuszczu i węglowodanów). I nie tylko
ustępują bóle, ale leczy się chorobę przyczynowo.
Np. niemożliwym jest aby człowiek zachorował na jakąkolwiek chorobę z
autoagresji jedząc sporo mięsa, nabiału (jajek), niedużej ilości jarzyn przy
małej ilości węglowodanów.
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2007-02-21 07:42:52

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał:
> Znam bardzo wiele przypadków wyleczenia RZS dietą optymalną,

Znasz także wiele przypadków wygranej w totolotka po zmiane diety,
osobiście opiekujesz się optymalnym w wieku 350 lat i widziałeś wiele
zgonów spowodowanych zjedzeniem jabłka.

"Franek Śruba przeczytał książkę Kwaśniewskiego, następnego dnia zjadł na
śniadanie kilogram słoniny i wypił ćwiartkę smalcu. Po wyjściu z domu
znalazł na ulicy pełen pieniędzy portfel zgubiony przez mamę Wojtusia,
który lubił cukierki. W pracy czekał na pana Śrubę upragniony awans -
skromny dozorca został prezesem międzynarodowej korporacji. Anna Kowalska
po przejściu na dietę optymalną odziedziczyła 125 tysięcy euro i dom w
Caen. Od tego czasu żywi się wyłącznie masłem. Wiesław N. namówiony przez
występnego lekarza pierwszego kontaktu do rezygnacji z diety optymalnej
złamał obie nogi:
- Nigdy więcej chleba! - mówi skruszony Wiesław."

--
Krzysiek, EBP
Piekło to znieruchomiała teraźniejszość.

6. Data: 2007-02-21 10:23:57

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:6mswc9wv5ulo$.14tkxxoq59fn8$.dlg@40tude.net...
> [...]
> złamał obie nogi:
> - Nigdy więcej chleba! - mówi skruszony Wiesław."

Czy jest gdzieś w Twoim pobliżu dobry psycholog (lub psychiatra)...?
Pozdrawiam Jurek M.

7. Data: 2007-02-21 10:29:03

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest gdzieś w Twoim pobliżu dobry psycholog (lub psychiatra)...?
> Pozdrawiam Jurek M.
A może Ty nim jesteś? Najciemniej pod latarnią...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2007-02-21 10:47:58

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest gdzieś w Twoim pobliżu dobry psycholog (lub psychiatra)...?

Bardzo serdecznie przepraszam, zapomniałem, że argumentacja oparta są na
manipulacji niesprawdzonymi, wziętymi nie wiadomo skąd danymi jest bardzo
stosowna w ustach wielbiciela diety Kwaśniewskiego, natomiast w innej
sytuacji jest niedopuszczalna.

--
Krzysiek, EBP
Chi beve birra campa cent'anni

9. Data: 2007-02-21 12:04:01

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:1p6i4em78gizc.13ntcohdenyjl.dlg@40tude.net...

> [...]
> manipulacji niesprawdzonymi, wziętymi nie wiadomo skąd danymi jest bardzo
> stosowna w ustach wielbiciela diety Kwaśniewskiego, natomiast w innej

Już jest setka lekarzy mająca certyfikat dra Kwaśniewskiego. Z nimi też
będziesz walczyć?...:))) Czarno widzę tę walkę...:))) Ale każdy ma prawo na
ośmieszanie się...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2007-02-21 12:58:25

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już jest setka lekarzy mająca certyfikat dra Kwaśniewskiego. Z nimi też
> będziesz walczyć?...:))) Czarno widzę tę walkę...:))) Ale każdy ma prawo na
> ośmieszanie się...:)))

Myślisz że ja z Tobą walczę? Żarty sobie stroisz? Ta cała DO, urynoterapia,
płukanie jelita, objadanie się kolagenem i tym podobne warte są co najwyżej
podśmiechujek, które na p.s.m. praktykuję. Statit.

Co do Szanownych Kolegów zawodowo jedzących słoninę i pijących mocz,
zapewniam Cię, kotku słodki, że żaden certyfikat, nawet wydany przez
Światową Federację Czarownic, nie spowoduje, że nabiorę do nich szacunku.
Wiem, dużo ich. Pamiętasz, jak to było z tymi muchami? Naprawdę to
śmiesznie zrobiłoby się, gdyby zainteresowała się sprawą rzecznik
odpowiedzialności zawodowej. Łatwizna, nie kuś...

--
Krzysiek, EBP
W rękach tyrana postęp ukazuje swe prawdziwe oblicze, staje się bezrozumnym

Brzuch jak pilka!!!!
chelatacja?
stomatologia | zęby martwe a powazne zabiegi ogolnomedyczne
Ciągle powracające uczulenie...moze aloes? [lekko długie]
antybiotyki podwyzszony alat/aspat i ob