Czy można obniżyć opłaty za prąd?

1. Data: 2012-06-10 04:20:48

Temat: Czy można obniżyć opłaty za prąd?
Od: "dorato" <b...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Przez zmianę sposobu płatności (z inkasenta na samodzielne comiesięczne
sczytywanie lub przedpłaty). Przez zmianę taryfy. Przez zmianę
sprzedwcy/firmy ?

2. Data: 2012-06-10 08:44:15

Temat: Re: Czy można obniżyć opłaty za prąd?
Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dorato <b...@k...com> napisał(a):

> Przez zmianę sposobu płatności (z inkasenta na samodzielne comiesięczne
> sczytywanie lub przedpłaty). Przez zmianę taryfy. Przez zmianę
> sprzedwcy/firmy ?

Podobno jak ma się hutę to można. W przypadku osoby fizycznej to tylko dwie
taryfy i ostra samodyscyplina.

3. Data: 2012-06-10 10:05:51

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.06.2012 10:44, kogutek pisze:

> Podobno jak ma się hutę to można. W przypadku osoby fizycznej to tylko dwie
> taryfy i ostra samodyscyplina.

No, w sumie cztery - jak zamówisz jedną fazę będziesz miał ciut taniej.

4. Data: 2012-06-11 13:02:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dorato" <b...@k...com> napisał w wiadomości
> Przez zmianę sposobu płatności (z inkasenta na samodzielne comiesięczne
> sczytywanie lub przedpłaty). Przez zmianę taryfy. Przez zmianę
> sprzedwcy/firmy ?

Mozna, ale duzo nie bedzie. Musisz przejrzec cenniki swojego dostawcy.

5. Data: 2012-06-12 16:23:35

Od: "lamia" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kogutek" <s...@g...pl> wrote in message
> W przypadku osoby fizycznej to tylko dwie
> taryfy i ostra samodyscyplina.

czemu dwie taryfy? zrobiłam predykcję i przy dwutaryfowej opcji wyszło
trochę drożej.

6. Data: 2012-06-12 17:42:34

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lamia" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
> "kogutek" <s...@g...pl> wrote in message
>
> czemu dwie taryfy? zrobiłam predykcję i przy dwutaryfowej opcji wyszło
> trochę drożej.
Kumpel (w domku jednorodzinnym) zmienił z dwutaryfowego na taryfę weekendową
http://totalmoney.dziennik.pl/artykuly/3548,energia-
dla-domu,dla-kogo-taryfa-weekendowa,1,1

pierze tylko w weekendy, w ogóle stara się wszystkie prace z prądem
przełożyć na weekend (np w warsztaciku przydomowym)- co mu pasuje. Po
kilkunastu miesiącach mówi, że taniej, niż taryfa nocna

serdecznie pozdrawiam

Chiron

7. Data: 2012-06-12 19:26:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Jun 2012 19:42:34 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> przełożyć na weekend (np w warsztaciku przydomowym)- co mu pasuje. Po
> kilkunastu miesiącach mówi, że taniej, niż taryfa nocna

Bardzo interesujące, nie wiedziałam o tym. Nie bardzo rozumiem z tego, co
piszą w artykule: czy taryfa wekendowa to rozszerzona o weekendy "taryfa
nocna", czy _tańsze_godziny_ odpadają, a w ich miejsce wchodzą
_całodobowo_tańsze_weekendy_? Jakoś tak mętnie jest to wytłumaczone:

"(...)Dwustrefowa taryfa weekendowa przypomina zatem rozwiązania oferowane
przez operatorów sieci komórkowych - tańsze rozmowy nocą _i/lub_ w
weekendy.(...)"

Więc "i" czy "lub" w końcu? Orientujesz się może dokładniej?
--
XL

8. Data: 2012-06-12 21:12:37

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 12 czerwca 2012 21:26:37 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]

> weekendy.(...)"
>
> Więc "i" czy "lub" w końcu? Orientujesz się może dokładniej?
Sprawdz u Swojego dostawcy energii. Nikt nie jes wrózką i nie wywróży Tobie jak jest
u Ciebie
http://www.energa.pl/dla-domu/oferta-taryfowa-dla-do
mu/informacje-podstawowe
Tak jest u nas

9. Data: 2012-06-12 21:23:55

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 10 czerwca 2012 06:20:48 UTC+2 użytkownik dorato napisał:
> Przez zmianę sposobu płatności (z inkasenta na samodzielne comiesięczne
> sczytywanie lub przedpłaty). Przez zmianę taryfy. Przez zmianę
> sprzedwcy/firmy ?

Można, ale to minimalne różnice.
Żeby mieć zauważalne różnice musisz zużywać mniej prądu.
Zmiana taryfy na nocną czy weekendową również wymaga zmiany przyzwyczajeń.
Chyba że zmienisz województwo. Takie Google właśnie ze względu na cenę prądu
przeniosło swoją serwerownię z Kaliforni.

--
ZZ@private

10. Data: 2012-06-13 12:43:35

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ <z...@g...com> napisał(a):
>Takie Google właśnie ze względu na cenę prądu przeniosło swoją serwerownię z
Kaliforni.

Tak, ale to zupelnie inny kraj z inna konkurenacja i stawkami i, co wazniejsze,
google naprawde
potrzebuje duzo pradu do swoich klockow - a im wiecej go ciagniesz tym bardziej
odczuwasz w porfelu
(nawet przy malych roznicach w cenie). W klasycznych mieszkaniach tyle pradu ludzie
nie ciagna, a
walcza o jakies niuanse, ktore dadza 10 czy 20 zl roznicy w rachunku. Nie wiem, moze
dla niektorych
taka suma jest warta zachodu.

Porno XXX Mark.W.Decker Jism Sucking Bitches
zużycie prądu przez konkretne urządzenie
serwis bosch skil - wymiana uchwytu w wyrzynarce 100 zł hahaha
A&F Biniki Polo Bikini Armani Bikini Baby Phat Bikini Lacoste Bikini Burberry Bikini CA Christian Audigier Bikini Chanel Bikini Chloe Bikini Coach Bikini D&G Bikini Dior Bikini ED Hardy Bikini Fendi Gucci Bikini www.BuyGoodGoods.com
Discount UGG Boots D&G Shoes,Gucci Shoes,Dsquared2 Shoes,Prada shoes www.BuyGoodGoods.com