Czy mozna przykleic lustro lazienkowe do glazury?

1. Data: 2007-02-08 21:28:01

Temat: Czy mozna przykleic lustro lazienkowe do glazury?
Od: yacoll <y...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Koncze wlasnie remont w mieszkaniu. W lazience i WC musze zamontowac
lustra. Zastanawiam sie, czy zamiast wiercic dziury w plytkach i
montowac kolki po prostu luster nie... przykleic.

W poprzednim mieszkaniu mialem lustro lazienkowe umocowane na jednym
kolku. Strasznie niestabilne, przy myciu bujalo sie okropnie i zawsze
byl strach, ze spadnie.

Po przyklejeniu przynajmniej z bujaniem sie bylby spokoj.

Czy macie jakies doswiadczenia z przyklejaniem luster? Jesli tak, to
jakiego kleju najlepiej uzyc? Jakas Osmiorniczka czy co?

Pozdrawiam!

--
yacoll
$> cd pub

2. Data: 2007-02-08 22:02:07

Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yacoll" <y...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Tak pozytywne - oba wiszą do dzisiaj ;-)

|Jesli tak, to
| jakiego kleju najlepiej uzyc?

Idź do szklarza i kup stosowną
taśmę 2-stronną - tylko nie jakies badziewie
z markietu !

Pzdr

JKK

3. Data: 2007-02-08 22:15:18

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 22:28, yacoll <y...@n...poczta.onet.pl> wrote:

> Czy macie jakies doswiadczenia z przyklejaniem luster? Jesli tak, to
> jakiego kleju najlepiej uzyc? Jakas Osmiorniczka czy co?

Mnóstwo przyklejonych luster na koncie (no, tak z 5, nie jestem
szklarzem ;-)
Do klejenia luster trzeba używać specjalnych spoiw bo standardowe
kleje mogą wpłynąć na powierzchnię lustra.
Klej stosuje się kiedy nie masz w planie usuwać lustra z miejsca.
Jeśli jednak takie pomysły mogą przyjść do głowy to lepszym od kleju
jest użycie taśmy, ale również specjalnej do luster, a nie
jakiekolwiek dwustronnej.

--
ZZ@private

4. Data: 2007-02-08 23:47:53

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

J_K_K <j...@i...fm> wrote:

> Idź do szklarza i kup stosowną
> taśmę 2-stronną - tylko nie jakies badziewie
> z markietu !

W markecie może kupić zarówno badziewie, jak i firmową porządną
taśmę do przyklejania luster, polecam "Tesa", droga ale warta
swej ceny, jedno lustro u mnie wisi przyklejone nią bezpośrednio
do ściany (tynk gipsowy gruntowany rozcieńczoną farbą emulsyjną),
drugie plastrami Tesa ma przyklejone uchwyty do powieszenia.
Dziury do mocowania lustra śrubami to obecnie przeszłość, nikt
już tak raczej nie robi.

J.

5. Data: 2007-02-09 12:02:51

Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 08 Feb 2007 22:28:01 +0100 I had a dream that yacoll
<y...@n...poczta.onet.pl> wrote:
>Czy macie jakies doswiadczenia z przyklejaniem luster? Jesli tak, to
>jakiego kleju najlepiej uzyc? Jakas Osmiorniczka czy co?

Ja mam lustro przyklejone, co prawda do ściany, a nie do płytek.
Zamówiłem lustro wraz z klejem do luster i do domu mi przyjechał
komplet :)
Do wieszania na płytkach są takie specjalne taśmy, sklepy z lustrami
na pewno je powinny mieć.

--
Grzegorz Janoszka

6. Data: 2007-02-09 14:08:50

Od: "Krzysztof Daniel" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lustra. Zastanawiam sie, czy zamiast wiercic dziury w plytkach i
> montowac kolki po prostu luster nie... przykleic.

Ja mam w domu poprzyklejane taśmą dwustronną. Jakaś z marketu -
firmowa ale nie jakoś specjalnie droga. Oba lustra duże i ciężkie.
Jedno przyklejone do glazury, drugie do drzwi i nigdy nie było z tym
problemu (problem może się pojawić jak trzeba będzie ej oderwać bez
zniszczenia lustra.

7. Data: 2007-02-09 15:52:58

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam przyklejone na silikon (ok 20 malych ,,ciapek'' ma 1m^2 lustra)

pozdrawiam WM

8. Data: 2007-02-09 18:05:54

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

Da sie
ja mam poprzyklejane do roznych powierzchni.
Polecam specjalna tasme Tesa do luster.
Pozdrawiam
KK

9. Data: 2007-02-09 18:56:43

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lut, 16:52, "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl>
wrote:
> ja mam przyklejone na silikon (ok 20 malych ,,ciapek'' ma 1m^2 lustra)
>
> pozdrawiam WM

Jak nie masz lustra kryształowego to po mniej więcej roku (zależy od
mocy silkonu) zaczną być widoczne na powierzchi

--
ZZ@private

10. Data: 2007-02-09 22:07:05

Od: yacoll <y...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi

yacoll
$> cd pub
$> more beer

czy można zdjąć na stałe górę pralki ?
akcesoria meblowe - duży wybór wysyłkowo ?
okna narozne - czym zaslonic ?
Plamy z krwi na wykładzinie
Naprawa pralki, koszt?