Czy nasze małżeństwo ma szansę?

71. Data: 2004-04-19 12:31:30

Temat: Re: Czy nasze małżeństwo ma szansę?
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba kolorowa napisała:

> Ale jak percepcja Sowy ma się do sytuacji rodzinnej Grzegorza?

Sytuacja rodzinna Grzegorza była przez niego opisywana.

puchaty

72. Data: 2004-04-19 13:06:32

Od: "marcin" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@S...pro.onet.pl> napisał
w wiadomości
> Najwyraźniej jesteś chamskim trolem, który sens swojego istnienia widzi
> w obrażaniu innych i wymądrzaniu się.
>
> W całym swoim urojeniu wydaje ci się właśnie, że masz rację.
> I dalej mnie obrażasz.
>
> Raz wpisałem do killfile, to zmieniła adres i się wydostała.
> Teraz mam nadzieję, że już nie wypadnie ze śmietnika.
>
> To po Czarnobylu?

bez przesady, nikt cie nie obrazil,
gdyby tekst Sowy byl do mnie potraktowalbym go jako zart,
poniewaz tym byl. Teraz zato mam dwa powody do smiechu:
tekst Sowy i twoja rekacje, ktora tylko potwierdza jej
wypowiedz.

> To po Czarnobylu?

Co to za stwierdzenie?
Jezeli chcesz sie odciac dosadnie
ale nie umiesz tego zrobic to radze sie powstrzymac.
Dawno juz nie bylo tu przypadku, zeby ktos tak
obnazyl swoj charakter.

pozdrawiam
marcin

73. Data: 2004-04-19 13:29:49

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty" napisał
> Sytuacja rodzinna Grzegorza była przez niego opisywana.

Możesz mi wskazać ten opis?

Małgośka

74. Data: 2004-04-19 13:39:57

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba kolorowa napisała:

> "puchaty" napisał
>
> Możesz mi wskazać ten opis?

Np. tu:
pl>

puchaty

75. Data: 2004-04-19 14:48:40

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty" <p...@b...pl> wrote in message
> Się nie unoś a raczej przyjmij do wiadomości, że taka percepcja
kobiet,
> jaką powyżej opisała Sowa, jest typowa dla mężczyzn wychowanych
jedynie
> przez matkę.
> Wiem to po sobie i z obserwacji.

Myslę, że typowa tam (czyli pewnie w większości) gdzie mało było
partnerstwa -zresztą cholera jak trudno to zrobić kiedy matka musi być
jednocześnie ojcem a syn musi być mężem?

76. Data: 2004-04-19 14:51:23

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Apr 2004 14:22:24 +0200 I had a dream that puchaty
> Się nie unoś a raczej przyjmij do wiadomości, że taka percepcja kobiet,
> jaką powyżej opisała Sowa, jest typowa dla mężczyzn wychowanych jedynie
> przez matkę.

A Ty przyjmij do wiadomości, że ja sobie nie życzę, żeby jakaś
krzykaczka pisała, że ja "kobietę traktuję jak zastępczš mamuśkę z
dodatkowa opcjš łóżko". Ona mnie nie zna, ani mojej kobiety i dlatego
wara jej od takich tekstów. Tym bardziej, że ja nic o jej rodzinie nie
piszę. Jasne?

Dla mnie to jest chamski i ordynarny tekst. To jest TAK SAMO, jakbym
napisał o sowie, że ona swojego faceta traktuje jak zastępczego tatuśka
z opcją "wibrator" - byłbyś zadowolony? A ona?

77. Data: 2004-04-19 15:13:17

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| Się nie unoś a raczej przyjmij do wiadomości, że taka percepcja kobiet,
| jaką powyżej opisała Sowa, jest typowa dla mężczyzn wychowanych jedynie

Moim zdaniem słowo przepraszam ze strony Sowy byłoby jak najbardziej na miejscu

Pozdrawiam

Jacek

78. Data: 2004-04-19 15:56:17

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 19 Apr 2004 16:48:40 +0200, na pl.soc.rodzina, Specyjal napisał(a):

> Myslę, że typowa tam (czyli pewnie w większości) gdzie mało było
> partnerstwa -zresztą cholera jak trudno to zrobić kiedy matka musi być
> jednocześnie ojcem a syn musi być mężem?

W tym rzecz. Poradzić sobie z tą przeszłością to duże wyzwanie (i zwykle
duży ból).

puchaty

79. Data: 2004-04-19 16:45:43

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
edu.pl...

> W całym swoim urojeniu wydaje ci się właśnie, że masz rację.
> I dalej mnie obrażasz

Bardzo Cię Grzegorz przepraszam, jeśli poczułeś się urażony.
Nawet mi do głowy nie przyszło, że odbierzesz luźno rzucony tekst tak
osobiście.
Przepraszam.

Sowa

80. Data: 2004-04-19 16:47:18

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
edu.pl...
> [...]
>
> A Ty przyjmij do wiadomości, że ja sobie nie życzę, żeby jakaś
> krzykaczka pisała, że ja "kobietę traktuję jak zastępczą mamuśkę z

Przyjmij, ze Sowa "specyficzne poczucie humoru".
Ty też je ponoć masz (co głosisz w doklejce każdego posta), ale widać, ze
działa to jednostronnie - bez skrupułów potrafisz wyrażać radykalne sądy na
czyjś temat, nie martwiąc się o to, czy nie sprawisz nimi przykrosci. Na
Twój temat w ogóle nie wolno się wypowiadać.
O.

Re: [albertan] rola kobiety w rodzinie
Re: [albertan] rola kobiety w rodzinie
Re: [albertan] kobiety