Czy nikt

1. Data: 2003-07-13 17:32:06

Temat: Czy nikt
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Czy nikt dzisiaj nie oglądał już drugiego odcinka angielskiego
serialu dokumentalnego "Jak zostać ogrodnikiem" w TVP1 o 16:25? :-(
Myślę, że nawet starzy wyjadacze ogrodowi mogą w tym sympatycznym serialu
znaleźć wiele ciekawych rzeczy. :-) Jeszcze 6 odcinków. :-)
Pozdrawiam telewizyjnie Ja...cki

2. Data: 2003-07-13 18:16:19

Temat: Re: Czy nikt
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie bede ogladac, w porze, kiedy go TV pokazywala jeszcze walczylam z
chwastami. Wlasciwie to cale dwa dni pielillam, pielilam i pielilam. A
dzisiaj moj mozg ( tylko juz nie wiem, czy dotleniony czy niedotleniony )
wymyslil, zeby w czasie wakacji najac jakas mloda sile robocza, ma ktos
doswiadczenia w tym temacie?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

3. Data: 2003-07-13 18:25:12

Od: "Edytka" <e...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Hejka. Czy nikt dzisiaj nie oglądał już drugiego odcinka angielskiego
> serialu dokumentalnego "Jak zostać ogrodnikiem" w TVP1 o 16:25? :-(
Ja bym go chętnie oglądała, bo dopiero zaczynam przygodę z ogrodem, ale
godzina jest paskudna - albo walczę z chwastami na działce, albo jestem na
spacerku z wózkiem. Może mógłby ktoś nagrywać i np. zrobić divixa ?

4. Data: 2003-07-13 18:46:58

Temat: Odp: Czy nikt
Od: "Anna Zygmunt" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Myślę, że nawet starzy wyjadacze ogrodowi mogą w tym sympatycznym serialu
> znaleźć wiele ciekawych rzeczy. :-) Jeszcze 6 odcinków. :-)

Fakt, sympatyczny. A pomysł siania kwiatków jednorocznych w rządkach dla
późniejszego ułatwienia identyfikacji chwastów chyba wypróbuję w przyszłym
roku (aczkolwiek nie w celu identyfikacji tychże)
Szkoda, ze autor walczył z mniszkiem lekarskim a nie z chrzanem:-) Może ktoś
ma pomysł jak się go pozbyć ze srodka ścieżki??? (Wykopanie półmetrowego
dołu nic nie dało:((
Pozdrawiam. Ania

5. Data: 2003-07-13 19:27:41

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bes9fg$237$1@news.onet.pl Anna Zygmunt
<a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Szkoda, ze autor walczył z mniszkiem lekarskim a nie z chrzanem:-)
> Może ktoś ma pomysł jak się go pozbyć ze srodka ścieżki???
>(Wykopanie półmetrowego dołu nic nie dało:((

Hejka. Skoro nie dało się chrzanu wykopać, to trzeba go męczyć wytrwale
i systematycznie. Jak tylko pokaże listek, to go dziab gracką. Powinien się
w końcu poddać. :-)
Pozdrawiam uparcie i skrycie Ja...cki

7. Data: 2003-07-13 19:46:00

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Myślę, że nawet starzy wyjadacze ogrodowi mogą w tym sympatycznym serialu
> znaleźć wiele ciekawych rzeczy. :-) Jeszcze 6 odcinków. :-)
:)
ze Ty sie Dirko nie boisz tak jawnie przyznawac do grzeszenia
latem o tej godzinie
w niedziele w dodatku siedziec w domu i ogladac tv
:((((((
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

6. Data: 2003-07-13 19:46:00

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym go chętnie oglądała, bo dopiero zaczynam przygodę z ogrodem, ale
> godzina jest paskudna - albo walczę z chwastami na działce, albo jestem na
> spacerku z wózkiem. Może mógłby ktoś nagrywać i np. zrobić divixa ?
:)))
wlasciwe wyczucie czasu
masz szanse zostac dobra ogrodniczka
a dla Dirka nie ma juz szans
no bo gdzie jemu na storsc zmieniac sie
(hehe...chyba ze na gorsze )
:))))

8. Data: 2003-07-13 19:54:46

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Zygmunt" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> Szkoda, ze autor walczył z mniszkiem lekarskim a nie z chrzanem:-) Może ktoś
> ma pomysł jak się go pozbyć ze srodka ścieżki??? (Wykopanie półmetrowego
> dołu nic nie dało:((

Wykopanie polmetrowego dolu na srodku sciezki to interesujaca idea.
Ktos sie zlapal? :-)

Bardziej na serio - uporczywie i czesto scinac (kosic) tuz przy ziemi.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2003-07-13 20:23:14

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:00ba01c34913$a9177940$e97263d9@d3h6c1 Tadeusz
Smal<s...@s...pl> napisał(a):

> [...]
> latem o tej godzinie
> w niedziele w dodatku siedziec w domu i ogladac tv

Hejka. To fakt. :-( Ostatnio dużo siedzę w domu z powodu wypożyczonych
książek, w których staram się znaleźć rozwiazanie zagadki sposobu detekcji i
przekazu sygnału o czynniku stresowym w tkankach roślinnych. ;-)
Pozdrawiam stresowo Ja...cki

10. Data: 2003-07-13 20:31:05

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora