Czy nosić okulary.

1. Data: 2006-08-30 10:16:25

Temat: Czy nosić okulary.
Od: "tama22" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Własnie wracamy z badań. Syn 16lat. Jedno oko,lewe -0,5.Prawe ok.
Ale nie chce okularów. Jakich argumentów uzyć?
Pozdrawiam.
Andrzej.

2. Data: 2006-08-30 11:15:02

Temat: Re: Czy nosić okulary.
Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... Syn 16lat. Jedno oko,lewe -0,5.Prawe ok.
> Ale nie chce okularów. Jakich argumentów uzyć?

Żadnego argumentu, to syn ma rację.
Okulary ograniczają pole widzenia i mają 1000 wad.
Może nosić tylko w sytuacji gdy są naprawdę niezbędne,
ale pszy tak małej wadzie, wydaje mi się, że nie ma takiej sytuacji.
Nawet w kinie można czytać napisy.
Więc po co psuć dodatkowo oczy?

--
( tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->sz lub ż)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

3. Data: 2006-08-30 11:19:11

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-08-30 12:16:25 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *tama22* skreślił te oto słowa:

> Witam.
> Własnie wracamy z badań. Syn 16lat. Jedno oko,lewe -0,5.Prawe ok.
> Ale nie chce okularów. Jakich argumentów uzyć?

Jesli nie chce okularów to może szkła kontaktowe?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

4. Data: 2006-08-30 12:38:33

Od: "Krzysiek" <n...@n...lol> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli nie chce okularów to może szkła kontaktowe?

na boga po co ;) 0.5...

5. Data: 2006-08-30 12:47:48

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-08-30 14:38:33 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Krzysiek* skreślił te oto słowa:

> na boga po co ;) 0.5...

No i?
Mi jakos 0,5 robi roznice
Wole normalnie widziec niż mrózyć ślipia i sie domyślać

6. Data: 2006-08-30 13:06:16

Od: "mamouna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
> [...]
>
> No i?
> Mi jakos 0,5 robi roznice
> Wole normalnie widziec niż mrózyć ślipia i sie domyślać

to zrób badanie wzroku bo raczej masz więcej niż 0,5 skoro mrużysz

7. Data: 2006-08-30 13:11:44

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-08-30 15:06:16 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *mamouna* skreślił te oto słowa:

> Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> to zrób badanie wzroku bo raczej masz więcej niż 0,5 skoro mrużysz

Oczywiscie, ze mam wiecej, ale okulray o 0,5 za słabe powodowały ze
mruzyłam, wiec to nie jest tak, że 0,5 w tą czy wewtą nie czyni róznicy.
Czyni.
I skoro lekarz zaordynował okulary to na pewno lepiej wiedział co robi, niz
nie-okulisci swobodnie tu piszacy, ze to zadna wada i korekcja jest zbedna.

8. Data: 2006-08-30 13:43:47

Od: "mamouna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niz
> nie-okulisci swobodnie tu piszacy, ze to zadna wada i korekcja jest

po pierwsze co innego 4,5 a co innego 0,5, po drugie gdzie tu ktoś napisał
że lekarz zaordynował ?

9. Data: 2006-08-30 16:13:04

Od: "kasha" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):
> Dnia 2006-08-30 12:16:25 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> przyrody grupowicz *tama22* skreślił te oto słowa:

było o tym ziliony razy na grupie. przejrzyj archiwum.

pozdr
kasha

10. Data: 2006-08-30 17:01:39

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <n...@n...lol> napisał w wiadomości

> na boga po co ;) 0.5...

mi okulista mowil, ze u mlodych osob nie daje sie do tak malych minusow
okularow, bo oko sie rozleniwi i bedzie leciec w dol. okulary w domu, ale do
tv, kina itp., ale nie na codzien.

Starzeje się w przyśpieszonym tempie.
Starzeje się w przyśpieszonym tempie
Lek na słodycze