Czy one "sie lubia"?

11. Data: 2004-01-24 15:23:27

Temat: Re: Czy one "sie lubia"?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:butuf8$59l$1@korweta.task.gda.pl...

> Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu>
> napisał w wiadomości

1.jpg

> O rany... kiedy moja tak będzie wyglądać?
>
> Pozdrawiam
> Marta głęboko zawistna;-)

No właśnie myślałam tak samo:-) Na razie jest jeden 3-cm badylek:-(

Pozdrawiam, Basia.

12. Data: 2004-01-24 18:35:20

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w
wiadomości news:buuaot$4nf$1@atlantis.news.tpi.pl...

> No właśnie myślałam tak samo:-) Na razie jest jeden 3-cm
badylek:-(

3 cm?
Ukorzeniałaś sama? Bo nie mam zamiaru skończyć na jednej
sztuce:-))

Ja mam badyl ok 60 cm, był wyższy ale pod ciężarem śniegu
się złamał niestety.

Zastanawiam się ile lat ma ta hortensja Michała:-)

Pozdrawiam
Marta

13. Data: 2004-01-24 19:50:30

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> Ja mam badyl ok 60 cm, był wyższy ale pod ciężarem śniegu
> się złamał niestety.

Dla ustalenia uwagi: wiosna pewna czesc zeszlorocznych badyli
wupuszcza liscie, ale wiekszosc pozostaje sucha, wyrasta natomiast
spora liczba nowych badyli z ziemi (tzn. z korzeni).

> Zastanawiam się ile lat ma ta hortensja Michała:-)

Kiedy 8 lat temu kupowalem dom, juz tam rosla (rosly, bo sa dwie).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

14. Data: 2004-01-24 19:57:09

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości
> [...]
> wupuszcza liscie, ale wiekszosc pozostaje sucha, wyrasta
natomiast
> spora liczba nowych badyli z ziemi (tzn. z korzeni).

Specjalnie się nie przejęłam tym złamaniem i tak kwitnie na
jednorocznych.

> Kiedy 8 lat temu kupowalem dom, juz tam rosla (rosly, bo
sa dwie).

No to muszę uzbroic się w cierpliwość:-)
Ale naprawdę jest piękna i warto:-)

Pozdrawiam
Marta

15. Data: 2004-01-24 21:03:04

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> badylek:-(
>
> 3 cm?
> Ukorzeniałaś sama? Bo nie mam zamiaru skończyć na jednej

3 cm wystaje obecnie ponad śnieg. W sumie ma 30:-)))

> Ja mam badyl ok 60 cm, był wyższy ale pod ciężarem śniegu
> się złamał niestety.
>
> Zastanawiam się ile lat ma ta hortensja Michała:-)

One dość szybko rosną i kwitną - ta nędzarna roczna sadzonka u mnie miała
już kwiatek. A ukorzeniałam kiedyś bukietowe, też kwitły w tym samym
sezonie.

Pozdrawiam, Basia.

16. Data: 2004-01-25 22:18:31

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sama rosnie. Czasem po duzym deszczu sie kladzie. Obserwacje wykazaly,
> ze po zimie nie nalezy wycinac zeschnietych pedow, one troche pomagaja
> jej utrzymac sie w pionie.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Hmm..., ciekawe, ciekawe.

Pozdrawia ukośnie boletus

17. Data: 2004-01-27 17:16:59

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> One dość szybko rosną i kwitną - ta nędzarna roczna sadzonka u mnie miała
> już kwiatek.

Oberwalas go?
Mysle, ze kwitnienie oslabi tak mizerna sadzonke.

Pozdrawiam,
Bpjea

18. Data: 2004-01-27 18:03:40

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:bv6810$f3m$2@nemesis.news.tpi.pl...
> "Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> Oberwalas go?
> Mysle, ze kwitnienie oslabi tak mizerna sadzonke.

Nie, nie oberwałam. Jak zwykle poszłam za nosem. Założę się, że w przyszłym
roku znów
zakwitnie i będzie mocniejsza, szczególnie po wiosennej dawce odpowiedniego
nawozu.

Pozdrawiam, Basia.

Jak (samemu) stworzyć ogród dla leniwych (oszczędnych).
Przylaszczki Eweliny
poszukuje programu dzialkowiec
Fotki z mojej dzialeczki:)
Wyroby firmy Complex