Przylaszczki Eweliny

1. Data: 2004-01-23 12:41:10

Temat: Przylaszczki Eweliny
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie dostałem cynk, że znna części z Was Ewelina W. wystawiła
zdjęcia nowych okazów ze swojej kolekcji (przylaszczek i prymulek):
http://waja.w.interia.pl/
Osoby wrażliwe proszone są o nie wchodzenie - zejście śmiertelne
z zazdrości niewykluczone.
Pozdrawiam,
Krzysztof

2. Data: 2004-01-23 12:47:26

Temat: Odp: Przylaszczki Eweliny
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4...@m...agh.edu.pl...
> [...]
> http://waja.w.interia.pl/
> Osoby wrażliwe proszone są o nie wchodzenie - zejście śmiertelne

Eeeeeeee tam! Jakieś to niemieckie takie i mało groniaste... :-(
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
A powtarzam od dwóch lat by Bogusław wreszcie uzupelnił stronę. ;-))))
J.

3. Data: 2004-01-23 13:05:46

Temat: RE: Przylaszczki Eweliny
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski
(...)
> A powtarzam od dwóch lat by Bogusław wreszcie uzupelnił stronę. ;-))))
> J.
Uzupełnię , tylko cyfrówka potrzebna, ma ktoś jakieś doświadczenia w tym
względzie.
Co do przylaszczek Eweliny większość pochodzi od Petersa, część z nich
rośnie w moim ogrodzie, ale na szklarniowe przylaszczki zupełnie nie mam
ochoty.
:-) Bogusław

4. Data: 2004-01-23 13:17:25

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://waja.w.interia.pl/
> Osoby wrażliwe proszone są o nie wchodzenie - zejście śmiertelne

Wiesz może co będzie miała w sprzedaży ?
Ciemierniki tez są niczego sobie :-)

Pozdrawiam
Teresa

P.S.Jak tam mini Holandia ?
Robi się ?
T.

5. Data: 2004-01-23 13:18:15

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEAECOFDAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...
> Uzupełnię , tylko cyfrówka potrzebna, ma ktoś jakieś doświadczenia w tym
> względzie.

Póki co kilkaset zdjęć Twojego ogródka masz ze spotkania. Tylko opisać je
trzeba :-)

> Co do przylaszczek Eweliny większość pochodzi od Petersa, część z nich
> rośnie w moim ogrodzie, ale na szklarniowe przylaszczki zupełnie nie mam
> ochoty.

Szklarnia???? :-((((((((
No i sprawa się rypła!
Pozdrawiam ;-)
Janusz

6. Data: 2004-01-23 13:42:58

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Kronopio
(...)
> Ciemierniki tez są niczego sobie :-)
> Pozdrawiam
> Teresa

Na stronie Eweliny jest bardzo ładna bylina Callianthemum anemonoides
(Rananculaceae).
Przepiękna roslina do alpinarium lub ogrodu skalnego, mrozoodporna,
kwitnie bardzo wcześnie, cudowne białe kwiaty z pomaranczowymi środkami.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

7. Data: 2004-01-23 13:53:43

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Kronopio
(...)
> Ciemierniki tez są niczego sobie :-)
> Pozdrawiam
> Teresa

Szczególnie ten, coś z królową :-)
Mój kolega ma o kwiatach prawie czarnych, ale co roku ręka mu drży jak ma
się podzielic, muszę go wiosną przycisnąć.
Ładną kolekcję ciemierników z Chin ma Radziul, sporo o pełnych kwiatach.

8. Data: 2004-01-23 14:29:15

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kronopio napisało:

> Wiesz może co będzie miała w sprzedaży ?
> Ciemierniki tez są niczego sobie :-)

Ciemierników nie widziałem u niej w sprzedaży, a przylaszczki miała.
Ale cena dołujca.
> P.S.Jak tam mini Holandia ?
> Robi się ?
Znaczy co?
Tulipany zasadzone. Inne cebulaste też.
Będą do oglądania... tylko że dwudniowe conajmniej spotkanie
potrzebne: Krzywaczka, Kokotów, Zabierzów, Michałowice...

Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof

9. Data: 2004-01-23 14:39:14

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Krzysztof Wilk
(...)
> Będą do oglądania... tylko że dwudniowe conajmniej spotkanie
> potrzebne: Krzywaczka, Kokotów, Zabierzów, Michałowice...
>
> Pozdrawiam serdecznie,
> Krzysztof

W Krzywaczce byłem, ale Kokotów.........Michałowice nic mi nie mówią.
:-) Bogusław

10. Data: 2004-01-23 15:37:19

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski wrote:

> W Krzywaczce byłem, ale Kokotów.........Michałowice nic mi nie mówią.
Kokotów to szkółka Weinara a Michałowice to nasza wieś.
Krzysztof

poszukuje programu dzialkowiec
Fotki z mojej dzialeczki:)
Wyroby firmy Complex