Czy półpasiec na tułowiu może przenieść sie na inne cześci ciała np głowe

1. Data: 2005-01-22 16:28:51

Temat: Czy półpasiec na tułowiu może przenieść sie na inne cześci ciała np głowe
Od: "Arek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozna zachorowac na połpasca w okolicach oczu, glowy przez przeniesienie
choroby np brudnymi rekami z okolic plecow? .. a moze zachorowanie w innych
rejonach moze byc spowodowane tylko istnieniem wirusa w postaci utajonej juz
wczesniej w tych wlasnie rejonach..

2. Data: 2005-01-22 21:33:11

Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

witaj

nie jestem lekarzem, ale spotkałam sie z półpaścem, miał go mój mąż. Gdyby
drapał i te pęcherzyki pękające były,to mógłby to roznieśc po całym ciele,
najgorzej jest ze wzrokiem,też mogło do tego dojść. Jednak skutecznie go
pilnowałam i smarowałam mu to takim specjalnym płynem,pęcherzyki te
zasuszyły się, ale ślad miała jeszcze przez jakieś 1,5 roku do 2 lat.

Więc smarować płynem, brać antybiotyki, on musiała wziaśc ok 100sztuk w 2
tygodnie i nie drapać!!!

Joa

3. Data: 2005-01-22 22:53:27

Od: "Monika" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joa <j...@w...bezspamupl> napisał(a):

> [...]
> zasuszyły się, ale ślad miała jeszcze przez jakieś 1,5 roku do 2 lat.
>
> Więc smarować płynem, brać antybiotyki, on musiała wziaśc ok 100sztuk w 2

Antybiotyki nie działają na wirusy, ja tylko smarowałam w półpaścu.

Monika

4. Data: 2005-01-23 01:46:37

Od: Kaja <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj :-) Sat, 22 Jan 2005 22:53:27 +0000 (UTC), *Monika* napisał(a):

> Antybiotyki nie działają na wirusy, ja tylko smarowałam w półpaścu.

Ja brałam Antivir oraz smarowałam maściami podobnymi do Zoviraxu, bo tańsze
są. Wychodziło mi 2 tubki dziennie. Półpasiec umiejscowił mi sie w okolicy
serca. Na początku ( zanim mi nie wyskoczył rumień) myślałam, że mam zawał
serca. Jak mi się ten półpasiec skończył, to rzuciło mi się na uszy (
gorzej słyszę) i okropny ból w udzie jak chodziłam ( pomogło, zupełnie
przypadkowo branie Ibupromu).

Kaja

5. Data: 2005-01-23 19:25:50

Od: "Iwona" <_...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
> Czy mozna zachorowac na połpasca w okolicach oczu, glowy
przez przeniesienie
> choroby np brudnymi rekami

Witam.
Od dwóch tygodni choruję na półpaśiec. Mam go z boku brzucha
,
krosty wychodziły w dwóch miejscach, w dwóch rzutach.
Wreszcie zaczęły przysychać
Lekarz przepisał mi wit. B, Clemastinum, Ibuprom ( bo boli),
a do smarowania Variderm (duże pudełko- ok. 7 zł).
Czy się może przenieść przez drapanie -nie wiem,
na pewno jest zakaźny- wcześniej chorowała koleżanka z
pracy.
Życzę zdrówka.

czy możecie mi polecić dobrego ginekologa - położnika w Warszawie
STOMIA czy coś da sie zrobić ?
grupa krwi a dziecko
oczy- problem
Staphylococcus epidermidis