Czy pożyczyć pieniądze?

31. Data: 2003-10-29 14:11:54

Temat: Re: Czy pożyczyć pieniądze? - bezdomnym hotel
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <bnofff$eah$1@news2.ipartners.pl>,
jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl says...
> Kochani :

Troll Twoim przyjacielem.... A przyjaciela nie nakarmisz?

--
K.
Support bacteria -- it's the only culture some people have!

32. Data: 2003-10-29 14:31:14

Temat: Re: Czy pożyczyć pieniądze? - biznes klas
Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości
> In article <bnoept$p74$2@atlantis.news.tpi.pl>, r...@p...fm says...
>
> Przyznaj sie lepiej ile SMSow "po prosbie" wyslalas :)
> a jeszcze lepiej podaj nry tych ktorzy sie zgodzili

Właśnie zamierzam wysłać do Stefanka ;-) Zastanawiam się tylko nad liczbą
zer...
ER

33. Data: 2003-10-29 14:54:39

Temat: Re: Czy pożyczyć pieniądze? - rzuć chlebem
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> napisał
w wiadomości news:bno542$e30$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Może się wstydzi zadzwonić? Zadzwoń do niego

A przepraszam, kto tu chce pożyczyc pieniądze? Ona ma jeszcze za nim
wydzwaniać i mu je wmuszać, a on łaskawie się zgodzi?

> Może człowiekowi życie uratujesz. Jeśli będziesz rzucać ludziom chleb to
> chleb będzie wracał, jak rzucisz kamieniem ....

A może przekona się o prawdze innego przysłowia: "mądry Polak po szkodzie".
Nie pożyczyłbym w takiej sytuacji właśnie z powodu samego stosunku osoby
pożyczającej do sprawy.

J.

34. Data: 2003-10-29 15:09:22

Temat: Re: Czy pożyczyć pieniądze? - Pies twoim przyjacielem
Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie zamierzam wysłać do Stefanka ;-) Zastanawiam się tylko nad liczbą
> zer...
> ER

Możesz się śmiać. Ja zawsze przyjaciołom pożyczałem i NIGDY się nie
zawiodłem. Sam też nie waham się prosić o pomoc. Wtedy wiem kto przyjaciel,
a kto znajomy.
Każdy ma takich przyjaciół na jakich zasługuje.

Stefan Przyjazny

35. Data: 2003-10-29 15:34:33

Temat: Re: Czy pożyczyć pieniądze?
Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"NelaBad" <m...@p...com> wrote in message

> Nadinterpretacja - to żaden "były", tylko znajomy, napisałam "rywal",
> ale nawet i to za dużo - tak się wtedy tylko Mężowi wydawało, ale awersja,
> czy też mała zazdrość /nieuzasadniona zresztą racjonalnie/ została do
> dzisiaj :)

Mow sobie mow - mezczyzni swietnie wyczuwaja takie tematy (nawet zanim
jeszcze zakielkuja ... :-)
Pomysl trzezwo - sam fakt, ze zastanawiasz sie nad pozyczaniem pieniedzy
komus z drugiego konca Polski, na podstawie SMS (sztuk jeden), i w dodatku
nie widzianemu od kilku lat ....

Moja porada - szybka zimna kapiel i twarda decyzja - "w te albo wewte".

Tylko jesli zdecydujesz sie jednak pozyczac - to pod warunkiem umowienia sie
na szybki numerek - bedziesz przynajmniej cos miec z tej kasy ///

36. Data: 2003-10-29 16:29:40

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 29 Oct 2003 16:09:22 +0100, na pl.soc.rodzina, S.Stefanek napisał(a):

> Możesz się śmiać. Ja zawsze przyjaciołom pożyczałem i NIGDY się nie
> zawiodłem.

Toteż mówię. Bank Twoim najlepszym przyjacielem.

puchaty

37. Data: 2003-10-29 16:37:02

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ijon" <i...@b...pl> napisał w wiadomości

> "NelaBad" <m...@p...com> wrote in message

> Tylko jesli zdecydujesz sie jednak pozyczac - to pod warunkiem umowienia
sie
> na szybki numerek - bedziesz przynajmniej cos miec z tej kasy

TO JEST OBRZYDLIWE, WIESZ???!!!

38. Data: 2003-10-29 16:48:53

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> napisał
w wiadomości news:bno542$e30$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Może się wstydzi zadzwonić? Zadzwoń do niego

Dziwna sytuacja się rozwinęła, bo On... woli sms -y. Podałam kontakt na
GG i tlen, email. Jeśli moje przypuszczenia są słuszne, to ktoś próbował
mnie naciągnąć, bo nie odbiera telefonu /nie chce, żeby go usłyszeć?/, tylko
wysyła sms-y... Od początku coś mi nie pasowało, nie podejrzewam kolegi o
taki brak godności i robienie uników we wszystkie strony. Może odsprzedał
komuś telefon, albo przekazał młodszemu bratu, tak mogło się zdarzyć...Swoją
drogą dziwny jest ten świat... Pozdrawiam - Magnolia /nie naciągnięta na
dużą kasę :) /

39. Data: 2003-10-29 16:49:37

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sie
>

> TO JEST OBRZYDLIWE, WIESZ???!!!

Przepraszam - faktycznie chyba mi dowcip nie wyszedl ... :-(

40. Data: 2003-10-29 17:34:37

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <12j3awyi1dazv$.dlg@juzwolalbympolizacslonine.gov>, ze
p...@b...pl twierdzi...

|Toteż mówię. Bank Twoim najlepszym przyjacielem.

Fakt - zawsze mi pozyczali, nigdy nie odmowili. A ja im tez pozyczam -
co miesiac i oddaja!

--
K.
Support bacteria -- it's the only culture some people have!

NIESPRAWIEDLIWI NAUCZYCIELE
nawilżacz powietrza -jaki?
Toksyczne molestowanie
prawo pracy-zasilek?