Czy pożyczyć pieniądze?

71. Data: 2003-10-30 20:49:08

Temat: Re: Czy pożyczyć pieniądze? - rzuć chlebem
Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"NelaBad" <m...@p...com> skrev i meddelandet
news:bnrsue$9ek$1@inews.gazeta.pl...

> A, bo niemowlę wyczuwa Twoje małe złośliwości, tak samo jak ja - i
> pewnie też Mu się to nie podoba... Magnolia :)

No popatrz, a ja glupia myslalam, ze chlopina mi zabkuje ;-))))

Ania

72. Data: 2003-10-30 21:04:29

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> napisał w
wiadomości news:bnrtg9$1eq$1@news.onet.pl...

> "NelaBad" <m...@p...com> skrev i meddelandet

> No popatrz, a ja glupia myslalam, ze chlopina mi zabkuje ;-))))

Widać, że dziecko inteligentne jest - pewnie po Mamusi? :)))
Dobranoc już, dobranoc - Magnolia.

73. Data: 2003-10-31 11:52:05

Temat: Re: Czy pożyczyć pieniądze?
Od: "Dirschauer" <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry zwyczaj - nie pożyczaj.

D.

74. Data: 2003-10-31 11:53:13

Od: "Dirschauer" <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może on takiego smsa wysłał do wszystkich z książki adresowej? ;-)

D.

75. Data: 2003-10-31 12:09:56

Temat: Re: Czy pożyczyć pieniądze? - svena bądź lepszym człowiekiem
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <bnqtop$3ao$1@inews.gazeta.pl>, s...@h...com
says...
> Niech sobie zainteresowani zajrza, kim naprawde jest stefaniatko, i jakie
> obludne do tego ROTFL

Aniu a co jest obludne? Wg mnie gosc ma poprzestawiane w glowie w wielu
sprawach - np. w pojeciu kto to jest przyjaciel, ale to ze jest
komornikiem (jesli jest) nie oznacza ze nie moze uznawac pozyczek
miedzyludzkich za dobra rzecz...

--
K.
Support bacteria -- it's the only culture some people have!

76. Data: 2003-10-31 15:08:32

Temat: Re: Czy pożyczyć pieniądze? - UWAGA!!!! Oszust na grupie!!!
Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <s...@h...com> napisał w wiadomości
> Niech sobie zainteresowani zajrza, kim naprawde jest stefaniatko, i jakie
> obludne do tego ROTFL
>
> http://tinylink.com/?liFRp3o3OZ

Czego jeszcze nie znalazła nasza Svena Błochowiak:

http://tinylink.com/?nGGVbzVMR2

Stefanek to oszust. Raz mówi, że komornik, potem że nurek, a tak naprawdę
pewnie jest docentem na katedrze ekonomii.

Należy mu się super plonk, ja plonkuję pierwszy.

SS

77. Data: 2003-10-31 17:22:51

Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirschauer" <d...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
> Dobry zwyczaj - nie pożyczaj.
>
> D.

Choć chłop bije i kopie, to najlepiej przy chłopie.
Umyj, uczesz psa, psem jest i psem pozostanie

są równie mądre i przydatne

Stefanek

78. Data: 2003-10-31 18:20:12

Od: "Dirschauer" <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> napisał
w wiadomości news:bnu5pp$oq0$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Choć chłop bije i kopie, to najlepiej przy chłopie.
> Umyj, uczesz psa, psem jest i psem pozostanie
>
> są równie mądre i przydatne

Nie wystawiaj rowera na balkon, bo ci kalesony zamokną. - Jeszcze lepsze,
jeśli się mamy licytować.

Dla mnie ktoś, kto się przypomina po iluś tam latach żeby zwrócić się o
pożyczkę przez smsa jest niepoważny, stąd podtrzymuję: "Dobry zwyczaj [jemu]
nie pożyczaj".

D.

79. Data: 2003-11-02 16:44:22

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NelaBad" <m...@p...com> napisał w wiadomości

Doradźcie coś. Czy najprościej powiedzieć prawdę - że to
> "pieniądze Męża" /zarabiane przez Niego - w tym sensie; ja nie pracuję
> obecnie/ i nie chcę z tego powodu rodzinnych nieprzyjemności? Czy
> zaryzykować "po starej znajomości"? Pozdrawiam -

Ja bym nie ryzykowała. Powiedziałabym, że to pieniądze męża, albo właściwie
nie mówiłabym o nich wogóle. Po prostu nie mam. Oczywiście tak bym postąpiła
w tej sytuacji.

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-< i Rozalka (09.07.03.)

80. Data: 2003-11-17 15:26:24

Od: Bischoop <b...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem NelaBad wyklawiaturzyl(a):

> Mam dylemat - znajomy zwrócił się do mnie o pożyczkę 3500 na okres
> miesiąca. Tak się składa, że teoretycznie mam takie pieniądze - na koncie
> męża, który jest obecnie za granicą. Mogę nimi dysponować, ale ... No

No wlasnie te ale, ja bym nie pozyczyl, masz racje ze nie na miejscu ta
prosba, zignorowanie spotkania towarzyskiego, a o pieniazki to znalazl
czas by napisac *sms'a* . Teraz wyobraz sobie ile bedziesz czekala na
spotkanie by oddac te pieniadze.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

NIESPRAWIEDLIWI NAUCZYCIELE
nawilżacz powietrza -jaki?
Toksyczne molestowanie
prawo pracy-zasilek?