Czy pożyczyć pieniądze?

81. Data: 2003-11-17 15:27:54

Temat: Re: Czy pożyczyć pieniądze? - rzuć chlebem
Od: Bischoop <b...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem NelaBad wyklawiaturzyl(a):

> Dziwna sytuacja się rozwinęła, bo On... woli sms -y. Podałam kontakt na
> GG i tlen, email. Jeśli moje przypuszczenia są słuszne, to ktoś próbował
> mnie naciągnąć, bo nie odbiera telefonu /nie chce, żeby go usłyszeć?/, tylko
> wysyła sms-y... Od początku coś mi nie pasowało, nie podejrzewam kolegi o
> taki brak godności i robienie uników we wszystkie strony. Może odsprzedał
> komuś telefon, albo przekazał młodszemu bratu, tak mogło się zdarzyć...Swoją
> drogą dziwny jest ten świat... Pozdrawiam - Magnolia /nie naciągnięta na
> dużą kasę :) /

Witaj w XXI wieku LOL

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

82. Data: 2003-11-17 15:28:47

Od: Bischoop <b...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Dominika Widawska wyklawiaturzyl(a):

> Czy to znaczy, ze pozyczajac mu pieniadze mialas polozyc je pod
> kamieniem?
> Ktos mial sie przebrac i bez slowa przejac kase w ciemnej uliczce?
> A moze wraz z telefonem odsprzedal numer konta w banku?
> ;-]
>
> Mam wrazenie, ze bardzo Ci zalezy na usprawiedliwieniu jego
> zachowania.

Mogl zasugerowac konto jakiej kobiety i niby to jego narzeczona.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %
% Szanuj siebie i blizniego swego, zielen i netykiete %

NIESPRAWIEDLIWI NAUCZYCIELE
nawilżacz powietrza -jaki?
Toksyczne molestowanie
prawo pracy-zasilek?