Czy seks jest grzechem lub choroba psychiczna?

1. Data: 2001-08-27 03:20:10

Temat: Czy seks jest grzechem lub choroba psychiczna?
Od: "\(Turbos\)" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi tutaj szczegulnie o homoseksualizm i zoofilie?
Co o tym sadzicie jakie jest wasze zdanie?

1. Data: 2001-08-27 08:17:42

Temat: Re: Czy seks jest grzechem lub choroba psychiczna?
Od: "Klaudia" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi tutaj szczegulnie o homoseksualizm i zoofilie?
> Co o tym sadzicie jakie jest wasze zdanie?
> Pozdrawiam

Jeżeli chodzi o religię, to zależy od wyznania. W religii katolickiej seks
nie prowadzący do poczęcia dziecka. jest grzechem. Nie mówiąc już o tym co
piszesz.
Z medycznego punktu widzenia są to zboczenia polegające na zaburzeniu
ukierunkowania.. Homoseksualizm nie jest chorobą psychiczną. Może rozwijać
się na tle zmian psychosomatycznych w okresie dojrzewania płciowego. Duży
wpływ może odegrać otoczenie, wychowanie lub uwiedzenie
nieletniego.Tendencje homoseksualne mogą się też rozwijać w warunkach
przymusowych, więzieniach, internatach i w warunkach długotrwałej
abstynencji seksualnej.
Sodomia, natomiast może pojawiać się u osób upośledzonych umysłowo lub w
kompleksie z innymi zboczeniami.
To tyle.
Pozdrawiam.
Klaudia

1. Data: 2001-08-27 08:20:37

Od: "baciu" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"(Turbos)" <t...@f...onet.pl> wrote in message
> Chodzi tutaj szczegulnie o homoseksualizm i zoofilie?
> Co o tym sadzicie jakie jest wasze zdanie?
> Pozdrawiam

szczerze?

Każdy z nas jest bi

a nie miałeś nigdy ochotę na krówkę czy owieczkę? :)

A na serio to uważam że grzechem to jest głupota

1. Data: 2001-08-27 08:30:36

Od: "baciu" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trubosik czy ty przypadkiem zgwałciłeś swojego psa czy coś
i teraz zastanawiasz się czy to u Ciebie normalne czy zboczone?

1. Data: 2001-08-27 08:51:42

Od: Edyta Wójcik <m...@m...focus.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

"(Turbos)" <t...@f...onet.pl> wrote in message
> Chodzi tutaj szczegulnie o homoseksualizm i zoofilie?
> Co o tym sadzicie jakie jest wasze zdanie?
> Pozdrawiam

Według mnie...zoogilia, to już totalne zboczenie błłłłłłleeeeeee.
Ale nie wiem dlaczego czepiasz się homoseksualistów.
Nie uważam ich za psychcznych...znam ich paru.
Są bardzo wartościowymi ludźmi, a że kochają inaczej?
To przecież nie jest choroba psychczna, tylko wada genetyczna, a może się
mylę?

Pozdrawiam. Edytka.

1. Data: 2001-08-27 10:15:29

Od: "parmi" <p...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "(Turbos)" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> Chodzi tutaj szczegulnie o homoseksualizm i zoofilie?
> Co o tym sadzicie jakie jest wasze zdanie?
> Pozdrawiam

opowiedz nam lepiej jaki Ty masz problem

hmm....????????

parmi

1. Data: 2001-08-27 12:14:53

Temat: Odp: Czy seks jest grzechem lub choroba psychiczna?
Od: "krzysztof\(ek\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Szkudlinski" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Skoro nie jest choroba co CZYM jest?
> Bo na 100% nie jest normalnoscia!

Ale choroba to jednak pojecie medyczne. Nie kazda "nienormalnosc" jest
choroba.

> W/g mnie jest to jednak choroba. Co wiecej, przynajmniej w niektorych
> wypadkach wyleczalna (znam osobiscie kilku wyleczonych trwale - tzn.
> normalnych od ponad 10 lat).

Na szczescie Twoje zdanie w tej sprawie jest malo wazne.

Gdyby tak kazdy sobie sam ustalal, co jest choroba a co nie, to kazdego
moznaby zakwalifikowac jako chorego.

Czy wedlug Ciebie wiara tez jest choroba? A wedlug niektorych
pseudo-psychiatrow z ZSRR byla.

krzysztof(ek)

1. Data: 2001-08-27 12:54:14

Od: g...@i...pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

> Homoseksualizm nie jest chorobą psychiczną.
Marcin bzdury piszesz:
>Skoro nie jest choroba co CZYM jest?
>Bo na 100% nie jest normalnoscia!
a co to jest według Ciebie normalność?
Normalne jest to co robi(mówi,ze robi)większość- tak?
To, ze homoseksualizm zwiazany jest z mniejszością w populacji, moim zdaniem
nie znaczy, ze jest chorobą.

>W/g mnie jest to jednak choroba. Co wiecej, przynajmniej w niektorych
>wypadkach wyleczalna (znam osobiscie kilku wyleczonych trwale - tzn.
>normalnych od ponad 10 lat).
chętnie usłysze wiecej o tych przypadkach
chodź wierzyć mi sie za bardzo nie chce
no ale ja jeszcze mało wiem
chętnie poczytam

wydaje mi sie że równie dobrze można by kogoś "wyleczyć" z
heteroseksualizmu.

pozdarwiam i czekam na odpowiedź
agnieszka (guniek)

1. Data: 2001-08-27 13:02:57

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka"

> wydaje mi sie że równie dobrze można by kogoś "wyleczyć" z
> heteroseksualizmu.

Bardzo ciekawe spostrzeżenie, wg mnie to nawet należało by sie
tym zajać na poważnie.
Wiele osób, zwłaszcza kobiet, by na tym skorzystało.

Marsel

1. Data: 2001-08-27 13:05:10

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "parmi"
> opowiedz nam lepiej jaki Ty masz problem

On ma problem że uważa wszyskich za debili i nikt go nie rozumie.
Słowem -zapętlił się.

Marsel

Jestm zalamany...
Samotne kobiety i faceci na grupie - rozwiązanie
Oj!Uliczny opryszek, budapren (PAMIETA KTOS JESZCZE?)
Prawo psychicznego przyciagania i odpychania
10 analogii pomiędzy kobietami a modemami...