Czy się uzależnię?

1. Data: 2003-07-14 22:05:02

Temat: Czy się uzależnię?
Od: "NKG" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

cze

Mam 18 lat i ważę 80 kg. Słyszałem że 25g alkoholu dziennie = małe piwo =
duże słabe zmiejsza ryzyko zawału serca i udaru muzgu. Ale czy od takiej
ilości się nie uzależnię?

--
Pozdro
NKG

2. Data: 2003-07-15 07:49:24

Temat: Re: Czy się uzależnię?
Od: "Marek" <m...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgrywus?
Jeśli nie, to poważnie powinieneś się za siebie wziąć.
Ale zacznij od uprawiania sportu,
bo mózg i tak zdążysz sobie wypalić alkoholem,
chyba, że wcześniej zaszkodzi Ci nadwaga.

--
Życzliwy

3. Data: 2003-07-15 11:08:06

Od: "NKG" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

cze

Ja powaznie pytam. Ile moge pic, zeby se nie zaszkodzic za bardzo?
Czy jedno piwko na tydzien mi nie zaszkodzi???

BTW: Jestem sportowcem i pije bardzo zadko!!!
--
Pozdro
NKG

4. Data: 2003-07-15 11:58:58

Od: "A1bert" <a...@p...fm.spam> szukaj wiadomości tego autora

> Ja powaznie pytam. Ile moge pic, zeby se nie zaszkodzic za bardzo?
> Czy jedno piwko na tydzien mi nie zaszkodzi???
>
> BTW: Jestem sportowcem i pije bardzo zadko!!!

W ostatnim Newsweeku jest artykuł o zdrowym życiu.
A pytanie nie jest poważne.

Paweł

5. Data: 2003-07-16 22:22:27

Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:bf0q99$mv5$1@skipper.rmf.pl tako rzecze A1bert

> W ostatnim Newsweeku jest artykuł o zdrowym życiu.
> A pytanie nie jest poważne.

Za to Newsweek to bardzo poważny tygodnik :-)

--
Matwieicz kupował zachodnie piwo w puszkach, przelewał do krajowych
butelek i dopiero wtedy pił. W ten sposób poniżał Zachód.

praca/sanepid
Sarkoidoza
konflikt ??
zapalenie pluc