melatonina - jak brac?

1. Data: 2003-07-15 06:02:55

Temat: melatonina - jak brac?
Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam ulotki i zapomnialam jak sie ja bierze w przypadku wylotu
na Zachod? Roznica czasowa 9h. Pamietam, ze inne byly wskazania w
przypadku wyjazdu na Wschod i na Zachod. Pomozcie! :-))

Dzieki, pozdrawiam, megi:-)

2. Data: 2003-07-15 06:30:34

Temat: Re: melatonina - jak brac?
Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bf05ef$puk$...@k...task.gda.pl,
Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl>:
> Nie mam ulotki i zapomnialam jak sie ja bierze w przypadku wylotu
> na Zachod? Roznica czasowa 9h. Pamietam, ze inne byly wskazania w
> przypadku wyjazdu na Wschod i na Zachod. Pomozcie! :-))

Po prostu wez na ok. 24h przed docelowa pora snu w strefie czasowej, w
ktorej sie znajdziesz.
Przygotowujesz organizem do nowego rytmu.

--
Robert

3. Data: 2003-07-15 13:19:06

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert <s...@o...pl> wrote:

> Po prostu wez na ok. 24h przed docelowa pora snu w strefie czasowej, w
> ktorej sie znajdziesz.
> Przygotowujesz organizem do nowego rytmu.

Znalazlam ulotke - nalezy 2 dni przed planowanym wylotem na wschod, okolo
godziny 19 i kontynuowac przez 4 dni po przylocie na miejsce przed snem.
Przy lotach na zachod jedna tabletke przed snem przez 4 dni po przylocie na
miejsce.

Pozdr, megi:-)

Czy się uzależnię?
praca/sanepid