Czy takie malzenstwo moze sie udac?

1. Data: 2000-06-12 11:17:16

Temat: Czy takie malzenstwo moze sie udac?
Od: Starkov <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie brzy jak w temacie a sytuacja jest nastepujaca:
Jestem mezczyzna, calkiem mlodym, ale nie tak bardzo, ona mlodsza ode
mnie
o kilka lat, znamy sie ponad rok i pare miesiecy temu podjelismy decyzje

o malzenstwie, tu jednak mam pewne watpliwosci, bo mi, jak wiekszosci
zdrowych mezczyzn zalezy na wspolzyciu seksualnym, jej natomiast nie
bardzo, szczerze mowiac wogole. Nie sadze, zeby sytuacja ulagla zmianie
po slubie, czy pakowac sie w taki uklad, czy wycofac sie zdecydowanie.
--
Starkov

1. Data: 2000-06-12 16:05:09

Temat: Re: Czy takie malzenstwo moze sie udac?
Od: "Marlena" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Starkov wrote in message <3...@k...net.pl>...
> [...]
>bardzo, szczerze mowiac wogole. Nie sadze, zeby sytuacja ulagla zmianie
>po slubie, czy pakowac sie w taki uklad, czy wycofac sie zdecydowanie.

Jesli jej nie zalezy na wspolzyciu seksualnym to obawiam sie, ze kieruja nia
inne motywy w dazeniu do zawarcia malzenstwa. Malzenstwo to oczywiscie nie
tylko seks, ale nie ma dobrej pary bez dobrego seksu. Zanim podejmiesz
decyzje sprobuj to z nia wyjasnic. Jesli bedzie unikala tej rozmowy to chyba
mozesz sie wycofac z planowania wspolnego zycia.

Marlena

m...@p...com
l...@p...promail.pl

1. Data: 2000-06-12 16:05:25

Od: Jaroslaw Rafa <r...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Starkov wrote:
> [...]
> bardzo, szczerze mowiac wogole. Nie sadze, zeby sytuacja ulagla zmianie
> po slubie, czy pakowac sie w taki uklad, czy wycofac sie zdecydowanie.

No co ty? Jeszcze sie zastanawiasz? Skoro nie sadzisz, zeby sytuacja
miala sie zmienic po slubie, to na co ty wlasciwie liczysz?
IMHO w ogole w tej sytuacji malzenstwo nie wchodzi w gre.
A swoja droga, co to znaczy, ze jej nie zalezy na seksie. W ogole nie ma
na to ochoty? Nie wierze. Moze nie ma ochoty na seks akurat z toba - nie
pociagasz jej... To tym bardziej trzeba sobie dac spokoj.
--
Pozdrowienia,
Jaroslaw Rafa

1. Data: 2000-06-12 16:05:36

Od: Paweł Olszewski <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Jun 2000 13:17:16 +0200, Starkov <s...@k...net.pl> wrote:

> [...]
>bardzo, szczerze mowiac wogole. Nie sadze, zeby sytuacja ulagla zmianie
>po slubie, czy pakowac sie w taki uklad, czy wycofac sie zdecydowanie.

W jakim ona jest wieku? Bo kobietom generalnie nie zależy na seksie
jako takim. W pewnym wieku dojdzie do potrzeby posiadania dzieci i
wtedy będzie dążyła do seksu, żeby je mieć. Potem oczywiście znów
przestanie być dla niej ważny. Możesz też szukać kobiety, która lubi
seks, bo pewnie jedna na 100000 się taka znajdzie...

--
pozdrawiam serdecznie
Paweł Olszewski

1. Data: 2000-06-12 16:05:44

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Starkov wrote:
[..]
> po slubie, czy pakowac sie w taki uklad, czy wycofac sie zdecydowanie.

Wycofać się zdecydowanie lub dać jej czas trwając w wolnym związku gdzieś
do 30 aż jej libido wzrośnie (o ile wzrośnie) :((

pozdrawiam
Arek

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

1. Data: 2000-06-13 02:22:37

Od: "j23" <j...@a...phils.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł Olszewski napisal(a):
[ciach]
: Bo kobietom generalnie nie zależy na seksie.

Jestes kobieta? Jezeli nie to skad ta pewnosc? A nawet, jezeli jestes
kobieta to mow, prosze, za siebie a nie za ogol, ok? (no chyba ze
wlasnie mowisz za siebie).
Pozdrawiam
j23 (kobieta wbrew pozorom)

1. Data: 2000-06-13 08:14:12

Od: Paweł Olszewski <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Jun 2000 02:22:37 GMT, "j23" <j...@a...phils.uj.edu.pl>
wrote:

>: Bo kobietom generalnie nie zależy na seksie.
>Jestes kobieta?

Gdybym był, to bym pisał o sobie. A piszę ,,generalnie'' z uwagi na
wieloletnie obserwacje i badania w tym kierunku, poparte także
badaniami psychologów.

>Jezeli nie to skad ta pewnosc?

A jakie są dowody, że nie? Ostatnio czytałem o tym nawet u prof.
Lwa-Starowicza.

>j23 (kobieta wbrew pozorom)

:-)

--
pozdrawiam serdecznie
Paweł Olszewski

1. Data: 2000-06-13 08:50:19

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł Olszewski <o...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:t...@4...com..
.

> Gdybym był, to bym pisał o sobie. A piszę ,,generalnie'' z uwagi na
> wieloletnie obserwacje i badania w tym kierunku, poparte także
> badaniami psychologów.

Co???? Kobietom nie zależy na seksie? I to niby miałoby być potwierdzone
przez badania psychologów?! Chyba pomyliło Ci się z socjobiologią, ale
socjobiologia jest mimo wszystko trochę mniej radykalna niż Twoja opinia. ;)
Czy może sam nie mając powodzenia u kobiet, taką ładną teorię sobie
dorobiłeś, żeby nie wpaść w kompleksy? ;) W takim razie jak wytłumaczysz
fakt, że pary uprawiają seks jeszcze na długo przed ślubem i to bynajmniej
nie w celu posiadania dzieci, ale właśnie dla czystej przyjemności? Mogę Cię
zapewnić, że kobiety BARDZO lubią seks, i to wcale nie tylko "po bożemu" z
własnym mężem, aczkolwiek może to być frustrujące dla panów. ;)

> A jakie są dowody, że nie?

Bozie mój! Gdzie Ty żyłeś do tej pory? :) Ludzie się kochają co krok,
właśnie dlatego, że seks to jedna z najwspanialszych rzeczy na tym świecie.
:)

Ostatnio czytałem o tym nawet u prof.
> Lwa-Starowicza.

Nie sądzę, żeby tak uznany seksuolog pisał, że kobiety nie lubią seksu!
Gdyby tak było, a kobiety dopuszczały do siebie mężczyzn tylko dlatego i
tylko wtedy, gdy powoduje nimi chęć posiadania dzieci, już dawno bylibyśmy
gatunkiem wymierającym! ;)

Pozdrawiam,
Diana

1. Data: 2000-06-13 12:13:01

Od: "Duch" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdybym był, to bym pisał o sobie. A piszę ,,generalnie'' z uwagi na
> wieloletnie obserwacje i badania w tym kierunku, poparte także
> badaniami psychologów.

Mam podobne obserwacje, z tym,
ze to nie znaczy, ze kobieta nie lubi seksu, to dla niej
element pewnej "calosci", ale sam jako taki czesto
nie jest istnotny.

Pozdrufka, Duch

1. Data: 2000-06-13 12:31:26

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Duch <a...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:hzp15.5005$D...@n...tpnet.pl...

> Mam podobne obserwacje, z tym,
> ze to nie znaczy, ze kobieta nie lubi seksu, to dla niej
> element pewnej "calosci", ale sam jako taki czesto
> nie jest istnotny.

Dlaczego faceci tak uparcie trzymają się w tym temacie mitów? Chyba właśnie
dlatego, że wolą wierzyć w kobiety jako istoty wierne i kochające aż po
grób. :) A to nie tak, drodzy panowie. :)

Co to znaczy według Ciebie - element pewnej całości? Jasne, że seks jest
zwykle związany z innymi czynnikami i to zarówno w przypadku kobiet jak i
mężczyzn. Robimy to albo z kimś kogo kochamy albo z kimś kto nas pociąga
(nawet tylko fizycznie). Kobieta wcale nie musi kogoś kochać, żeby pójść z
nim do łóżka. Jasne, że seks z miłości jest pełniejszy i bardziej
wartościowy, ale taka czysta fizyczna przyjemność też ma swój urok! ;)

Pozdrawiam,
Diana

jak kochają piękne blondynki?
czy zmiany chorobowe na skutek depresji psychicznej to reakcja obronna organizmu?
re: pierwsze wrażenie
Harris
Kto wie kto widzial