Czy to dobry znak.

11. Data: 2005-01-28 17:31:47

Temat: Re: Czy to dobry znak.
Od: "Neokaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ctdeo3$m0m$1@nemesis.news.tpi.pl...

> mając w domu kompa i TV ;)

Pewnie grasz w scrabble (mamy rodzinny długofal)albo w karty tudzież w
odkurzonego "Chińczyka", chodzisz na spacer z psem, albo kupujesz coś w
sklepie gdzie sprzedaje syn. Ostatnio zaistniały też szachy.

Pozdrawiam
Kaśka

12. Data: 2005-01-30 22:01:06

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sokrates w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Wyniosłem się od żony trzy miesišce temu.

Piszesz krócej.
Tak - to dobry znak :)

--
Nie krępuj się zwięzłości :)

13. Data: 2005-01-31 07:55:26

Od: "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a" :

> tak, a co robili w zimie?

Sanki, narty, łyżwy.
Generalnie ruch na świeżym powietrzu.
Oprócz tego zwiedzaliśmy wszystkie okoliczne muzea i wszelkie wystawy
okolicznościowe.

> robili to co tydzien?

Tak, średnio w co drugi weekend, bo w co drugi jechaliśmy razem w góry (w
różnych układach, nie koniecznie wszyscy we czwórkę), w skały, lub na
dłuższy wypad rowerowy.

Obecnie tez średnio w co drugi weekend wyjeżdżamy, ale Michał (18) częściej
ze swoim towarzystwem.
Bierze np. udział we wszystkich w okolicy zawodach na orientację.

Pozdrowienia.

Basia

14. Data: 2005-01-31 15:05:27

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> wrote in message

> Sanki, narty, łyżwy.
> Generalnie ruch na świeżym powietrzu.

a to teraz to napisalas :)
w poprzednim poscie jakby zawialo tymi zabami tylko ;))

> Oprócz tego zwiedzaliśmy wszystkie okoliczne muzea i wszelkie wystawy
> okolicznościowe.

a daliscie im chiwle "odpoczac" od siebie?

> Tak,

tak, w wyzej wynienionych komobinacjach,
nie w kombinacji "na zaby".

> Obecnie tez średnio w co drugi weekend wyjeżdżamy, ale Michał (18) częściej
> ze swoim towarzystwem.
> Bierze np. udział we wszystkich w okolicy zawodach na orientację.

ale i tak siedzi przy kompie dosc sporo, a nawet z tego
co piszesz "nadrabia(l)" zaleglosci kosztem szkoly,

iwon(k)a

15. Data: 2005-01-31 22:36:00

Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
nam
> separację i właœciwie nasze kontakty ograniczajš się do minimum. Dzwonię
do
> syna w tygodniu, czasami wpadnę zobaczyć co u niego słychać. Praktycznie
co
> sobotę zabieram go do siebie z noclegiem i odwożę w niedziele na obiad.
> Staram się bacznie mu przyglšdać i dużo z nim rozmawiać, by ocenić, jak on
> sam znajduje siebie w obecnej sytuacji. W zasadzie to "niewiele" się na
> razie zmieniło, oprócz tego, że tata nie mieszka z mamš, no ale zawsze.
Jak
> na razie nasz 9-latek sprawia wrażenie zadowolonego i bardzo cieszy się na
> te weekendy we dwoje, ( nie ukrywam, że również na komputer, który mam u
> siebie). Mówi, że podoba mu się taka odmiana, że ma teraz dwa domy i w
> każdym dzieje się coœ innego. Pociesza mnie jego takie podejœcie i mam
> nadzieję, że szczerze to tak odbiera.
> Sokrates

dzieck sprawia zadowolonego na razie ale jak dotrze do niego
o co w tym wszystkim chodzi nie bedzie juz taki zadowolony.

Pozdrawiam
Aga

Alimenty od dziadków?
maltretowanie dziecka po sasiedzku - gdzie zglosic ?
Postulat dla męża
Ciekawy serwis kulturalny !
jak wyegzekwowac widywanie dziecka!!!!!!