Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologii?

11. Data: 2020-06-25 10:16:11

Temat: Re: Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologii ?
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Uderz w stół.

12. Data: 2020-06-25 13:10:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Uderz w stół.

Uderz w ścianę. Tylko weź porządny rozpęd.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

13. Data: 2020-06-25 13:19:15

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Wpierdalaj. Przepraszam za język, ale zmuszony jestem stosować słownictwo pochodzące
z Twojego wokabularza tak abyś wiedziała o co mi chodzi.

14. Data: 2020-06-25 14:00:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Wpierdalaj. Przepraszam za język, ale zmuszony jestem stosować słownictwo
> pochodzące z Twojego wokabularza tak abyś wiedziała o co mi chodzi.

Wypierdalaj. Nie przepraszam za język, ale zmuszona jestem stosować
słownictwo pochodzące z Twojego wokabularza tak abyś wiedział o co mi
chodzi.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

15. Data: 2020-06-25 18:17:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/06/2020 o 20:51, z...@g...com pisze:
> Jaki jest język człowieka który nigdy nie słyszał mowy?

instynktowny

--
gazebo

16. Data: 2020-06-25 18:19:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/06/2020 o 12:19, z...@g...com pisze:
> Wpierdalaj. Przepraszam za język, ale zmuszony jestem stosować słownictwo
pochodzące z Twojego wokabularza tak abyś wiedziała o co mi chodzi.

nie rozumie co to wokabularz

--
gazebo

17. Data: 2020-06-25 18:20:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/06/2020 o 13:00, XL pisze:

> Wypierdalaj. Nie przepraszam za język, ale zmuszona jestem stosować
> słownictwo pochodzące z Twojego wokabularza tak abyś wiedział o co mi
> chodzi.

on prosil zebys cos zjadla

--
gazebo

18. Data: 2020-06-25 18:21:35

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/06/2020 o 23:30, XL pisze:

> To pytaj, a nie pierdol.

niebieski, ratatuj

--
gazebo

19. Data: 2020-06-25 18:27:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> nie rozumie co to wokabularz

To się dokształć. Czekasz na gotowiec?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

20. Data: 2020-06-25 18:28:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> on prosil zebys cos zjadla

Nie, wokabularz to nie to. Szukaj dalej.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Piotrusi do sztambucha...!
Szesciu czarnych...