Czy to kradziesz? (link)

221. Data: 2011-08-31 07:48:08

Temat: Re: Czy to kradzieĹź? (link)
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:j3kmp9$tpp$1@news.onet.pl...

> To TY krzaczysz.
> Zawsze wychodzisz z tego założenia, że to wszyscy wokół są źli, a
> tylko Ty jedna w porządku? ;)

Zawsze wychodzisz z takich blyskotliwych zalozen?
No i nie ja krzacze. Krzacza uzytkownicy googla, ktory ma w doopie
kodowanie.

222. Data: 2011-08-31 08:18:58

Temat: Re: Czy to kradzież? (link)
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zdumiony wylazło do ludzi i marudzi:

> Nie o akwizytorach a o tych którzy proponują pracą jako akwizytor.

A jeszcze przed chwilą była zdań wymiana na temat ewentualnych wymagań co do
pracującego pracownika. A za chwilę będzie zapewne na temat przygotowania
zawodowego przedszkolaków.
Ale nic to.

A te też nadgodziny muszą robić?

Qra

223. Data: 2011-08-31 08:32:16

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-31 10:18, Qrczak pisze:
> [...]
> co do pracującego pracownika. A za chwilę będzie zapewne na temat
> przygotowania zawodowego przedszkolaków.

Za chwilę będzie o kobietach, które muszą pracować zamiast zajmować się
domem. I to też wszystko z winy pracodawców.
I o nieochrzczonych dzieciach!

> A te też nadgodziny muszą robić?

Często pracują wyłącznie w godzinach obowiązywania taryfy nocnej.

Ewa

224. Data: 2011-08-31 08:34:26

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-31 09:48, Veronika pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Zawsze wychodzisz z takich blyskotliwych zalozen?
> No i nie ja krzacze. Krzacza uzytkownicy googla, ktory ma w doopie
> kodowanie.

Ja też krzaczę?

Ewa

225. Data: 2011-08-31 09:07:03

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Ja też krzaczę?

A masz coś w doopie?

Qra

226. Data: 2011-08-31 09:09:26

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-30 23:13, zdumiony pisze:

> Na szczęście nie tylko dwóch stron, musi być jeszcze zgodnie z prawem
> pracy.

Prawo pracy nie jest stroną umowy.

michał

227. Data: 2011-08-31 09:20:33

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-31 09:07, Ghost pisze:

> Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Wiem, że umiesz czytać. Czemu jednak zaśmiałeś się przez samo "h"?
Zinterpretowałeś to jako dowcip?

michał

228. Data: 2011-08-31 09:23:47

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, że umiesz czytać. Czemu jednak zaśmiałeś się przez samo "h"?
> Zinterpretowałeś to jako dowcip?

spęłły fajle?

229. Data: 2011-08-31 09:46:05

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-31 09:10, Ghost pisze:

> Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Znaczy sie uwazasz, ze mamy pelnie wladzy nad wlasnymi czynami naszego
> ciala? My czyli kto/co? Siec neuronowa o zdeterminowanym dzialaniu? Czy
> woda w chmurach odpowiedzialna jest za podpopienia? A moze
> odpowiedzialne sa nize/wyze, albo slonce?

W tym rzecz, że nie mamy, my ludzie, pełni władzy nad własnymi czynami.
Mnie chodzi o nastawienie do życia. Pewną tendencję w kierunku panowania
nad sytuacją, w jakiej się znajdujemy. O pewien sposób myślenia, który
ułatwia życie jednostce. Jednym z elementów takiego myślenia jest
wzięcie odpowiedzialności za swoje decyzje.
Uzasadnię na przykładzie, dlaczego wzięcie na siebie odpowiedzialności
daje większą szansę powodzenia w życiu.
Otóż jeśli osobiście zaangażowany jesteś w problem narkotykowy, to
lepiej jest dla Twojej przyszłości podjąć decyzję, żeby nie kupować i
nie brać narkotyków, niż zrzucać odpowiedzialność na dealerów, którzy
Cię kuszą.
Dlaczego? Ponieważ łatwiej będzie Ci zerwać z braniem (nawet jeśli jest
to uzależnienie) niż zlikwidować handel narkotykami.
W pierwszym przypadku jesteś jedyną osobą, która ma na to bezpośredni
wpływ. W drugim przypadku nie masz praktycznie wpływu żadnego. Nigdzie
na świecie nie zwalczono tego procederu, choć od wielu lat stosuje się
najróżniejsze sankcje. Więc wybierając ten sposób ani sam, ani z pomocą
innych nie poprawisz swojej sytuacji.

Chcesz o tym porozmawiać?

michał

230. Data: 2011-08-31 09:50:52

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też krzaczę?

No niestety.
W odpowiedzi na wypociny guglowcow.

Ksiazki psychologiczne w rewelacyjnych cenach i z bonusami !!!
Gra... czy zgodzicie się, że pomaga?
Relacja między poziomem a nudą.
spojrzenie z zewnatrz
Szkoda Endriu