Czy to kradziesz? (link)

301. Data: 2011-09-01 14:42:43

Temat: Re: Czy to kradzież? (link)
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-01 15:39, Iwon(K)a pisze:
> "michał" <6...@g...pl> wrote in message

> dawales sporo rozbiezne komunikaty ;))) pozstawialo to pole do dosc sporego
> popisu lol

Tak było. Nie odczuwałem większych strat ale też i dlatego, że były to
czasy prosperity w handlu. Z miesiąca na miesiąc i z roku na rok było
tylko lepiej. A kiedy zaczął się kryzys pracowaliśmy już tylko sami z
żoną. Nie mam więc osobistych doświadczeń z kontrolowania zatrudnionych.
U tych jednak, których miałem, obserwowałem zmiany w nastawieniu do
mnie. Przez pierwsze miesiące pracy wykazywali bezwzględną uczciwość,
gotowi w razie manka dołożyć z własnej kieszeni - a potem coraz bliżej
byli zdania, że powinienem z nimi dzielić się zyskiem, ponieważ więcej
ode mnie pracują. Kiedyś już o tym tutaj pisałem. :)

-
pozdrawiam
michał

302. Data: 2011-09-01 14:45:04

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-01 16:02, Iwon(K)a pisze:
> "michał" <6...@g...pl> wrote in message

> ???
Hmm... Zabrzmiało to jak żona zdumionego. Ja się tego ustrzegłem! :)))

michał

303. Data: 2011-09-01 14:47:04

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że powinienem z nimi dzielić się zyskiem, ponieważ więcej ode mnie
> pracują. Kiedyś już o tym tutaj pisałem. :)

dosc dobrze dziala system "bonusow" w ramach nagrody dla ciezkiej pracy :)

i.

304. Data: 2011-09-01 15:01:22

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm... Zabrzmiało to jak żona zdumionego. Ja się tego ustrzegłem! :)))

aaa, to chyba bym byla zdumionowa ;)))

i.

305. Data: 2011-09-01 15:02:23

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message

> Bronię prywatności. Czy chciała byś być podsłuchiwana?

co za naruszenie prywatnosci!!!
nawet w lesie kamery......
http://www.tvnmeteo.pl/informacje/ciekawostki,49/zlo
dzieje-drewna-zlapani-dzieki-lesnej-kamerze,12555,1,
0.html

i.

306. Data: 2011-09-01 15:02:48

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-01 16:47, Iwon(K)a pisze:
> "michał" <6...@g...pl> wrote in message

> dosc dobrze dziala system "bonusow" w ramach nagrody dla ciezkiej pracy :)
>
> i.

Nie wątpię. Nie stosowałem co prawda żadnego systemu. Ale wszelkie
okazje, przedświąteczne dodatki do wynagrodzenia, imieniny, urodziny
były kwitowane jakimiś skromnymi finansowymi uznaniami. :)

michał

307. Data: 2011-09-01 15:05:00

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-01 17:01, Iwon(K)a pisze:
> "michał" <6...@g...pl> wrote in message

> aaa, to chyba bym byla zdumionowa ;)))
>
> i.

A to wtedy, jak on byłby zdumion. ;)))

michał

308. Data: 2011-09-01 15:07:24

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to wtedy, jak on byłby zdumion. ;)))

to moze zdumionynowa?? ;)

i.

309. Data: 2011-09-01 16:49:44

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-01 17:07, Iwon(K)a pisze:
> "michał" <6...@g...pl> wrote in message

> to moze zdumionynowa?? ;)

Wycofajmy się w porę, bo chyba brniemy! ;)))

michał

310. Data: 2011-09-01 17:15:59

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-01 16:27, Iwon(K)a pisze:

> nie.

To może EOT

Ksiazki psychologiczne w rewelacyjnych cenach i z bonusami !!!
Gra... czy zgodzicie się, że pomaga?
Relacja między poziomem a nudą.
spojrzenie z zewnatrz
Szkoda Endriu