Re: Czy to kradzież? (link)

From: michał <6...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy to kradzież? (link)
Date: Thu, 01 Sep 2011 16:42:43 +0200
<j3hg1o$iub$1@inews.gazeta.pl> <j3i9sf$hcm$1@news.onet.pl>
<j3in3f$423$1@inews.gazeta.pl> <j3io77$vpm$1@news.onet.pl>
<j3jf0r$fsn$1@inews.gazeta.pl> <j3jf5h$fng$1@news.onet.pl>
<j3jfcm$5b0$1@node2.news.atman.pl> <j3jfld$fng$2@news.onet.pl>
<j3jggo$5b0$3@node2.news.atman.pl> <j3jgkb$fng$5@news.onet.pl>
<j3jh0k$5b0$4@node2.news.atman.pl> <j3jhah$pdl$1@news.onet.pl>
<j3jhnf$5b0$5@node2.news.atman.pl> <j3jhuf$rsh$1@news.onet.pl>
<j3ji5p$5b0$6@node2.news.atman.pl> <j3jic8$ti4$1@news.onet.pl>
<j3jikd$5b0$7@node2.news.atman.pl> <j3jios$ti4$2@news.onet.pl>
<j3jisl$vdj$1@news.onet.pl> <j3jj3j$9i$1@news.onet.pl>
<j3jjdl$2eo$1@news.onet.pl> <j3jjgm$5b0$10@node2.news.atman.pl>
<j3jk0u$3km$5@news.onet.pl> <j3jk8l$5b0$13@node2.news.atman.pl>
<j3jki2$6h2$1@news.onet.pl> <j3lbvq$nj1$1@inews.gazeta.pl>
<j3m8h9$mq7$1@inews.gazeta.pl> <j3mblh$1qe$1@inews.gazeta.pl>
<j3ndnh$fhm$1@inews.gazeta.pl> <j3o1us$hkf$1@inews.gazeta.pl>

W dniu 2011-09-01 15:39, Iwon(K)a pisze:
> "michał" <6...@g...pl> wrote in message

> dawales sporo rozbiezne komunikaty ;))) pozstawialo to pole do dosc sporego
> popisu lol

Tak było. Nie odczuwałem większych strat ale też i dlatego, że były to
czasy prosperity w handlu. Z miesiąca na miesiąc i z roku na rok było
tylko lepiej. A kiedy zaczął się kryzys pracowaliśmy już tylko sami z
żoną. Nie mam więc osobistych doświadczeń z kontrolowania zatrudnionych.
U tych jednak, których miałem, obserwowałem zmiany w nastawieniu do
mnie. Przez pierwsze miesiące pracy wykazywali bezwzględną uczciwość,
gotowi w razie manka dołożyć z własnej kieszeni - a potem coraz bliżej
byli zdania, że powinienem z nimi dzielić się zyskiem, ponieważ więcej
ode mnie pracują. Kiedyś już o tym tutaj pisałem. :)

-
pozdrawiam
michał