Czy to możliwe, że człowiek lubi ogladac przemoc i agresje?

1. Data: 2003-11-15 11:16:02

Temat: Czy to możliwe, że człowiek lubi ogladac przemoc i agresje?
Od: "Krzysztof" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy człowiek lubi "ogladac" przemoc i agresje np w TV albo w filmie? a jaesli
tak to dlaczego ? Co nim kieruje? W czym mu to pomaga ? albo do czego jest mu
to potrzebne?

1. Data: 2003-11-15 11:34:13

Od: "Szeptem" <pshepioor[SKASUJTO]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <b...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jaesli
> tak to dlaczego ? Co nim kieruje? W czym mu to pomaga ? albo do czego jest

Oczywiscie, ze lubi! Szczegolnie mezczyzni, wszystkie te Rambo, Rocky i
bruce'y lee :) To jest gra na pierwotnych instynktach.

1. Data: 2003-11-15 11:43:19

Od: m...@o...pl (morwa) szukaj wiadomości tego autora

From: "Krzysztof" <b...@W...onet.pl>

> [...]
jaesli
> tak to dlaczego ? Co nim kieruje? W czym mu to pomaga ? albo do czego jest

Musze przyznac, ze to dosc interesujacy temat. Moi Rodzice uwielbiaja
ogladac filmy sensacyjne, gdzie jest od groma agresji, strzalanin,
mordowania sie wzajemnie, nie mowiac o walkach wrecz. Sami nie sa agresywni,
sa spokojnymi ludzmi, choc moze nieco przepracowanymi. I moze wlasnie
dlatego filmy przepelnione przemoca i agresja stanowia dla nich odskocznie
od monotonnego zycia, gdzie ciagle dzieje sie to samo??

Pozdrawiam
Morwa

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-15 17:52:47

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

a jaesli
> tak to dlaczego ? Co nim kieruje? W czym mu to pomaga ? albo do czego

Mnie to odpręża.

Pzdr
Paweł

1. Data: 2003-11-15 18:31:59

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Nov 2003 18:52:47 +0100, "bazyli4" <b...@p...onet.pl>
wrote:

>a jaesli
>jest mu
>
>Mnie to odpręża.

Spróbuj w realu. Odprężenie na maxa. :-|

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-11-15 18:35:27

Od: "nawrocki" <private@(cut)nawrocki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że ludzie lubią oglądać agresię, gdyż dzięki temu zaspakajają
włąsną jej potrzebę. Lubimy oglądać, gdy ktoś kogoś bije (gdyż się
możemy z nim utożsamić) i lubimy, gdy ktoś jest bity przez kogoś (gdyż
wtedy mamy mozliwość rozkoszować się cudzym nieszczęściem).
Człowieka zawsze pociągało to, co niebezpieczne, zakazane, tajemnicze.
Naturą człowieka jest chęć poznawania tego, a dlaczego ta chęć w nas
jest, to już zupełnie inna sprawa. Być może chcemy odkrywać, gdyż
chcemy poznawać, a chcemy poznawać, gdyż lubimy odkrywać, a lubimy
odkrywać, gdyż to pozwala nam poznawać...
Generalnie, to jest to temat rzeka, tak jak i wszystkie tematy. W
związku z tym, iż utraciłem chwilowo motywację do prowadzenia jaki
chkolwiek rozmów (utraciłem ją na skutek utracenia wiary w dojście w
jakiejkolwiek dyskusji do konkretnego wątku, który mógłby w jakiko
lwiek sposób zaspokoić moją ciekawość), poprzestanę jedynie na tych
kilku słowach objaśnień, które w zasadzie niczego nie objaśniły, poza
tym, że objaśniły swoją objaśniającą naturę.

pozdrawiam serdecznie
Łukasz N.

--
[Chemical Brothers - Star Guitar.mp3
...You should feel what I feel...

1. Data: 2003-11-15 19:20:36

Od: "Krzysztof J. Kwiatkowski" <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Klaniam sie...
Ogladanie przemocy powoduje redukcje leku czesto wtedy, gdy to NAS nie
dotyczy!
Krzysztof J. Kwiatkowski
http://www.survival.infocentrum.com

1. Data: 2003-11-15 19:42:05

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof; <6...@n...onet.pl> :

> Czy człowiek lubi "ogladac" przemoc i agresje np w TV albo w filmie? a jaesli
> tak to dlaczego ? Co nim kieruje? W czym mu to pomaga ? albo do czego jest mu
> to potrzebne?

Bo mu się pewnie coś wtedy w mózgu produkuje - nic, tylko uzależnienie
od substancji chemicznych. ;)

Flyer
ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

1. Data: 2003-11-15 19:50:36

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof" w wiadomości news:622c.00000036.3fb60af1@newsgate.onet.pl
napisal(a):

> Czy człowiek lubi "ogladac" przemoc i agresje np w TV albo
> w filmie?

Dlaczego ogladac ujales w cudzyslowie?

> jaesli tak to dlaczego?

Czesc mozliwych przyczyn zostala juz wymieniona. Byc moze chodzi takze o
ludzka ciekawosc. Czlowiek z reguly dazy do poznania. Z agresja w czystej
postaci nie spotyka sie na codzien (np. ze strzelanina) wiec ciekawosc
zaspokaja za posrednictwem telewizji. Byc moze chodzi rowniez o
podniesienie wlasnej wartosci. Widzac ludzi, ktorzy dali sie poniesc
agresji ma sie satysfakcje z tego, ze wlasna jest sie w stanie kontrolowac,
a wiec jest sie kims lepszym. Inni byc moze znajduja w tym pewne
zaspokojenie wlasnych potrzeb do wyrazenia agresji. I pewnie pare innych
powodow (np. trudno trafic na cos pozbawionego agresji).

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-11-15 21:28:14

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:s5scrvkssv43ft0ran9c2g4ai7tktr0ala@4ax.com...

> Spróbuj w realu. Odprężenie na maxa. :-|

Próbowałem swego czasu, ale mięśnie bolą i tłumaczyć się trzeba, a tu
spokój, herbatka, ciasteczka i morze krwi i płomieni. Real się do tego
nie umywa :-)

Pzdr
Paweł

Witam.