Czy to normalne.

1. Data: 2005-09-25 16:18:33

Temat: Czy to normalne.
Od: "Ewa" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc. Niewiem czy to odpowiednia grupa, ale zaryzykuję i zapytam. Czy to
normalne, ze przy zejsciu z 20 mg relanium, do 8mg po 4 tyg. flaki mi się
gotują, ciągle płaczę, mam lęki o swoje życie i nic nie mogę jeść. Totalny
brak apetytu. Wciskam na siłę, a później mi strasznie niedobrze. Cały czas
napięcie, które znika po histerycznym wybuchu płaczu. Jeśli ktoś wie czy to
jest normalne, niech mi powie, bo zaczynam się obawiać, że to coś innego,
niż odstawka. Może jestem chora??
Ewka.

2. Data: 2005-09-26 20:28:00

Temat: Re: Czy to normalne.
Od: "Ogryzek" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest normalne, niech mi powie, bo zaczynam się obawiać, że to coś innego,

A czy ktoś zdrowy bierze 20 mg relanium?
Zdecydowanie radziłbym się zgłosić do poradni zdrowia psychicznego.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Ogryzek

(Jeśli chcesz do mnie napisać- usuń z adresu "VeryBig")

3. Data: 2005-09-26 21:07:58

Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy> szukaj wiadomości tego autora

Słynny grzebolog *Ewa* podał dziwną wiadomość datowaną na 25 wrzesień (
niedziela) o godz. 18:18, o treści :

[...]
> jest normalne, niech mi powie, bo zaczynam się obawiać, że to coś innego,
> niż odstawka. Może jestem chora??
> Ewka.

To normalne objawy odstawienne. Lepiej jednak by obejrzał Cię lekarz
specjalista.
--
..::WISKOLER::..

Zakochałem się w żonie.
Najstraszniejsze jest to
że nie wiem czyja to żona.

4. Data: 2005-09-27 06:47:15

Od: "Ewa" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy> napisał w
wiadomości news:1spyu7zzfuxqs$.ly8nwrt5xb1d.dlg@40tude.net...
> [...]
> ..::WISKOLER::..
>
> Ostawienie odbywa się pod kontrolą specjalisty, ale nie mówił nic o takich
dziwnych historiach. Mam pozwolenie na telefonowanie do lekarza o każdej
porze Dzwoniłam kilka razy. W piątek mam kontorol.
Tak racja nikt normalny nie bierze 20mg diazepamu. Jogini mówią, że nikt nie
jest głupi tylko nieuświadomiony.
Ewka

Zaczynam trzezwiec i widze co stracilem
uzaleznienie