ratowanie po ćpaniu

1. Data: 2005-09-02 00:41:30

Temat: ratowanie po ćpaniu
Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

zastanawia mnie taka wstrzasajaca scena z filmu "Narkomani" z lat
70-tych - bohater tego filmu daje sobie w zyle i potem bardzo
dramatycznie jest ratowany.

- jesli podgrzewal cos nad ogniem, w jakiejs blaszce/lyzce i zdaje sie,
ze potem ladowal w zyle strzykawka [mozliwa taka kolejnosc, jest taki
narkotyk ???], to czy to mogla byc heroina ? tak wlasnie wyglada jej
zazywanie ?

- co "narkotykowego" w dzisiejszych czasach uzywa sie za pomoca
strzykawki - zwykly "kompot" makowy ? heroina ? amfetamina ?... cos
jeszcze ?

- jest taki fragment tej sceny, gdy biorąc go pod rece, ciagna go/chodza
z nim w kolko, zmuszają
do wysilku, "rozchodzenia" narkotyku... - czy to jest "chalupnicza"
metoda na ratowanie z zaćpania ?
dlaczego taka metoda ? co ma na celu ?

- w jakims innym znow filmie : kompletnie nieprzytomnego ratuja w ten
sposob, ze... poja kawa... [ po co ??? dlaczego kawą ?? ] ;

dzieki za odpowiedz.

2. Data: 2005-09-02 13:28:02

Temat: Re: ratowanie po ćpaniu
Od: Karol Makowski <s...@B...org> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2 Sep 2005 02:41:30 +0200, 1634Racine wrote:

> [...]
> ze potem ladowal w zyle strzykawka [mozliwa taka kolejnosc, jest taki
> narkotyk ???], to czy to mogla byc heroina ? tak wlasnie wyglada jej
Tak, najczęściej jest to heroina.

> - co "narkotykowego" w dzisiejszych czasach uzywa sie za pomoca
> strzykawki - zwykly "kompot" makowy ? heroina ? amfetamina ?... cos
> jeszcze ?
to co napisałeś + wszelkiego rodzaju lekarstwa, kokaina itd. W zasadzie
prawie wszystko można wpakować w żyłę.

> [...]
> z nim w kolko, zmuszają
> do wysilku, "rozchodzenia" narkotyku... - czy to jest "chalupnicza"
Zależy jakie narkotyki. "Rozchodzenie" ma na celu pobudzenie człowieka,
zeby nie stracił przytomności.

> - w jakims innym znow filmie : kompletnie nieprzytomnego ratuja w ten
> sposob, ze... poja kawa... [ po co ??? dlaczego kawą ?? ] ;

Stawia na nogi ;-)

K.

3. Data: 2005-09-02 23:40:37

Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol Makowski news:df9k12$n1f$1@sparrow.axelspringer.com.pl napisal
[-a]
[.......]
> to co napisałeś + wszelkiego rodzaju lekarstwa, kokaina itd. W
zasadzie
> prawie wszystko można wpakować w żyłę.

czy heroina, amfetamina brane dozylnie sa najpierw rozpuszczane w wodzie
? [destylow., czy w desperacji robia to w jakiejkolwiek...]

"chalupnicza"
> Zależy jakie narkotyki. "Rozchodzenie" ma na celu pobudzenie
człowieka,
> zeby nie stracił przytomności.

nie, no tyle to ja domyslam sie... :)))))))
chodz mi o precyzje.
Czy takie chodzenie ma na celu np. pobudzenie nerek do wydajniejszej
pracy, by oczyszczac organizm, czy ma to na celu sprawienie, by czlowiek
nie spal - ale dlaczego, wlasnie -DLACZEGO- nie mozna zostawic czlowieka
spokojnie => CO MA NA CELU RUCH ? [poza "pobudzeniem czlowieka"]

> Stawia na nogi ;-)

nie ma żartow w pytaniu. W zasadzie zaćpanie czesto jest zwiazane z
podwyzszonym mocno cisnieniem - po co wiec kawa ???

4. Data: 2005-09-04 23:01:15

Od: "Sweter" <a...@...mail> szukaj wiadomości tego autora

http://42.pl/url/dSA

> nie ma żartow w pytaniu. W zasadzie zaćpanie czesto jest zwiazane z
> podwyzszonym mocno cisnieniem - po co wiec kawa ???

http://42.pl/url/dSB

Prośba
ciekawa strona
Czy ktos probowal ziolowych suplementow na uzaleznienia?
Natura uzależnienia
kontrolowany kieliszek