RE:Czy to prawda ze........

1. Data: 2002-03-20 19:33:26

Temat: RE:Czy to prawda ze........
Od: "Pawel" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Kolega krzeminski poruszyl bardzo ciekawy temat. Chcialbym zapytac czy
podobnie jest z LSD , bowiem chodza plotki ze zmnienia on DNA czlowieka.
pozdr

2. Data: 2002-03-20 22:55:01

Od: emes <e...@A...W.SYGNATURCE> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Mar 2002 20:33:26 +0100, Pawel wrote:

> Kolega krzeminski poruszyl bardzo ciekawy temat. Chcialbym zapytac czy
> podobnie jest z LSD , bowiem chodza plotki ze zmnienia on DNA czlowieka.

jeśli chodzi o nowotwory lub mutacje wśród potomstwa spowodowane LSD, to
odpowiedź jest prosta - nie stwierdzono. za małe dawki, żeby coś się
działo.

--
* ja * e...@h...pl *
<echelon mode="alert"> terrorism, osama bin laden, world trade center, fbi, cia,

3. Data: 2002-03-21 18:52:39

Od: "rrenntoonn" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeśli chodzi o nowotwory lub mutacje wśród potomstwa spowodowane LSD, to
> odpowiedź jest prosta - nie stwierdzono. za małe dawki, żeby coś się
> działo.

Ja bym nie byl taki pewny . Mozna porownac zdjecia Jima Morissona kiedy
byl mlody i na 3 dni przed smiercia. Zupelnie inna twarz. Ale spoko na
hyperrealu wiedza lepiej :))

4. Data: 2002-03-22 11:27:00

Od: Nathan <b...@r...if-pan.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

emes wrote:

> jeśli chodzi o nowotwory lub mutacje wśród potomstwa spowodowane LSD, to
> odpowiedź jest prosta - nie stwierdzono. za małe dawki, żeby coś się
> działo.
dokladnie. LSD dziala w stezeniach nanomolarnych, wiec...poza tym ma
dzialanie glownie receptorowe (serotonina i w mniejszym stopniu
dopamina)(cho jedno z drugim nie ma wiele wspolnego).

--
Pozdrawiam Nathan
____________________________

5. Data: 2002-03-22 23:10:50

Od: emes <e...@A...W.SYGNATURCE> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Mar 2002 19:52:39 +0100, rrenntoonn wrote:

> Ja bym nie byl taki pewny . Mozna porownac zdjecia Jima Morissona kiedy
> byl mlody i na 3 dni przed smiercia. Zupelnie inna twarz. Ale spoko na
> hyperrealu wiedza lepiej :))

rzeczywiście, zdjęcia to doskonały sposób na rozpoznanie stanu DNA...
a Morrison ćpał na potęgę. różne rzeczy.

6. Data: 2002-03-22 23:35:58

Od: "kuba" <n...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rrenntoonn" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> Ja bym nie byl taki pewny . Mozna porownac zdjecia Jima Morissona kiedy
> byl mlody i na 3 dni przed smiercia. Zupelnie inna twarz. Ale spoko na
> hyperrealu wiedza lepiej :))

hey wyluzuj
moze koles wygladal inaczej po przezyciu paru ladnych latek. to chyba kazdemu sie
zdaza
porownaj zdjecia swojego dziadka jak byl mlody i pare dni przed smiercia
moze byl tak chory ze na kilka dni przed smiercia sie zmienil?
po drugie JM chlal duzo woody - ona to dopiero jest mutogenna, hint: przejdz sie po
pradze i popatrz na kolesi ktorzy pija od malego
spojrz na zdjecia Leary'ego jak byl mlody i jak umieral - nie widze jakis mutacji w
jego pogodnej twarzy :) a mysle ze gostek zjadl
kwasow wiecej niz morison mogl sobie wyobrazic :)
ale spoko profesor renton wie lepiej :P

lsd nie wplywa na dna bardziej niz cokolowiek innego. miedzy innymi np. dlatego ze
szybko sie rozklada i znika z organizmu.

kuba

7. Data: 2002-03-26 12:44:22

Od: "lulu1" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym nie byl taki pewny . Mozna porownac zdjecia Jima Morissona kiedy
> byl mlody i na 3 dni przed smiercia. Zupelnie inna twarz. Ale spoko na
> hyperrealu wiedza lepiej :))

pewnie że wiedzą lepiej. A slyszales ze marihuana powoduje redukcje
chromosomów do ośmiu a nawet czterech ??? ;-))))))))))))))))))))))))))))))))

8. Data: 2002-03-30 16:02:28

Od: Krzysiek Grzybowski <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Stary !
Popatrz na swoje zdjęcia zrobione 5 lat temu a napewno stwierdzisz że
nic innego nie robiles tylko wciągałes kwasy ?!? Wyluzuj!
--
Krzysiek
k...@p...com

9. Data: 2002-04-07 22:09:40

Temat: Re: RE:Czy to prawda ze........
Od: "Buras" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kolega krzeminski poruszyl bardzo ciekawy temat. Chcialbym zapytac czy
> podobnie jest z LSD , bowiem chodza plotki ze zmnienia on DNA czlowieka.

Ostatnio coś na ten temat czytałem: stwierdzono taki efekt chyba w latach
60. i do tej pory wszyscy się na to powołują. Ale te badania były po prostu
wykorzystane propagandowo (być może niezależnie od woli osób, które je
przeprowadzały). W badaniu tym poddano komórki (in vitro
oczywiście)działaniu LSD w takim stężeniu, że aby uzyskać je u człowieka
musiałby zeżreć chyba taczkę kwasu (dokładnie nie pamiętam, ale jakiś taki
obrazowy przykład był ;-). A żeby uprzedzić odpowiedzi, że "i tak szkodzi
tylko trochę mniej",
przypominam, że alkohol w pewnym stężeniu denaturuje białka, ale w
organizmie takiego stężenia po prostu nie da się uzyskać (chyba, że przez
kroplówkę ;). To jest tak jakbyś straszył, gościa z piwkiem (albo nawet
zalanego w trupa), że się "zetnie".
W badaniach z niższymi stężeniami (a na człowieka działają dawki wprost
mikroskopijne) niczego nie udało się wykazać - co oczywiście nie oznacza, że
negatywnych skutków nie ma.

Patologie społeczne
Czy to prawda ze...
narkotyki