Czy to prawda, ze gdy DO wybiera sie na urodziny to zabieta w prezencie dla solenizanta polec slonicy ?

11. Data: 2000-11-14 06:17:41

Temat: Re: Czy to prawda, ze gdy DO wybiera sie na urodziny to zabieta w
Od: "Jadarek" <o...@k...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na surowo?....Pewnie ładnie śpiewasz?

Eeee tam... z muzyką zawsze miałem kłopot ;-)))) . Zasady ZO zakładają
spożywanie pokarmu max. przetworzonego (czytaj : gotowanego , pieczonego,
smażonego, rozdrobnionego...) a zresztą salomonella nie śpi... :-))))

"Jadarek" - Dariusz Kral

12. Data: 2000-11-14 06:27:24

Temat: Re: Czy to prawda, ze gdy DO wybiera sie na urodziny do DO to zabiera w prezencie polec sloniny ?
Od: "Jadarek" <o...@k...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I znalem takich co jedli jajecznice z 10 jajek, mieli ..... (nie wiem),
> jedli tlusto i wazyli 150 kg, pili czesto, i czasami ich zjadala
> cukrzyca lub innego choroba birgera. ( amputacja obu nog, a potem szybki
> zgon).

Tiaaa... i pewnie jedli to wszystko bez chleba ?
I nie slodzili herbaty/kawy ?
Nie "zakaszali" owocami ?

Samo nadmierne spozywanie alkoholu jest baaaardzo szkodliwe (biochemicznie).
Przy naszym sposobie jedzenia zaczynaja bezblednie dzialac instynktowne
mechanizmy regulujace ilosc/jakosc pozywienia. Mój syn, kiedy mu usmazylem
(z rana) jajeczniczke (8g boczku, 1 cale jajko + 3 zóltka) zostawil polowe
bo "juz mi nie wchodzi" zapil herbata ze smietanka 30% i pognal do szkoly
(bez tzw. "drugiego sniadania"). Drugi posilek jest zwykle ok.16-17 i... to
wszystko.

"Jadarek" - Dariusz Kral

13. Data: 2000-11-14 09:43:14

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zasady ZO zakładają
> spożywanie pokarmu max. przetworzonego (czytaj : gotowanego , pieczonego,
> smażonego, rozdrobnionego...) a zresztą salomonella nie śpi... :-))))
>
> "Jadarek" - Dariusz Kral

Właśnie, nawet salmonella ma więcej rozumku, niż niejeden człowiek, woli od
wielkich nadętych bułek, klusek i wszelkich zapychaczy w, wcinać żółtka.

14. Data: 2000-11-14 10:29:05

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapil herbata ze smietanka 30%

znalem bawarke, mleko do herbaty, ale smietanki jeszcze nie probowalem
bo nawet mleko mi sie wazy , gdy dodaje cytryny.

Ale herbata z dodatkiem mleka to jest to.
Szkoda ze w zadnej restauracji, barze, kawiarni juz tego nie spotka sie.
Jacek D.

15. Data: 2000-11-14 11:46:18

Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

..........A MIALO BYC O MEDYCYNIE....

JEZELI CHCECIE DYSKUTOWAC O PRZEPISACH, TO PRZENIESCIE SIE NA GRUPE O
ZYWIENIU.

16. Data: 2000-11-14 12:14:42

Temat: Re: Czy to prawda, ze gdy DO wybiera sie na urodziny do DO to zabiera
Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..........A MIALO BYC  O MEDYCYNIE....
>
> JEZELI CHCECIE DYSKUTOWAC O PRZEPISACH, TO PRZENIESCIE SIE NA GRUPE O
> ZYWIENIU.
>

> No właśnie! Wróćmy do medycyny! Jak widzimy wkoło , nawet nie tylko w
medycznych programach TV, ale w codziennych wiadomościach - medycyna jest
ciężko chora. LEKARZU, ULECZ SIĘ SAM! Nawet pani minister medycyna nie pomogła.
Czy to jeszcze za mało wymowne??? A będzie coraz gorzej, oczywiście dla tych,
którzy nie chcą sami sobie pomóc.

17. Data: 2000-11-14 12:44:54

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@v...pl> napisała

> Właśnie, nawet salmonella ma więcej rozumku, niż niejeden człowiek, woli od
> wielkich nadętych bułek, klusek i wszelkich zapychaczy w, wcinać żółtka.

Proponuję Ci zatem wziąć przykład z jeszcze innego, głupszego od człowieka,
gatunku zwierzęcia, jakim jest *Geotrupes stercorarius* [1] i przetestować jego
dietę. Wydaje mi się, że niewiele stracisz, rezygnując na jej rzecz z DO.
Maja

[1] Żuk gnojak

18. Data: 2000-11-14 13:04:19

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> [1] Żuk gnojak
>

> W krajach najuboższych (i zawsze przeludnionych- albo jakość, albo ilość)
każde źródło białka (w tym także z owadów) jest pożywieniem ludzi, bo nie mają
lepszego. Jeśli uważasz, że żółtko jest gorszym pożywieniem dla człowieka od
gnojaka, to z Twoim rozumowaniem nie jest już najlepiej (oczywiście nie chcę
Cię obrażać), więc tak tego nie odbieraj.

19. Data: 2000-11-14 13:09:34

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Cię obrażać), więc tak tego nie odbieraj.
> >

> A co ma wspólnego żółtko z gnojem? Zapytaj mamę, czym Cię karmiła w okresie
niemowlęcym.Napewno nie gnojem, tylko żółtkami także (oprócz mleka i kaszki).

20. Data: 2000-11-14 13:37:11

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek D." napisał(a):

> zapil herbata ze smietanka 30%

Już chyba lepiej napić się dobrej herbatki a ze śmietanki 30% zrobić sobie
bitą śmietanę i posypać ją np.wiórkami czekolady...Polecam wszystkim

> znalem bawarke, mleko do herbaty, ale smietanki jeszcze nie probowalem
> bo nawet mleko mi sie wazy , gdy dodaje cytryny.

:-DDDDDDD

> Ale herbata z dodatkiem mleka to jest to.
> Szkoda ze w zadnej restauracji, barze, kawiarni juz tego nie spotka sie.

Nawet do kawy dają tylko taką z konserwantami :-(

Kaja

Re: Inwalida wiozl samolotem US Airlines 250 funtowa swinie na pokladzie, jako opiekuna ;)
zaburzenia hormonalne
Kto jest najszybszy w miescie
Rozszczepienie wargi i podniebienia
prozak- czy ktos wie co to jest?