Czy to sa jakies domowe mrowki?

1. Data: 2004-11-20 10:10:36

Temat: Czy to sa jakies domowe mrowki?
Od: "Pawel" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

w mieszkaniu ktore mam od pare miesiecy pojawily sie jakies male
zwierzatka..Sa podobne do mrowek ale bardzo male.Kolor jakby rudy.Czy to
moga byc mrowki?Ale w zime?Szczegolnie duzo zauwazylem dzsiaj przy
zlewozywaku.Co to moze byc?Jak to zwlaczyc.Czy mozliwe ze to przywedrowalo
od sasiada?Jezeli tak to bedzie chyba problem gdyz np sasiad z dolu wyglada
na niechluja.
Z gory dziekuje

1. Data: 2004-11-20 10:21:49

Temat: Re: Czy to sa jakies domowe mrowki?
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel pisze w news:cnn589$aji$1@atlantis.news.tpi.pl

> w mieszkaniu ktore mam od pare miesiecy pojawily sie jakies male
> zwierzatka..Sa podobne do mrowek ale bardzo male.Kolor jakby rudy.

Wygląda na faraonki. Kup zielone płytki GLOBAL i poustawiaj je,
np. w łazience czy w kibelku. Dopóki płytki działają, mrówki nie
wrócą. :)

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2004-11-20 14:11:01

Od: "jha" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daga" <z...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
onet.pl...
> Pawel pisze w news:cnn589$aji$1@atlantis.news.tpi.pl

> Wygląda na faraonki. Kup zielone płytki GLOBAL i poustawiaj je,
> np. w łazience czy w kibelku. Dopóki płytki działają, mrówki nie
> wrócą. :)

wyprowadzą się same .......... za 7 lat :))))))
też tak miałem :)

1. Data: 2004-11-20 15:39:13

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-11-20 15:11 +0200, Użytkownik jha napisał :

> wyprowadzą się same .......... za 7 lat :))))))
> też tak miałem :)

Po Globolu padaja nawet komary, muchy i inne paskudztwo. Mrowki znikaja
na zawsze.

Edytka [edymon]

/wolę byc starą dupą niż młodym dupkiem/

1. Data: 2004-11-20 19:36:12

Od: "Adam Głaszcz" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2004-11-20 15:11 +0200, Użytkownik jha napisał :
>

> Po Globolu padaja nawet komary, muchy i inne paskudztwo. Mrowki znikaja na
> zawsze.

tylko nie według instrukcji na opakowaniu nie można tych płytek stosowć w
pomieszczeniach w ktorych przebywa sie dluzej niz 8 godzin i sypialniach.

--
Adam
"Nigra et amara - taka jest najlepsza!"

1. Data: 2004-11-21 10:40:51

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-11-20 20:36 +0200, Użytkownik Adam Głaszcz napisał :

> tylko nie według instrukcji na opakowaniu nie można tych płytek stosowć w
> pomieszczeniach w ktorych przebywa sie dluzej niz 8 godzin i sypialniach.

Na cos trzeba umrzec, prawda? ;-)

1. Data: 2004-11-21 10:50:07

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[edymon] pisze w news:cnprcj$ldr$1@atlantis.news.tpi.pl

> Na cos trzeba umrzec, prawda? ;-)

Nie trzeba wcale umierać, w każdym, razie nie od Globalu. :)
Global stawia się w łazience, albo w kuchni. Płytka ma zasięg, o
ile pamiętam, 16 metrów! Z sypialni też mrówki wypędzi. Ale nie
raz na zawsze. Tylko na okres smrodliwy. :> Jak smrodek Globalu
wywietrzeje, mrówy wracają, więc co kilka miesięcy, jak już
faraonki zaczynają się pojawiać, trzeba płytki wymienić.

1. Data: 2004-11-21 10:51:07

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daga pisze w news:20041121114818.DB5D.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl

A, jeszcze jedna ważna rzecz - trzeba uważać na zwierzaki. One
mają znacznie silniejszy węch i im takie płytki mogą szkodzić,
więc nie stawiajmy ich koło legowiska psa czy klatki gryzonia.

1. Data: 2004-11-21 13:58:07

Od: "remm" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem ten sam problem.
Pod i za zlewem mam szyb kanalizacyjny.
Stosowałem wiele wynalazków, i globole i specjały z marketów.
Za radą znajomych udałem się do najbliższego sklepu dla działkowiczów.

Za 8 zł kupiłem FARA TOX B (zawiera dwa opakowania - brązowy granulat
umiesczony w małej, plastikowej wydmuszcze z 2ma otwartymi kanalikami.

Przykleiłem jeden zbiorniczek pod zlewem (od strony szybu). Jak ręką odjął.

Powodzenia.

1. Data: 2004-11-23 14:11:05

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>od sasiada?Jezeli tak to bedzie chyba problem gdyz np sasiad z dolu wyglada

Mrowki faraona w szybkim tempie rozlaza sie po klatce/bloku. Wszyscy
sasiedzi powinni wlaczyc sie do akcji "odmrowkowania", inaczej to nie ma
sensu - bedziesz ciagle wystawial sie z plytka czy innym preparatem.

Poza tym zadbaj o szczegolna czystosc w mieszkaniu. Zadnych pozostawionych
resztek jedzenia, okruchow, make, cukier itp. najlepiej trzymac w sloikach.
Uwazaj na pieczywo (lubia wlazic do srodka), mozesz trzymac lodowce. Nie
zdziw sie jak zobaczysz je w pokojach/szafach. Nawet recznie mozna je tluc
(czyms).

Te wszystkie zabiegi tylko na czas pozbycia sie intruza, ale jak sie ich
pozbedziesz bedzie cie przesladowala mania mrowek - wszedzie je bedziesz
widzial. Ja walczylam 2lata, ale sie udalo (wprawdzie minelo juz kilka lat
odkad ich nie ma, ale ciagle bacznie sie wszystkiemu przygladam).

Nawet osobiscie pomagalam w tej walce starszym sasiadom, coby szybciej sie
ich pozbyc.
Zobacz co sklepy chemiczne maja obecnie do zaoferowania przeciw tym
natretom.
Z tego co gdziesz czytalam - najwazniejsze jest zlikwidowanie krolowej,
czyli jesli mrowki zaniosa jej zatrute jedzenie szybciej zlikwiduje sie
kolonie.
Oprocz plytek Global stosowalam rowniez FARA TOX B. Sam tez przy tym uwazaj.

Pzdr.
Iwona

Wymiana kaloryfera-jaki kupic?
HYBNER - zamknięty kołnierz