Re: Czy to wystarczy

From: Filip KK <k...@x...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Czy to wystarczy
Date: Tue, 03 Jan 2006 12:21:46 +0100

Użytkownik Marcin 'Cooler' Kuliński napisał:

> Popatrz, a ja myslalem ze cokolwiek tam sobie osiagnales, to za sprawa
> cwiczen oraz odzywiania pokrywajacego potrzeby obciazonego wysilkiem
> organizmu.

Dieta (i suplementacja - w szerokim tego slowa znaczeniu) stoi zawsze na
pierwszym miejscu, bez diety nic sie nie osiagnie w kulturystyce,
nastepnie sen i trening. Wszystko to razem musi wspolgrac.

> Czymze to roznic sie musi dieta kulturysty z grupa krwi "0"
> od diety kulturysty z grupa - dajmy na to - "A",

Dlaczego sam nie mozesz zobaczyc jaka jest roznica w odzywianiu sie dla
grupy krwi 0 i A ? Zwroc uwage na mieso, nabial, warzywa. A wszystko
stanie sie dla Ciebie jasne. TO sa rzeczy kluczowe dla kogos kto chce
schudnac (wyrzezbic sie), czy przytyc (zrobic mase).

> ze te roznice uwazasz
> za kluczowe w procesie osiagania okreslonych rezultatow?

j.w.

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30