Re: Czy to wystarczy

From: Filip KK <k...@x...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Czy to wystarczy
Date: Tue, 03 Jan 2006 12:34:15 +0100

Użytkownik Orion1410 napisał:

> Dlaczego skrety maja byc szkodliwe dla kregoslupa, a z obciazeniem juz nie?

Czemu Ty rozumujesz po swojemu? Gdzie ja napisalem, ze z obciazeniem juz
nie?

> I jaki jest odpowiedni wiek na skrety tulowia?

No Comment.

> Nieprawda, tym bardziej, ze jest mlody, i nie zakonczyla sie mineralizacja
> kosci.

No jak nieprawda? Od malego sie ksztalci sile miesni. A obciazenie
ODPOWIEDNIE jest zawsze (jesli nie ma innych przeciwskazan) cenne w
okresie dojrzewania. Myslisz, ze Ci wszyscy trojboisci i mistrzowie w
wyciskaniu sztangi zaczeli trenowac w wieku zalozmy 20 lat? Nic mylnego.
W tym wieku to juz dawno mieli wysokie osiagniecia sportowe.

> To prawda.

Skoro prawda, to czemu nie zaczac powoli rozwijac sile miesni brzucha za
mlodu? Odpowiedz sobie sam na to pytanie.

> Nie zrozumiales?
> Nic na to nie poradze.

Ja zadalem pytanie. Nigdzie nie napisalem, ze nie zrozumialem. Znow
rozumujesz na wlasny sposob?

> Ponawiam pytanie: co z miesniami antagonistycznymi?

Z tym pytaniem powinienes sie udac do autora watku, nie do mnie.

> Rozumiem, ze nie zalecasz.

Znow zle rozumiesz.

> Troche wiem, ale chcialbym to uslyszec od ciebie.

Jesli chcesz, mozesz przyjsc do mnie na lekcje. Nie bede tu sie rozpisywal.

> Masz jakas obsesje na punkcie swoich zawodow?

Dlaczego?
Podalem tylko przyklad, ze aby sie odchudzic, nalezy jadac duzo posilkow
w bardzo malych ilosciach.

> Chlopak nie jest, jak na razie, zawodnikiem. Troche zdrowego rozsadku.

A musi byc od razu zawodnikiem? Na razie chce sie odchudzic.

P.S> Zacznij odpowiadac zgodnie z netykieta prosze.

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30