Re: Czy to zadatki na starego kawalera?

1. Data: 2000-11-06 11:30:56

Temat: Re: Czy to zadatki na starego kawalera?
Od: t...@d...com szukaj wiadomości tego autora

> wg psychologii rozwojowej jest to zaburzenie. W jego wieku powinno się
> myśleć o założeniu rodziny (zwłaszcza, że materialnie jest ustawiony-ma
> dobrze płatną prace, ale objawów pracocholizmu brak)
>
> tosia

>rodziny to nie moge powiedziec (mam 29 lat) Jakos na razie nie jest to dla mnie
>Jacek

ufffffffffffffffff, Ja mam dopiero 28 :-)
tomiwe

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

1. Data: 2000-11-06 17:08:08

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On 6 Nov 2000 12:30:56 +0100, t...@d...com wrote:

>ufffffffffffffffff, Ja mam dopiero 28 :-)
>tomiwe

O jejku a ja juz prawie 20... :(((((((
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
Nowy portalik tworzony przez... uzytkownikow!

1. Data: 2000-11-09 22:30:19

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 9 Nov 2000 19:32:44 -0400, "Giggle" <r...@p...wp.pl>
wrote:

>Ojej, a u mnie za 22 lata stuknie 40-stka

tyk tyk tyk tyk tyk czas ucieka

1. Data: 2000-11-09 23:32:44

Od: "Giggle" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

....@d...com wrote:

> O jejku a ja juz prawie 20... :(((((((
> --

Ojej, a u mnie za 22 lata stuknie 40-stka.

pozdr.ser.

Giggle

Decyzja należy do Ciebie...
PODZIEKOWANIA Prunesquallor'a, Alfreda zresztą
Czy to zadatki na starego kawalera?
Dziekuje
Re: Do Ani Lipek