Czy to zdrada-inaczej

1. Data: 2002-06-18 08:44:03

Temat: Czy to zdrada-inaczej
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ niektórzy nieźle odbiegają od podstawowej treści wątku, chciałbym
go jeszcze raz przedstawić innymi slowami.Jestem ciekaw opini innych, czy
kobieta mogłaby potraktować skorzystanie z usług tirówki przez jego TZ jako
formę np.onanizmu nie traktując tego jako zdradę małżeńską? Pytanie z
pominięciem całej otoczki związanej z obleśnością, brakiem higieny itd.
Darek

2. Data: 2002-06-18 08:52:11

Temat: Re: Czy to zdrada-inaczej
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
TZ jako
> formę np.onanizmu nie traktując tego jako zdradę małżeńską?

Mogłaby - ale jest to mało (bardzo mało) prawdopodobne!!!

Pozdrawiam
Qwax

3. Data: 2002-06-18 08:54:49

Od: "cecylia" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darku,
czy nie powinieneś wybrać sie do seksuologa? :)))

4. Data: 2002-06-18 08:55:53

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> formę np.onanizmu nie traktując tego jako zdradę małżeńską? Pytanie z
> pominięciem całej otoczki związanej z obleśnością, brakiem higieny itd.

A może by tak mu kupiła nadmuchiwaną lalę, jak sama nie nastarcza? ;-) Bo
zdaje się że o nienastarczanie chodziło ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

5. Data: 2002-06-18 09:05:05

Od: "Kingurek" <K...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

myśłę , że nawet hipotetycznie nie znajdziesz zrozumienia ponieważ dla
wiekszości nie jest to dopuszczalne

6. Data: 2002-06-18 09:11:17

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kingurek" <K...@p...fm> napisał w wiadomości
> myśłę , że nawet hipotetycznie nie znajdziesz zrozumienia ponieważ dla
> wiekszości nie jest to dopuszczalne

Posiadanie nadmuchiwanej lali, czy seks z tirówką?
Nie przesadzaj z cięciem cytatów! Zostawiaj zawsze autora i fragment, który
komentujesz.
Wycinanie wszystkiego też jest niezgodne z netykietą.

7. Data: 2002-06-18 09:11:35

Od: "Nixe \(d. Maja\)" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sokrates tak oto pisze:

:: Jestem ciekaw
:: opini innych, czy kobieta mogłaby potraktować skorzystanie z usług
:: tirówki przez jego TZ jako formę np.onanizmu

Ja nie.
Jeśli spytasz dlaczego, to odpowiem: "Z tego samego powodu, dla którego Ty
zapewne nie chciałbyś, by Twoja żona 'onanizowała się' żigolakiem"

Maja

8. Data: 2002-06-18 09:11:37

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cecylia" <c...@b...pl> napisał w wiadomości
> Darku,
> czy nie powinieneś wybrać sie do seksuologa? :)))
Nie, możemy skończyć ten temat. Nie muszę poznawać opini
innych. Wzasadzie myslę, że istnieje duże prawdopodobieństwo,
że nikt by się nie przyznal do takiego liberalizmu.
Darek

9. Data: 2002-06-18 09:37:35

Od: "Iza Kurczunska" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates

> [...]
> formę np.onanizmu nie traktując tego jako zdradę małżeńską? Pytanie z
> pominięciem całej otoczki związanej z obleśnością, brakiem higieny itd.

Dlaczego tak sie przyczepiles tych tirowek. Wydaje mi sie, ze wlasnie z
powodu tego braku higieny dla wiekszosci (kobiet przede wszystkim), bedzie
to _nie_do_wyobrazenia_ i _nie_do_przyjecia_. Gdybys zamiast tirowki
podstawil inna kobiete, to dla mnie przynajmniej w sytuacji np. dlugiej
delegacji byloby to jeszcze do zaakceptowania. W takim przypadku
potraktowalabym to, jak zjedzenie kromki chleba przez glodnego. Cos
podobnego zreszta mowila pani profesor od francuskiego, ktora rownoczesnie
miala z nami wychowanie w rodzinie w LO, a to byla madra kobieta :-)

pozdr.
Iza

10. Data: 2002-06-18 09:44:29

Od: "Nixe \(d. Maja\)" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sokrates tak oto pisze:

:: Wzasadzie myslę, że istnieje duże prawdopodobieństwo,
:: że nikt by się nie przyznal do takiego liberalizmu.

A jakie właściwie jest TWOJE zdanie na ten temat?
I czy faktyczne chcesz poznać opinie innych ludzi, czy raczej szukasz osoby,
która powiedziałaby "Nie mam nic przeciwko temu, by mój mąż korzystał z usług
pań z pobocza jezdni"? Jeśli to drugie, to co dałby Ci fakt, że taka osoba
być może tu jest i mogłaby się przyznać do tego?

Maja

Ginekolog-leczenie niepłodnosci
i znow to samo!!!
idąc za ciosem - najbardziej czuła strefa erogenna kobiety
UWAGA!!! LETNI NABÓR DO SEKT!!!!!
UWAGA!!! PEDOFILE!!!!!!!!!!