Czy to zdrada-inaczej

131. Data: 2002-06-24 15:15:40

Temat: Odp: Czy to zdrada-inaczej
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:af6nog$pt6$...@n...onet.pl...

> Przecież za te pienądze płaci się swoim własnym ciałem i swoimi problemami
> duszą.
> Zgadzam sie z Martą nie można im tego zazdrościc, przecież każdy może
> wykonywac taką pracę.

Jasne,ze kazdy,no ale chyba nie skorzystam.

> Trochę Cię Marto poniosło

Dzieki Jacek.
A to do Marty:po 1,Co do chwil szczescia to sie mylisz,jest ich duzo wiece
j.2,Nie pracuje.3,Jak wroce z urlopu wychowawczego to bede pracowala dokla
dnie w tym zawodzie jaki mnie satysfakcjonuje.
A nawet jakby tak nie bylo,to i tak wolalabym klepac biede nic nadstawiac
tylka byle komu.

Magda

132. Data: 2002-06-25 08:08:30

Temat: Re: Czy to zdrada-inaczej
Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nixe <n...@p...onet.pl>

> Zupełnie się nie rozumiemy. Ale to rezultat tego, że piszemy o zupełnie
> innych sprawach.

Chyba rzeczywiście :-)
Ale i tak było bardzo przyjemnie.
Marta

133. Data: 2002-06-25 08:18:41

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też tego nie rozumiem i boli mnie - jako kobietę - bardzo :-(
> Bo jest to swego rodzaju kontrola nad kobiecą seksualnością - jak sam
> napisałeś: "Mam w najniższym poważaniu tirówkę, która w ten sposob pracuje z
> własnej nieprzymuszonej woli". Czyli kobieta zmuszona do usług seksualnych
> jest OK, ale taka co z własnej woli (czyli lubi seks z przygodnymi facetami)
> to już BE. A niby z jakiej racji?

Mnie też to boli, ale nie jako kobietę, a jako człowieka. Tym bardziej, że
obrzydzenie zwykle nie dotyczy wyłącznie tirówek, ale także, a może nawet
jeszcze bardziej, męskich prostytutek będących na usługach mężczyzn. Nie w płci
osoby się prostytuującej, jak sądzę, tkwi przyczyna...

Sadira

Ginekolog-leczenie niepłodnosci
i znow to samo!!!
idąc za ciosem - najbardziej czuła strefa erogenna kobiety
UWAGA!!! LETNI NABÓR DO SEKT!!!!!
UWAGA!!! PEDOFILE!!!!!!!!!!