Czy to zdrada-inaczej

41. Data: 2002-06-19 06:15:17

Temat: Re: Czy to zdrada-inaczej
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:aep69j$23f$1@sunsite.icm.edu.pl...

> Wiesz co, po tym wynurzeniu to ja brzydzę się Tobą - kim
Ty właściwie
> jesteś, żeby traktować drugiego człowieka jak szmatę, nie
wiedząc o nim
> kompletnie nic?
Faktycznie, teoretyczny Sokrates wygląda w tej sprawie
podle.:-(( Dobrze, że
w innych sprawach oraz w praktyce wygląda to inaczej.:-))
Ciekawe, że niektore kobiety też potrafią inne panie
traktować jak szmaty.

> PS. A skorzystać to Ty mógłbyś co najwyżej z USŁUG
tirówki, a nie "z
> tirówki"
Przepraszam przejęzyczenie pisane.
Darek

42. Data: 2002-06-19 06:25:53

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl>

> Faktycznie, teoretyczny Sokrates wygląda w tej sprawie
> podle.:-(( Dobrze, że
> w innych sprawach oraz w praktyce wygląda to inaczej.:-))

No! Mam nadzieję, że to z rozpędu Ci się tak napisało, chociaż szczątkowy
szowinizm czasem z Twoich postów wyziera ;-)

> Ciekawe, że niektore kobiety też potrafią inne panie
> traktować jak szmaty.

Też tego nie rozumiem i boli mnie - jako kobietę - bardzo :-(
Bo jest to swego rodzaju kontrola nad kobiecą seksualnością - jak sam
napisałeś: "Mam w najniższym poważaniu tirówkę, która w ten sposob pracuje z
własnej nieprzymuszonej woli". Czyli kobieta zmuszona do usług seksualnych
jest OK, ale taka co z własnej woli (czyli lubi seks z przygodnymi facetami)
to już BE. A niby z jakiej racji?

> tirówki, a nie "z
> Przepraszam przejęzyczenie pisane.

O kiej. Wiem, że to było przejęzyczenie, ale musiałam się doczepić.
Marta

43. Data: 2002-06-19 06:39:01

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...q> wrote in message news:9281-1024396092@213.17.138.62...
> Dla mnie "użycie" prostytutki nie jest zdradą TŻ tylko: zdradą
> godności własnej i dobrego smaku.
Pięknie powiedziane.

Jacek

Ps. Teraz lepiej cytuje ?? ;-)

44. Data: 2002-06-19 06:43:38

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No!
To "No" równie dobitnie może świadczyć o zawartości twojego
szowinizmu żeńskiego:-)))
ograniczmy się wobec tego do wlasnych poglądów
"teoretycznych" tego wątku.
Darek

45. Data: 2002-06-19 06:55:15

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <m...@w...pl> wrote in message
> Użytkownik Sokrates <d...@w...pl>
> Wiesz co, po tym wynurzeniu to ja brzydzę się Tobą - kim Ty właściwie
> jesteś, żeby traktować drugiego człowieka jak szmatę, nie wiedząc o nim
> kompletnie nic? Ale co tam - przyjemnie się tak dowartościować: "ja to
> jestem wspaniały człowiek, nie to co te obrzydliwe tirówki na poboczu".
> Marta - bez pozdrowień.
Brawo Marto, ktos tu w tym wątku napisać aby zabić tego który chodzi z
tirówkami do lasu. Teraz motyw o tirówkach. One naprawdę musza być bardzo
zdesperowane, pracują czasem deszczu stojąc pod parasolem i w zimnie.
Są kobietami, nikomu nie robią krzywdy.

Jacek

46. Data: 2002-06-19 06:56:16

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sokrates" <d...@w...pl> wrote in message
> Ciekawe, że niektore kobiety też potrafią inne panie
> traktować jak szmaty.
Co to za usprawiedliwienie Sokrates ???

Jacek

47. Data: 2002-06-19 07:00:25

Temat: Odp: Czy to zdrada-inaczej
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@2...17.138.62...

> Dla mnie "użycie" prostytutki nie jest zdradą TŻ tylko: zdradą
> godności własnej i dobrego smaku
>
> A moja wypowiedź dotyczyła "możliwości" i traktowałem ją raczej
> humorystycznie.

Hi, hi Qwaxsiu co sie tak tlumaczysz, czyzbys mial cos na sumieniu? :-)))
A.

48. Data: 2002-06-19 07:00:38

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Petka" <[wytnijto]puchatka29@o2.pl> wrote in message
> [...]
moj
> TZ - gdyby chcial to zrobic - napewno by sie zapytal. Jakie to warunki?
> Gdyby zaplacil jej te 50 zeta zeby sama sie popiescila a on by mial na to
> patrzec i sie onanizowac. Ew. zaplacilby dwom takim tirowkom zeby sie ze
> soba pobawily. Czego i tak nie zrobia, bo od takich "perwersji" to one sa
> jak najdalej. Dla mnie nie byloby to nic wiecej niz masturbacja przy
filmie
> porno, dodatkowo wsparta ciekawoscia. Ja tez jestem wielu rzeczy ciekawa.
> Przepraszam za doslownosc ktora bardziej sie nadaje na pss ale chyba
Brawo.

Jacek

49. Data: 2002-06-19 07:25:50

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Ps. Teraz lepiej cytuje ?? ;-)

Tak (tylko wstawiaj odstępy pomiędzy "cudzym" a Twoim)

Pozdrawiam
Qwax

50. Data: 2002-06-19 07:28:30

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Hi, hi Qwaxsiu co sie tak tlumaczysz, czyzbys mial cos na sumieniu?
:-)))

Nie "tłumaczę się" lecz "tłumaczę komuś"; a na sumieniu mam duuużo,
ale nigdy nie poniżyłem się do tego stopnia by używać prostytutki.
(K... się zdarzały - niestety).

Pozdrawiam
Qwax

Ginekolog-leczenie niepłodnosci
i znow to samo!!!
idąc za ciosem - najbardziej czuła strefa erogenna kobiety
UWAGA!!! LETNI NABÓR DO SEKT!!!!!
UWAGA!!! PEDOFILE!!!!!!!!!!